Kanka olma yolunda değişik ilk mesaj?

değişik mesajlar arıyorum. saçma sapan olsa da olur maksat güldürüp muhabbet kurmak. aynı okuldayız ama sadece sosyal medyadan konuştuğumuz oldu, onda da zaten selam naber tarzı değil de saçma sapan muhabbetler hani şakalaşma tarzı konuştuk. şimdi selam yazardım ama çocuğun beni yanlış anlayıp uzak durmasını istemiyorum kanka olmaya çalışıyorum sadece wkshjdnd


0|0
11

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 1

  • bana bırak sacma mesaj ise :D güzel sacma mesajlar atarım

    0|0
    0|0
    • at bir tane de buraya 😄😄

    • Hepsini Göster
    • ajaghsd beğendim eig seçiyom varsa daha yazar mısın sana zahmet

    • birsürü var :D

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor... ;