Bu nasıl rüya ya 😂 ?

Ay arkadaşlar rüyamda Cem Belevi sonra bir kaç kişi işte doğal park gibi bir yerde yürüyoruz. Herkes önden önden yürüyor benle Cem Belevi de arkadan yürüyoruz yan yana sonra durup dururken bu salak sen tut beni kolumdan çek dudağımdan öp öndekiler de döndü bakıyo ben ne yapıyorsun sen ya deyip kızdım ne sanıyor bu kendini ya 😂😂😂 azcık hoşuma gitti ama çok kızdım ya terbiyesiz 😡😂


0|0
14

En İyi Erkek Görüşü

  • kendi dipte kalmış fantazilerini beynin sana sunmuş bir armağan olarak kendi bilinç altına mı sövüyosun :D

    0|0
    0|0
    • Benim ünlü fantezim yok hiçte sevmem cem Belevi yi ayrıca

    • ben sen yazmasan cem belevi diye birinden haberim bile olmayacaktı. Ufak bir araştırma yaptım. klibi var dizisi var belli ki müptelası olmuşsun adamın. Yani sen hiç tanımıyordun rüyanda bu adamı gördün seni öptü kalkınca tesadüf cem belevi oldugunu ogrendın oyle mı?

    • Adamın ünlü biri olduğunu zaten biliyordum. Ama ünlü biriyle hayalim olmadı hiç diyorum

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 3

  • havalar artik geceleri sabahlari biraz serin oluyor pikekiyi iyi ortmek lazim acikta kalmamasi icin

    0|0
    0|0
  • Maymuna benziyor o herif hatta evrimini tamamlayamadığı yönünde iddialar var

    0|0
    0|0
  • Eminim kızmışsndr 😂

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor... ;