LGBT hakkında ne düşünüyorsunuz?

Açıkcası ben gaylerin ve lezlerin duyduğu bu duyguya saygı duyuyorum ama bunu abartıp cinsiyet değiştirip ve travesti olmalarına saygı duyamıyorum.

Siz ne düşünüyorsunuz?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Gerçekte kim olduklarını bildikten sonra bence dünyanın en içten en dürüst insanları oluyorlar.
    Çünkü toplum baskısı yüzünden takmak zorunda oldukları maskeyi sizin karşınızda çıkartıyorlar.
    Bunu onlardan başkası yapamıyor.
    Ben samimiyetlerine inanıyorum yani.
    Ha çirkefleride çok çirkef oluyor o ayrı :) sanırım bir tür savunma mekanizması

    1|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ben sevmiyorum. Tamam madem aşıklar cinslerine seviyeli yaşasınlar biraz başkalarının göz zevkini bozacak görüntüler çıkarmasınlar. Yürüyüşlerde çıplak çıplak birbirlerine dayıyorlar, öpüşüyorlar, sevişiyorlar, terbiyesiz sloganlar atıyorlar. Böyle kim sevsin ki? Kim yürüyüş yapmalarını istesin? Bunu normal karşı cinse ilgi duyan insanlar yapsa onlara da ses çıkarırım. Fakat yapanı görmedim. Birbirinize ilgi duyuyorsanız gidin ötede ilgi duyun ortalıkta yaparak milleti bu saçma görüntülere maruz bırakmayın, çoluk çocuk görüyor doğru bişey zannediyor. Terbiyesizliğin lüzumu yok.

    2|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 33

  • İnsanların istedikleri şeye saygı duyup duymamaları özgürlüğe ters düşer.
    Travesti olmaları kimseye zarar verecek bir durum değil.

    1|1
    0|0
  • Kendi hallerinde yaşasınlar çocuk yasta evliliğe ve 16 yaşından büyük kızlara tecavüz edilince sıkıntı yoksa ona da olmasın ne gerek vAr herkesin düşüncesi kendine

    1|1
    0|0
  • Senin saygına ihtiyaçları yok zaten. Sen git 5 yaşında çocuklara tecavüz edenlere saygı duy lütfen çomar.

    1|2
    0|0
  • normaldir

    1|1
    0|0
  • Saygım var bence bir sorun yok hatta isteyen istediğini yapar ki bunu yapabildikleri için onları cesur buluyorum.

    1|1
    0|0
  • Cinsiyet değiştirmelerine de saygı duyarım.
    Herkes kendisini olduğu gibi kabul edemez.

    1|0
    0|0
  • saygı duymam pislik hastalıklı dınsız kıtapsız ınsan gurubu :D

    2|0
    1|4
  • Ben hiçbirine saygı duymuyorum.
    Lezlik ya da geylik tabiki isteyerek olunmuyor hormonal bozukluk sonucu bu duygular ortaya çıkıyor yanı bir tur hastalık tıbben.
    Bu insanlar grip olunca "neyse omur boyu grip yasarız tedavi olmayalım." Diyorlar mı? Hayır.
    Yanı tedavi olmak isteseler olur ve düzelebilir.
    Yapmayanlara ve lezlige ve geylige devam edenlere saygım yok o yuzden.

    2|0
    1|1
  • pis sapıklar.. tımarhaneye yatırılmaları lazım..

    0|0
    1|0
  • Hiç de saygı duymuyom ge ber sin ler

    0|1
    3|2
  • Travestiyede saygı duymamız lazım oda bir insan onun kararı saygı duymaktan başka birşey yapamayız? Yargılamak bize düşmez geriye saygı kalıyor.

    1|1
    0|0
  • saygılıyım tercihlerine

    0|0
    0|0
  • bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • herkesin hayatına kimse karışamaz

    1|1
    0|0
  • Hicbieey dusunmuyorum uzak olsunlar ne yaparlarsa yapsinlar

    0|0
    1|0
  • herkes istedigini yapsin. herkes ozgur.

    0|1
    0|0
  • haram ayrıca sağlıksız ahlak dışı işler yapıyorlar.

    0|0
    1|1
  • Başımın üstünde yeri var hepsinin yobaz değiliz heralde saygı duyuyorum olması gerektiği gibi.

    1|1
    0|0
  • Hicbiri umrumda degil.

    0|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    13

Kızlar Ne Diyor 11

  • Benden uzakken çok tatlı buluyorum onları ❤

    0|0
    1|0
  • Ben hiçbirine sevgi duymuyorum. Benden uzak Allah'a yakın olsunlar

    1|1
    0|0
  • Gay bir arkadaşım olabilir kanka gibi yani😂
    Lezler benden uzak dursun korkuyorum onlardan 😕😕😕😕

    0|0
    0|0
  • Sevmem.

    0|0
    1|0
  • Hicbisey

    0|0
    0|0
  • hepsine saygım var

    1|0
    0|0
  • Benim kabul edebileceğim bir şey değil ama saygı duyuyorum.

    0|0
    0|0
  • Sana soruyorduk bizde

    0|0
    0|0
  • Senin gibi dusunuyorum

    0|0
    0|0
  • Herkesin hayatına kimse karışamaz

    0|0
    0|0
  • Bana dokunmasınlarda isteyen istediğini yapsın

    0|0
    1|0
Yükleniyor... ;