Mardinli bir kızla tanıştığınız Zaman önyargılarınız olur muydu?

yok arkası sağlam sert kızdır falan gibi


0|0
941

En İyi Erkek Görüşü

  • Ne arkasına bakarım nede birşeye yalnız beynine bakarım düşüncelerine laf aramızda mardinli kızlar çok güzel olur

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 40

  • Mardin de 4 yıl kaldım tanışmadım hiç yahu :)

    0|0
    0|0
  • Ne alaka. Tam tersine konuşması komik, kara saçlı, kara kaşlı çok güzel bir kızdır o. Erzurumlu bir kız ile tanışmıştım ankara'da iken. Kızı oturt karşına akşama kadar konuşsun dinlerim. Hem konuşması hemde kendisi çok tatlı idi. bir sigaram olsa d yaksam şimdi. :D

    1|0
    0|0
  • yok ya öyle düşünmezdim benim için memleket ayrımı yok ama arkasıda öyle insanlıktan çıkmış insanlar olmasın bir zahmet

    1|0
    0|0
  • bunları kendi adıma aştım ben... benim için insani değerleri önemli kimin nereli olduğundan çok insan olması değerli benim için..

    0|0
    0|0
  • Arkası sağlam derken ulan bu mardinliler ne zannediyor kendi

    0|0
    2|0
  • aksine hic olmaz ne zararini gordumki olsun

    0|0
    0|0
  • Mardinli tanıdım , ama kız tanımadım.
    Önyargım olurdu
    1- iyi yemek yaptığını düşünmek
    2- kıllı tüylü bakımsız olduğunu dişünmek
    3- kaba olduğunu düşünmek gibi.

    0|0
    0|0
  • Az önce tanıştım mardinli kızla tabiki oluyor ön yargısı ister istemez insanın tabi karşı tarafı incitmeden gerekenleri sordum

    0|0
    0|0
    • Mesela be sordun ne tür ön yargıların vardı ona karşı

    • Yaa ordaki durumları biliyorsun karısık ama şöyle birsey var ben mardinlileri severim hakkari şırbçnak diyarbakır olmasında mardin ve urfa insani bıraz daha ılımlın :)) sorduğum. şey pkk sempatizanımısın kürtmüsün vs vs

  • Tabikide hayir ya insan ve bolge ayrimi yapmiyorum yapanada sinir oluyorum sadece karakteri icin ayrim yaparım bunun için ön yargim olur

    1|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Banane arkasından mk beni s! ktirmesin ayrılınca hemen o ayrı konu 😂😂

    0|0
    0|0
  • Elazığlıyım.
    En azından kültür örf adet birbirine benzer önyargıyla bakmam.

    0|0
    0|0
  • Abileri gelirdi aklıma

    0|0
    0|0
  • Hayır olmaz...

    0|0
    0|0
  • Arkası sağlam olsa nolur aşiretini faşiretini derim. Tek önyargım pkklı mı acaba olur

    0|0
    0|0
  • Hayır olmaz insan insandır

    0|0
    0|0
  • Valla bemde mardinliyim mardin kizi gibisi yok

    0|0
    0|0
  • Bizim sitede mardinli yeni evli kadın vardı kocasını aldatıyordu mardin denince aklıma başka birşey gelmiyor :D

    0|0
    0|0
  • adab-ı muaşeret dersleri ilkokulda zorunlu ciddi ve kalırsan geçemeyeceğin bir ders oluncaya dek bu böyle

    0|0
    0|0
  • Yooo ne alaka

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 8

  • Yoo dün hatta 1 tane Mardinli kızla tanistim çok sessiz çok masum diye düşündüm

    1|0
    0|0
  • asla olmaz

    0|0
    0|0
  • Yoo. Arapça biliyor mu diye sorarım isime gelir bedava çevirmen

    0|0
    0|0
  • Kıza bağlı

    0|0
    0|0
  • niye arkası sağlam oluyor ya yer yüzündeki her insan bir, o kim ki?

    0|0
    0|0
  • aşiret kızı

    0|0
    0|0
  • Hayir herkes birbirinden farkli :3

    0|0
    0|0
  • Benim kökenlerim Mardinli hayırdır Mardinli kızlarda ne varmış

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;