Aleviler, Hanefilerden daha dindar gibi geldi bana siz ne diyorsunuz?

İçmeye gidelim dedim bir arkadaşıma. Aleviyim ben (haberim yoktu Alevi olduğundan) Muharrem ayındayız oruç tutucam bitsin sonra gideriz dedi ama Sünni olduğu halde Ramazan'da içen arkadaşlarım vardı ne bileyim gelenek göreneklerine daha bağlı geldiler bana sizce


0|1

En İyi Erkek Görüşü

  • Kim daha dindardır bilemem. Ama aleviler daha çok göründükleri gibi olan ya da oldukları gibi görünen hayata yaklaşımları çok daha az ikircikli insanlardır. Saygınlığı hak ederler bana göre bu durumlarıyla. Secdeye başını koyup ta aklından dünya işleri geçen sözde dindarlar gibi değiller.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • genelleme yapmak doğru olmaz bireysel bakmak lazım
    işidde müslümanım diyor ama islamla alakası yok yani her hanefiyim diyen de süper müslüman olmuyor maalesef
    alevi olup camiye hiç gitmeyen, namaz kılmayan, oruç tutmayan var bunları napalım şimdi bütün aleviler böyle diyemeyiz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • genelleme bu çok iğrenç birşey. Sünni dediğin şafi hanefi hanbeli maliki hepsi aynıdır. Alevi dediğinde Sünniden çok farklı değildir. Genelleme yaparsan suriyede esadta alevidir chplilerde alevidir azerilerde alevidir iranda alevidir ırakta alevidir. Ama hepsinin içinde sünnilerde vardır. Ne kadar dürüstçe olur bu? Sadece Türkiyede 8 tane alevi çeşidi var. aynı mı bunlar? Pkkda aleviyim diyor?

    0|0
    0|0
  • şimdi alevi var alevi var Sünni var Sünni var sence böyle bir konu acipta böyle bir tartışma ortami yaratman doğru bişeymi yani baskalarini karşılaştırmak yerine kendi yanlisini duzeltmen daha mantikli olmazmi

    0|0
    0|0
  • müslüman müslümandır :D bu tür şeyleri mesheblere vesayrelere bakarak söylemek saçma olur her yerden her türde insan çıkabilir

    0|0
    0|0
  • Iste bu kadar dar goruslu beyinler var icimizde.

    0|0
    0|0
  • Evet çok dindarlar her gün zem zem suyuyla duş alırlar

    0|0
    0|0
  • Buradan da anlıyoruz ki aleviler de en az sünniler kadar yobaz.

    1|0
    0|0
  • Bir kişiyle olayı ozetlemissin zekana hayran kaldım

    0|0
    0|0
  • ayrım yapanı ben insan olarak görmüyorum

    0|0
    0|0
  • Kimin dindar olup olmadigi kimse bilemez Allah bilir. Ama madem dindar oruç bitsin gideriz ne demek? Muharrem ayinda yasak diger aylarda serbest mi icki

    0|0
    0|0
  • valla içiyosa bana biraz mezhebi gniş gibi geldi

    hele ay bitsin içeriz diyosa o daha da acayip içki içmek günah adam işleyeceği günaha programlıyor kendini :D

    0|0
    0|0
  • Alakası bile yok.

    0|0
    0|0
  • Kesin alevide degilim dersin

    0|0
    0|0
    • Alevi değilim altta bir yorumda demiştim

  • Banada sen daha bir güzel göründün gözüme

    0|0
    0|0
  • Mezhep kavgası yapmayın. Zaten mezhepler sonradan kurulan şeler.

    0|0
    0|0
    • Ben şu an kavga mı yapıyorum arkadaşım ben Alevi değilim zaten gördüğüm tanık olduğum olayı anlattım

    • Kışkırmasınlar kavga çıkar

  • Alevilerinde düzenli Cem Evine Giden. Muharremde oruç tutan Alevi islamın gereklerine uyarak yaşayanları çok var.

    0|0
    0|0
  • Bağlı olsalar bir dert olmasalar bir dert. Anlamadım gitti

    0|0
    0|0
  • Aleviler adam gibi oruç tutar, Hanefiler oruç tutmayana dayak atma timi kurar.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Aleviler mi dindar😂😂😂

    2|1
    0|2
  • Şekilciliğe göre din yargısından vazgeçin kimsenin içini bilemezsiniz

    0|0
    0|0
  • nediye mezhep kavgası ediyorsunuz , saçma şeylerle birbirinizi yiyorsunuz?

    0|0
    0|0
    • Ben şu an kavga etmiyorum veya provakasyon yapmıyorum kendi düşüncelerimi paylaştım

  • Dindarliktan ziyade daha bilgililer ve cok okuyolar seviyorum kendilerini

    0|0
    0|0
  • Ne gereksizsin

    0|0
    0|0
  • karakterle alakalı o mezheplerle alakalı değil

    0|0
    0|0
  • Tek bir kişi yüzünden böyle kıyaslaman ne kadar etik?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...