Yarın tatil ve yalnızım Nasıl geçirebilirim yarını?

Arkadaşlar okulum başladı ve ben yalnız yaşıyorum arkadaşımın sevgilisi var yarın onunla takılacaklar ben yalnızım ne yapsam ki akşama kadar Nasıl Zaman geçicek 😏


0|1
615

En İyi Erkek Görüşü

  • Çay demle.

    0|0
    0|0
    • şu an da çay içiyorum zaten akşama kadar çay mı içeyim 😅

    • Hepsini Göster
    • Neden taşınır ki silah 😄 Gerçi polis ya da asker olabilirsin

    • :D ozaman sıkıntı yok :D

En İyi Kız Görüşü

  • Giy pijamalarını aç yeni bir dizi, diyette değilsen ve sağlıklı yaşamı umursamıyorsan yığ abur cuburu sezon sezon atla :D

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • Lanet olsun bu yalnızlığa.

    1|0
    0|0
  • Sinemaya git. Güzel bir kitap seç ve varsa deniz kıyısında güzel bir kahve/çay ile biraz oku. Kendine bir yemek ısmarla. Kafanı dinle

    0|0
    0|0
  • Önceki tatil günlerini nasıl geçiriyorsan yine aynı geçir :)

    0|0
    0|0
    • Ailemle falan oluyodum ya da başka bir arkadaşım var onunla takılıyoduk onun okulu daha başlamadı 😞

    • O zaman dinlen, animasyon seyret falan...

    • Film dizi izliyorum kaç gündür 😄

  • Mangal yak keyfine bak

    0|0
    0|0
    • Eti normalde bile zor pişiririm 😅 Mangal kim ben kim 🙄😄

    • Hepsini Göster
    • kalırsam senin etlerede göz dikebilirim ben riskli adamım. benden uzak durun

    • Çok yemem zaten ben sen çok yesen de sorun olmaz

  • Benim gibi dizi izle 😊

    0|0
    0|0
  • Ben de yalniz yasiyorum uzun süredir ama bu durumdan cok memnunum.

    0|0
    0|0
    • sen mi yalnızsın :D yeme bizi patron

    • Hepsini Göster
    • sebep yok patron david beckham gibi adamsın yani yok mu bu çevreden biri sana göre

    • Yalnız yaşamayı seviyorum zaten de dışarı çıkacak bişeyler yapacak arkadaşım olsun istiyorum

  • Ben 3 aydir yalnizim

    0|0
    0|0
  • yat tertemiz tatiller bunun için var

    0|1
    0|0
  • Uyu..

    0|0
    0|0
  • ben uzun zamandır yanlızım senin yarın yanlız kalman sıkıntı olmaz :)

    0|0
    0|0
    • Yalnızlık iyi değil

    • Hepsini Göster
    • Ben genel olarak tanışmıyorum zaten canım sıkılıyo burdayım

    • en güzelini yapiyosunuz 😊

  • Takılalım ;)

    0|0
    0|0
  • Konya civarindaysan çay kahve icebiliriz😊

    0|0
    0|0
  • nerdensin?

    0|0
    0|0
    • Küçük bir şehirdeyim

    • Hepsini Göster
    • tek başına gezmekte sıkıyo insanı bir süre sonra :)

    • Yani orası da doğru 😅

  • Gel desende gelemem zaten bende yanlızım sen gibi.

    0|0
    0|0
    • Gel demek isterdim ama bizde hoş karşılanmaz tanımadığın biriyle buluşmak falan

    • Hepsini Göster
    • Onu evlendikten sonra düşünürüz

    • Ben evlnmeyi düşünmüüyorum sen düşün banane 😂😂

Kızlar Ne Diyor 5

  • Koy bir film izle oh mis

    0|0
    0|0
    • İzliyorum zaten şu an da ama sıkıldım çıkıp gezmek istiyorum

  • Ankaradaysan Anıtkabire git.

    0|0
    0|0
  • temızlık yap muzık dınle uyu kıtap oku fılm ızle manıkur pedıkur yap yemek pişir

    0|0
    0|0
    • Farklı bişeyler yapmak istiyorum da öyle geçicek heralde günüm

  • Yalnız gez

    0|0
    0|0
  • Yarın akşamı iple çkiyore

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;