Sigaraya Alışmanıza Sebep Olan, Şey Veya Olay Nedir?

Aşk mı?
Hayat mı?
Sizi Derinden Sarsan bir Ölüm mü?
Ya da Başarısızlık mı ,
Sigara İçmenizin Tek Bir Amacı Vardır.
Oda Herhangi Acı Birşeyi " Unutmak "
Peki Sigaraya Alışmanızı Ne Gerektir di?


0|0

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 5

  • Hayat...

    1|1
    0|0
  • Yalnizlik kalp kiriklari

    0|1
    0|0
  • Sigara kullanmıyorum

    0|1
    1|0
  • ''Neden?''
    Çünkü canım istiyo :d

    0|1
    0|0
  • Annem ve babam

    0|1
    0|0
    • Üvey filan mı abla

    • Hepsini Göster
    • Haa ben sana kötü davranıyorlar sandım
      Anladım yarasın diyemicem
      Sigara bu :D
      İyi akşamlar

    • Iyi aksamlar 😂😂😂😂

Erkekler Ne Diyor 3

  • Ben tam üniversite sınavına girecekken kız kardeşimin lösemi olduğunu öğrendim. Sigaraya başlamaması bunun neden olduğunu düşünüyorum.

    0|1
    0|0
  • İçiyom işte

    0|1
    0|0
  • hayat..

    0|1
    0|0
Yükleniyor... ;