Her bayana abla diyen erkek iticiliği😉? Sizcede cirkin değilmi?

Mesela markete giriyosun, karsindaki adam 45 50 yaslarinda.. sana abla diyo. Saygidan esnafliktan filan demeyin yani. Çok çirkin. Bence hic hos degil. ustelikte itici.. Mesela hanfendi demeli, ya da hic hitap etmemeli.. sizce nasil?


0|2

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Banada aynisi oluyor kiloluyum ve bakimsizim cirkinim. bende yasca buyuk gosteriyorum diye oyle diyorlar saniyordum. yanliz degilmisim demekki. rahatladim biraz 😂😂

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 53

Kızlar Ne Diyor 24

  • Bence gayet normal banada hanımefendi efendim diyenler itici geliyor.
    Sadece senden yaşlı birinden abla söylemini almak garip.

    1|0
    0|0
    • Kiz ben ne diyorm. detayi iyi oku. Adam 45 50 yasinda abla dio 25 yasindayim ben.

    • Garip bir durum ama çokta mesele yapılacak bir şey değil.

  • 😕 bana da diyorlar. artik yavas yavas sindirdim lafi alismaya basladim ablalik olayina guzel oluyor :)

    0|1
    0|0
  • Tamam lüks lokantadaki garson ya da avm deki tezgahtar hanımefendi der de mahalle manavı hanımefendi demez abla der yani

    0|0
    0|0
  • Hanımefendi ne ya, önünde bir de düğme iliklesin ister misin? 😅

    1|0
    0|0
  • Hahahaaa aklıma esra Erol'da ki şenol geldi, adam 52 yaşında 34 yaşında ki esra'ya abla deyip durması bana itici geliyordu

    0|1
    0|0
  • Bayan demeli bencede cok itici abla

    1|0
    0|0
  • Katılıyorum

    1|0
    0|0
  • ben 19 yaşındayım ve bana da diyorlar dumura uğruyorum haklısınnnn

    0|0
    0|0
  • Öff çok simir sinir oluyorum 😬

    1|0
    0|0
  • yoo bence iyi oluyo desinler efendilerdir onlar zarar gelmez

    0|0
    0|0
  • Alışkanlık ne desin

    0|0
    0|0
  • Bence gayet mantıklı ne istiyorsun yani 50 yaşında oluyor bazı esnaflar ben 18yaşındayım bana hanfendi mi desin

    0|0
    0|0
  • Yoo ben seviyorum o şekilde daha sıcak ve samimi 😊

    0|0
    0|0
  • Bencede ya katiliyorum. Oyle diyene arkasindan duyucagi modda babam yasindasin ufalda cebime gir diyorum pisman diilim dhdnnd hadi sen neyse ben napiyim

    0|0
    0|0
  • hanimefendi demek abla demekten daha mantikli bencede

    0|0
    0|0
  • Katılıyorum

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • Samimiyet türklerin kanında var😀

    0|0
    0|0
  • kesinlikle doğru

    0|0
    0|0
  • Geçmişten gelen bir gelenek. Benim için sorun yaratmıyor, samimi👌🏼

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    4
Yükleniyor...