Neden müslümansınız?

Bende müslümanım ama neden müslüman olduğumu biliyorum. anadan doğma bilgilerle değil. hiç sordunuz mu kendinize,
"ben neden müslümanım?" diye?


0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Değilim. Doğduğumdan beri müslümandım ama geçen sene ateist olmaya karar verdim çok okuyup araştırınca.

    0|1
    0|0
    • hiç yoktan sorgulayıp araştırmışsın. onu yapmayan milyonlarca boş beyin var.

    • Hepsini Göster
    • Ateist insanlar kendine bilimi yol seçer, sonuna kadar haklısın ama bilime yol çizemez. eğer kendi düşüncesiyle birtakım teoriler ortaya atarsa, o bilimden çıkıp felsefeye girer. Çoğu bilim insanı ateist değildir, karikateist ve yancılarının uydurmasıdır. %41'i ateisttir. Pew forumun araştırmasıdır, ki en güvenilir anket şirketidir.. ingilizcen iyise okuyabilirsin,(boşlukları silip)
      ht tp: //people-press. o rg/files/legacy-pdf/528. pd f

      diğer dediklerinde ise haklısın.

    • Tabiki bilim olabilir de der olamazda kesin olarak reddetmez bilimde çürütülebilir teoriler ama benim düşüncem tanrı olmadığı yönünde olduğuna içten bir şekilde inanmıyorum ve bilim benim yolum onu takip ediyorum bu da beni ateist yapıyor. Dediğim gibi ateistlerin dayanağı bilimdir.%41 oldukça büyük bir rakam nerdeyse yarısı bir çok din ve düşünce olduğunuda işin içine katarsak bir de. Dediğim gibi bu insanın kendi düşüncesidir ben tanrının olup olmadığını bilemeyiz diyebilirdim ama bu bana çok belirsiz geliyor. Yok demek ise daha çok kafama oturuyor herkese göre değişebilir ama zaten agnostizm ateizm deizm falan hepsi bilim temalı düşüncelerdir. Sadece kişinin aklına hangisinin daha çok yattığına bağlı bu seçim. Bu da sağlam temelle olmaz. Temel tabiki önemli bu seçimde ama bu kişiden kişiye değişebilecek bir şey. Sana göre temeli olmayan bana göre olabilir. Din seçimide o yüzden çok kişisel bir şeydir. Ondan yetiştirildiğimiz değil araştırıp öğrenip bize yakın geleni kabul etmeliyiz

Kızlar Ne Diyor 13

  • Ingilizcemi gelistirmek icin ingilizce kuran almistim okudum bitirdim herkese tavsiye ederim okuyun ama arapca bilmiyorsaniz turkce okuyun.

    0|1
    0|0
    • bende türkçesini okudum, tefsirli-düz meal şeklinde.

      okuyunca bize öğretilenle, kitapta olan dinin çok farklı olduğunu anlıyor insan.

  • neden müslüman değilsiniz?

    0|1
    0|0
  • Çok çok küçükken "Islam ne kadar dogru, Tanrı ne kadar gerçek, müslümanlık ne kadar iyi?" diye sormustum. Arastırdıktan sonra cevabımı aldım ve inancım değişti zaten.

    0|1
    0|0
    • deist mi agnostik mi oldun?

    • Hepsini Göster
    • Ülkenin çoğu beni ilgilendirmiyor. Zaten Türkiye'de yaşamıyorum. Ülkenin çoğuna bakarsak ne müslümanlar ne de Ateistler.
      Ayrıca Big Bang denilen şey bir teoridir ve her Ateist buna inanmak zorunda değildir.
      Ateizm bir şeyi kanıtlamak zorunda değildir. Big Bang, Evrim Teorisi, Kuantum Fiziği bu Ateizm'in araştırma alanı değil ki, biz bunlara cevap verelim. Bunların cevabı ya da gerekli hususları Bilim tarafından araştırılıp, cevaplanır. Ateizm sadece somut olarak algılanmayan, düşünce yapısına ters düşen bir şeyi reddeder.
      Bir Tanrı olduğu iddia ediliyorsa belirli sorulara cevap vermek ve kanıtlama yoluna girmek inançlı kişinin görevidir. Ateist biri için bunlar "yedi başlı ejderhaya" inanmak gibi olasılıksız bir durumdur.

