Kibir vs mütevazilik?

çocukluğumdan beri ailem çevrem herkes çok kibirli olduğumu söylerdi burnundan kıl aldırmıyo denirdi ben de çok üzülürdüm aslında bilerek yapmıyorum yani bunun bencillikle alakası yok ben buyum. bu duruma çok üzülünce mütevazi olmaya çalıştım bir müddet, uzuun bir müddet.. ama şimdi de çok pişman oldum eskiden erkekler bana çıkma teklif etmeye korkardı şimdi dönüp selam vermeyeceğim kişiler bana yavşamaya başladı kolay lokma mı görüyolar beni anlamıyorum öyle açık saçık veyahut da herkesle konuşan biri de değilim. hele annemin bir arkadaşı var kız benle arkadaş olmaya çalışıyo valla öyle bunaltıyo ki mesela cevap yazmayınca dönüp hesap soruyo niye bakmıyosun telefonuna falan diyo. ben böyle değildim ama son 5 6 senedir yaptığım mütevazilik oyunu beni hayattan soğuttu. mesela ben tıp okuyorum kadın gelmiş işsiz güçsüz oğluna beni düşünüyo. (çok kibirlisin deyip gıcık almayın lütfen kendinizi benim yerime koyun anlarsınız) yani kısaca kendim olsam kibirli uyuz kendini üstün gören biri oluyorum mütevazi olsam selam vermeyeceğim insanlar peşime takılıyo dengeyi koruyamadım. ama ben eski, insanların çekindiği kişi olmak istiyorum kibirli olmadan nasıl insanlar benden çekinebilir? :( :(


0|0
31

En İyi Kız Görüşü

  • Cok haklisin davul bile dengi dengine, bende hislanmiyorum bu tarz seylerden misal adam 40 yasina gelmis babam yasimda ve 20lik kizlarla olma arzusu icinde, insanin biraz gercekci olmasi gerek

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 1

  • Bunu sorun etme çok kişide var bu

    0|0
    0|0
    • Çok kişide var olan benim yaşadığım mı yoksa diğer insanların hadsizliği mi

Kızlar Ne Diyor 2

  • İnsanlarin senden cekinmesi icin kibirli olmana gerek yok. Eğer kibirli degilken senden cekinmiyolarsa demek baskın karakterli degilmissin bosver.

    0|0
    0|0
    • İşte zaten ben de kibirli olmadan insanların benden çekinmesini istiyorum 😔 bunu nasıl yapabilirim tavrım hareketlerim nasıl olmalı ki insanlar benden cekinsin

  • Dogru bir sekilde "hayir" demeyi bilmek gerekiyor. Ben de hayir diyemem insanlara o yuzden sana ne desem bilemedim

    0|0
    0|0
    • Ben hayır demesem olmuyor deyince de abartiyorum 😁 sorunum o zaten dengeyi kuramamak😥

Yükleniyor... ;