Kızların bu kız kesme olayı nedir? Birde bize laf ederler?

Geçen dışarıya çıkıp sigara içtiğimde sarışın fiziği düzgün mini etekli bir kadın geçti, bir kaç metre önümde de bir kadın grubu vardı. Ben ayıp olmasın diye çok fazla bakmadım ama o kadın grubu olduğu gibi kızı gözden kaybolana kadar kesti. Kadınların hemcinslerini bizden fazla kesip sonra bize laf etmeleri ilginç değil mi? 😊


0|0
172

En İyi Kız Görüşü

  • O kız tanısıkları olsa ve yanlarına gelse ay canım çok güzel olmuşsun derler ama sonra kız gidince demediklerini bırakmazlar 😂

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 16

  • orda grup kizi keserken ne guzel s.. ikilir bu diye pis pis muhabbete sokmadilar o kizi. elbisesi fizigi sac rengi hakkinda konustular emin ol. aramizdaki fark bu.
    siz baskasinin kardesi sevgilisi hakkinda s.. kme hayalleri kurarken, biz kiyafetlerie saclarina bakiyoruz.

    1|0
    0|0
    • Ben çok kısa baktım ayıp olmasın diye önüme döndüm dedim zaten.. off bu kızı nasıl s*kerim diye hayaller kurcak olsam bakardım. Benim sorum zaten kadınların uzun uzun süzmesi. Tecavüzcü muamelesine gerek yok yani 😉

    • Hepsini Göster
    • sende siz demissin bende bakmayan olarak ustume alindim ama kendimi de savunmadim farkindaysan? yoo ben bakmiyorum demedim mesela. gerek yok cunku buna.

    • Saçma bir tartışmaya girmicem hiç, iyi geceler 😊

  • ama biz ne guzel kadınmış diye gecene kadar kalçalarına bakmıyoruz aa o etekle o bluzu nasıl kombinlemis sacları olmus mu acaba burcu ne acaba kac yaşında binlerce şey düşünüyoruz

    0|1
    0|0
  • Bakarım iyi bakarım

    0|1
    0|0
    • Bakmak istiyorum bakamam mı ayrıca erkeklerden daha çok bakıyoruz mantıken ve kadınlar daha çok kadınlar için süsleniyosa bizim hakkımız :)

    • Oda doğru kadınlar erkekten çok kadına güzel gözükmek ister

  • Kızı değerlendirip dedikodu malzemesi çıkarıyoz

    0|1
    0|0
  • Dikkatimi cekince bakiyorum bende :D

    0|1
    0|0
  • Evet bende acayip birini kesmistim. Haklisiniz lan valla her cins kesiyor.

    0|1
    0|0
    • İşte beklediğimiz itiraf 😊

    • Hepsini Göster
    • Bu ayrı birşey bunu kıskanırsın tabi. En azından o zamanlar. Benim arkadaşlarım evleniyor ben bekarım mesela ama bunu kıskanmıyorum 😊

  • Çünkü mini etekli ben de bakıyom istemsiz 👻

    0|1
    0|0
    • İlginç mi geliyor mini etek ki 😊

    • Hepsini Göster
    • Daha çok heyecanla açılmasını bekliyorsun gibi anlattın 😊

    • Yok daha çok korku oluyo bende hatta diyorum ki giymeseymiş daha iyiymiş. Mini etek tamamen teşhircilik ya plajda giy de insan içine çıkma öyle

  • o dedikodu için canım o ayrı

    0|1
    0|0
  • nazar değdiriyorlar pis kem gözler ,, evlerden ırak olsunlar

    0|1
    0|0
  • Onların sizin kestiğini anlamda yapıyorlar. Sadece mini eteği garip gelmiştir. Niye bu kadar kısa diye 😃

    0|0
    0|0
    • Bayağı bayağı kızı kestiler 😊

    • Hepsini Göster
    • Ben ssadece guzel kiz keserim bacak degil dndbx

    • Herkesin zevki tadı farklı tabi

  • Biz kiyafete filan bakiyoruz sizin gibi bakinca farkli seyler dusunmuyoruz☺☺

    0|0
    0|0
  • Belli lez'ler nerden biliyon sjjxjsjxkwkxk

    0|0
    0|0
  • Çok pis keserim, öyle böyle değil yani😈

    0|0
    0|0
  • Kıskançlıktan kesiyo onlar 😂😂

    0|0
    0|0
  • Onlar Cinsel açıdan bakmıyor bunu anlayabilecek kapasiten var değil mi

    0|0
    0|0
    • Aaa gerçekten mi? bende onların hepsini lez sanmıştım akşamki gruba davet etsek mi etmesek mi diye tartışıyorlar gibi düşündüm. Beni aydınlattığın için teşekkür ederim 😊

    • Peki iyi geceler sana

    • Teşekkürler sana da iyi geceler 😊

  • ne giydi ne taktı derdindeler

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

Yükleniyor... ;