Ev hanımları neden kendine eziyet ediyor?

Annemi hatırlıyorum hergün temizlik yapardı oysaki eve misafir bile gelmezdi zaten kolay kolay pislenmezdi ev. Babama günde 3 çeşit yemek yapardı bazen 4. hergün çamaşır yıkardı. Hergün camları silerdi. Yani kısaca kendini yormaya çalışırdı. Ben şu an çalışıyorum ve yalnız yaşıyorum ev işleri çok çok kolay haftada 2 kez temizlik yapıyorum. Günde 1 kez yemek yapıyorum ve çoook artıyor. Bulaşıkları makinada yıkıyorum.

Neden ev hanımları kendine eziyet ediyor?


0|0
138

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Blki eziyet degldr onlar icin bu durum

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 7

  • helal olsun valla :) çok haklısın gayet mantıklı

    0|0
    0|0
  • Bence annenin titizlik hastalığı var normal değil yani 😅

    0|0
    0|0
  • Annen ne cevap verdi peki bu soruya? :)

    0|0
    0|0
    • Saçmalama dedi :)

    • Hepsini Göster
    • Değil. Anne diyorum bak bu kadar çok porçöz soluma kansere bile yol açabilir bırak artık dedim. sen pis isen ben ne yapayım kızım dedi

    • Hahaha nokta atışı tespitte bulunmuş teyze 😃😂

      Sahiden porçöz çok berbat bir şey.
      Hem su kaynakları mahvediyor kanalizasyona karışıp hem de kullananin sağlığıni... O yüzden en tabiî ve zararsız olani; arap sabunu. Mutfakta bulaşıkta da kullan, sıvı sabun olarak da kullan, banyoyu temizlerken de kullan. Bir bekâr olarak ben kullanıyorum. Tavsiye de ederim.

  • Seni almak lazım

    0|0
    0|0
    • Almak derken?

    • Evlenmek yani. Bir kızda olması gereken en önemli özellik akıldır. Sen akıllı kızsın

  • benim evede gelsene gündelikçi olarak

    0|0
    0|0
    • Tamam olur 4 yıl üniversite okuyup gündelikçi olayım :(

    • Hepsini Göster
    • Kariyer yapıyorum şu an zaten teşekkür ederim

    • sen bilirsin? neler kaçırdın bir bilsen ... hayatta başarılar

  • Kendilerini iyi hissediyorlar demekki.

    0|0
    0|0
    • İyi hissetseler yoruluyoruz diye bas bas bağırmazlar

    • Hepsini Göster
    • Bende ev işi yapıyorum kimseden aferin beklemiyorum :D

    • Sen o çeşitten değilsin demekki. :)

  • Bende anlam veremezdim yazık canına derdim ama dinlemezdi şimdi hastalıklar ile cebelleşiyor.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • aynı benim annem sonra da etrafindakilere sinirlenirler yorulunca neden siz de yardım etmiyorsunuz diye?

    0|0
    0|0
  • el mahkum kafası

    1|0
    0|0
  • Aynen adamlar kendilerini bu kadar parçalamıyordur

    0|0
    0|0
  • Seviyolar. Ufacık toza tahammulleri yok. Ve sıkıntıdan.

    0|0
    0|0
    • Temizlik yaptıktan 30 saniye sonrada toz görebilir :/

    • Annem öyle. Günde 3 defa 3 tane balkondan 9 defa balkon yıkanıyo. Tozları defalarca aldırıyo. Ama 5 dakika sonra yine toz 😏 anlatamazsin malesef :)

  • Bende bilmiyorum sahsen annem evin içinde toz beziyle dolaşiyor

    0|0
    0|0
    • Kendine eziyet edip. Bütün gün yoruluyorum insan değil miyim diye bağırmasını da biliyorlar

    • Aynen oyle ya ciden uyarıncada bana çatiyo

  • Titizlik var. bende 2 gundr bur süpürmek isterim. Temiz olunca mutlu olurum

    0|0
    0|0
  • Önceden bukadar teknoloji gelmiş değildi şimdi hersey makine ile ve annen çok titiz ondan olmalı

    0|0
    0|0
  • Can sıkıntısı

    0|0
    0|0
  • Hastalik

    0|0
    0|0
  • Katılıyorum sana

    0|0
    0|0
  • Herkes ayni degil ki benim annem de iki günde bir temizlik yapar haftada iki gün çamaşır yıkar en fazla iki çeşit yemek yapar. Senin annen çalışan birisi olsaydı da öyle olurdu bence yapı meselesi

    0|0
    0|0
  • Hahah :)) annem de senin gibi :))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...