Birinin düştüğünü görünce ne tepki verirsiniz?

Diyelim birinin düştüğünü gördünüz üzülür müsünüz güler misiniz anlık tepkileriniz ne olur.


2|0

En İyi Kız Görüşü

  • Eğer komik düştüyse gülerim ama her türlü bayansa yardım ediyorum

    0|1
    0|0
    • aynen öyle komik olunca bende öyle ama biraz sert olunca off diyorum kendi kendime

Kızlar Ne Diyor 34

Erkekler Ne Diyor 21

  • Hiç gülümsemem. Ama o düştüğüne gülüyorsa bende ona katılırım. İyimisin bir yerine bişey olmadı ya. Aman dikkat et gözünü sevdiğim :)

    0|1
    0|0
  • Hiç olabilir bunda bir şey yok öyle her şeye gülersek sonra bizede gülerler. Yeri gelmişken söyleyeyim bir gün sabahın körü üni de servisten indim okula yürümeye başladım soldaki kafeye kafamı yan olacak şekilde komple çevirdim salak gibi yürüyorum ulen birden ne göreyim bir şeye çarptım ve bir canlıydı arabada değildi :D Anaa bir baktım kız yere domalmak suretiyle ayakkabılarını bağlıyormuş bende sen git buna arkadan bir çarp hastir dedim abi yanlışlıkla oldu ama bunu karşı tarafa nasıl anlatıcam ki inanmaz bilerek yaptı derler falan derken sağolsun hanım kızlar sabahın körünün verdiği eşeklikle bir kaza yaptığımı anladı ne güldüler ne de kızdılar özür diledim işkenceci okula devam ettim

    0|1
    0|0
    • seninki tehlikeli kaza

    • Sorma abi o gün ucuz yırttım kendime de baya kızdım sonra, sen kafayı komple çevirip önünü görmeden ök*z gibi niye yürüyorsun ama dimi :D :D

    • bir anlık dalgınlıktan olur böyle şeyler seni tacizci ilan etmemişler dua et

  • Yanına giderim kanka kaldırmaya tabi bu iyi niyetli davranışı her zaman suistimal eder kızlar '' off bırak ya tamam , yardımına gerek yok '' gibi :)

    0|1
    0|0
  • Üzülürüm gülenkere de sinir oluyorum bazen spor yaparken de kazalar oluyo bazıları gülüyor ona da sinir olurum nesi komik

    0|1
    0|0
  • Yardım eder kaldırırım

    0|1
    0|0
  • tekme atarım

    0|1
    0|0
  • Yardım eder kaldırırım

    0|1
    0|0
  • Kaldırıyorum genelde

    0|1
    0|0
  • bir anlık gülme tutuyor ama yakınımda düşmüşse gidip kaldırıyorum yerden

    0|1
    0|0
  • gülerim ama kaldırırım :D

    0|1
    0|0
  • Komik dustuyse gülerim Allah var :-D

    0|1
    0|0
  • Kalkmasi icin yardim ederim

    0|1
    0|0
  • Gülerim ya ne yardım etcem

    0|1
    0|0
  • Kolundan tutar kaldırır sağlığını sorarim.
    Sarhossa taxi çağırıp parasını verip yolcu ederim.

    0|1
    0|0
  • Basiyorum kahkahayi

    0|1
    0|0
  • Önce yardım eder kaldırırım sonra nasıl olduğunu sorarım en son bir gülümserim

    0|1
    0|0
  • Bir tekme de ben atarım

    0|1
    0|0
  • Bir tekmede ben vururum 😈

    0|1
    0|0
  • hacı istemsizce gülüyorum yav :D

    0|1
    0|0
  • hunharca gülerim

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    1
Yükleniyor... ;