26 yaş farkı bir erkeğin bir kızı begenmesine engel mi?

Soru belli. 26 yas farkı engeller mi beğenme hislerini. Erkek 40 larda kiz 18 lerde diyeyim.


0|0
2229

En İyi Erkek Görüşü

  • Çok uçuk bir yaş farkı lakin bu dünyada her şey oluyor da 26 yaş farklı aşk niye olmasın. Gerçekleri görmek gerekir. sen 40 geldiğinde o 62 yaşında olacak. Geleceğini ve çocuklarınızı düşünmen lazım. O vefat ederse ailene sahip çıkabilecek misin veya ayaklarının üstünde durabilecek misin? gibi aşkın göstermediği üzücü gerçekler var.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Sen bakma burda konuşan fakir edebiyatı mezunu çulsuzlara. Parası varsa her türlü mutlu olur sunuz yaş problem değil.

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 28

  • Ben anlayamıyorum. O yaşta biri nasıl 18 yaşında bir kızdan etkilenir, sorry yani. Gerçekten anlayamıyorum...

    0|1
    1|0
  • Evdemi kaldin hayirdir nasil bir düşünce bu baban yaşında adam nasil bir yokluk lan bu

    0|1
    3|0
  • al bir sapık daha. Manyak mısın kızım sen?

    2|1
    3|0
  • Babası yaşında etik değil

    0|0
    0|0
  • Kız çocuk, erkek dede olmuş

    1|0
    0|0
  • yuh benım babam 36 yasında ben 19 :) 16 kardesımde 17 dusun yani baba gibi yas farkı

    1|1
    0|0
  • 40 yasında adam senı napsın be o kadarda abartmayın

    1|1
    0|0
  • 18lerde dersen erkek 44 olur

    0|0
    0|0
  • Subyanciya denk gelmisin

    1|0
    0|0
  • 18 yaşında birinin hislerinin oturmuş olması zor gibi, niye 40 larında biri ile ilgileniyorsun.

    0|0
    0|0
  • çok fazla fark var ilerde sorun çıkar adam 60 yaşına gelince kadının isteklerini karşılayamıcak dogal olarak kadında adamı boynuzlucak

    0|0
    0|0
  • beğenebilir aşık da olabilir aşk yoktur diyenlere inat

    2|0
    2|1
  • Emgel

    0|0
    1|0
  • hiim. sensin yani.. valla ayip ayip.. 40 yasindaki adam nedir yaa.. bana gećen 24 yaşinda bir kiz geldi.. ostemedim. yaşin kuçuk dedim.. utandim yaa.. ayip bee

    1|0
    1|0
  • sübyancılıktan bir farkı yok..

    1|0
    3|0
  • Baban yaşında, bunu sorarken utanmıyor musun? O askerdeyken sen daha doğmamıştın bile utan utan... Kadının abazan olanı da tam kasar oluyor.

    0|0
    1|0
    • Sen onyargilarina kontrol ol önce bir belki karsimdaki adamin tavirlarini yanlis anladim da sordum benim sorum da beni kotu yapan bir durum yok ben demedim onu begeniyorum asigim önce lafi beyninden anla sonra gel yoruma

  • Oha ya

    0|0
    0|0
  • Oha lan

    0|0
    0|0
  • yuhh anasinin seyi

    0|0
    1|0
    • Ask yasanir mi demiyorum. erkeğin kizi beğenmesi için diyorum

  • İyice abartın da abartın, aferin valla

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 21

  • Beğenmesine engel değil ama bir ilişki yaşamaya ciddi düşünmeye bariz engel

    0|0
    0|0
  • bu açıkça sapıklıktır. net.

    1|0
    0|0
  • Kız adamın yanında kızı gibi kalır ziyan olur gider

    0|0
    0|0
  • Yoo sübyancıysa neden olmasın?

    0|0
    0|0
  • Bence begenir. Sen hoşlanıyor musun boyle birinden :)

    1|0
    0|0
  • Adam subyanci. NET.

    2|0
    1|0
  • Cok fazla

    0|0
    1|0
  • Engel! Öyle pislik insanlar yaşamasın mümkünse.

    0|0
    2|0
  • Resmen babası yaşında. Bu kadarı da fazla.

    0|0
    1|0
  • Oha 😒cocugunu sever

    0|0
    0|0
  • Bence engel olmalı etik değil.

    0|0
    0|0
  • Babası yaşinda be

    0|0
    0|0
  • Kalbiyle değil çüküyle seviyosa mümkündür

    0|0
    0|0
  • Evet cok fazla fark

    0|0
    0|0
  • Subyanci mi o 😕

    0|0
    0|0
  • Benle babam resmen. Bepeni derken ne tür bir beğeni ya yaç çok ve diyorum ya benle babam.

    0|0
    0|0
  • çok gibi sankiğ. s

    0|0
    0|0
  • Değil.

    0|0
    0|0
  • engel tavi

    0|0
    0|0
  • Midem bulandi ya sen ne bicim bir kizsin yasitlarina baksana!

    0|0
    1|0
  • Kızlar Devam
    1
Yükleniyor... ;