    • Ateizm bu yüzden psikolojiktir.

  • Sordum

    0|1
    0|0
  • Annem babam müslüman tabiki ama çok araştırdım dinleri ve müslüman olmayı seçtim.

    0|1
    0|0
    • deizm, agnostizm ya da ateizmi araştırdın mı? illaha din olacak diye bir şey yok sonuçta.

    • Evet hepsini çok araştırdım. Kafam karışmadı bile. Allaha inanıyorum.

  • çünkü dinimi seviyorum

    0|1
    0|0
  • Dogmatikk

    0|1
    0|0
  • degilim

    0|1
    0|0
  • Mucize gibi bir olay yüzünden müslümanım. Gökten Kuran'ı Kerim indirebilir misin?

    0|0
    0|1
  • Çünkü Allah a ulaşmanın en doğru yolu olduğunu biliyorum

    0|1
    0|0
    • ulaşmak istediğin tanrının olduğunu nereden biliyorsun? ya da niye olduğuna inanıyorsun?

    • Bir kuş ottan çöpten yuva yapmayı nasıl biliyorsa ben de Allah ın varlığını öyle biliyorum aslında bu dünya sen ben hiç birimiz yokuz sadece o var

  • Saçma bir soru çünkü Rabbine sukrediyorum beni değer gorup bu dünyada yaratı benim yapabileceğim dua edip ahiretimi beklemek

    0|0
    0|0
    • Seni Allah'ın yarattığını nereden biliyorsun?

    • Hepsini Göster
    • Kabir azabı diye bir şey yok malesef, Hz. Muhammedin ölümünden 300 sene sontlra yazılmış hadis kitapları bahseder. olmadığına dair kanıt vereyim Kurandan,

      “Kuşkusuz sen ölülere bir şey işittiremezsin…”
      Neml Suresi: 80

      Şöyle diyecekler: “Vay başımıza gelene! Kim kaldırdı bizi mezarımızdan? Rahman’ın vaat ettiği işte bu! Peygamberler doğru söylemişler.”
      Yasin 52. ayet

      Bu ayetde cehennemliklerdem bahsediyor, sürekli kabir azabı görenler bu sekilde der mi?

    • Yaaa bekle ve gör şüphesiz ölüler en büyük dirilerdir ve ahirete zaman kavramı yok ve ruhun azap içinde olucak bekle ve gör

  • Sorasın diye.

    0|0
    0|0
  • Müslüman değilim

    0|1
    1|1

Erkekler Ne Diyor 9

  • Lise zamanında haytalıkdan islamın ne olduğunu bilmezdim.
    Besleme çekmek lafı vardır. Besmele derdim. Hesap et.
    Müslümandım sözde.
    Ama islamı aaraştırdıkça diğer dinleri araştırdıkça.
    Allah da hidayet verdi mi.

    Neden islamiyetin doğru olduğunu anlıyorsun.

    1|1
    0|0
  • sormuştum 16 17 yaşlarımda

    0|1
    0|0
  • Hak din islam olduğu için

    1|2
    0|0
  • Müslüman doğdum. Fakat diğer dinleri araştırınca dinimizin doğru olduğu kanısına vardım. (Wikipedia dan değil İncil ve Tevrat meallerinden)

    0|1
    0|0
    • din diye bir şey yoksa diye düşünmedin mi hiç? örneğin deizm.

    • düşündüm. Düzene oturtulmasi gerekir bu evrenin. Bu yaşamların. Deizm de inanç tanrı bizi yarattı sonra koyverdi. Bu bana göre tamamen yanlış

  • Müslümanim cünkü bakiyorum bu dine bana hiç birşeyi kotü gelmiyor doğruluğu iyiliği oğreten bir din ve diyorum kendime bu dine inaninca ne kaybediyorum hiç bişey bu yüzden müslümanim :)

    2|1
    0|0
  • Allah'ın varlığına ve birliğine inancım olduğu için müslümanım

    0|1
    0|0
  • değilim

    0|1
    0|0
  • sorgulamayan mallara dolu da bu ülke o yüzden...

    0|1
    0|0
  • çünkü allah var

    0|1
    0|0
Yükleniyor... ;