Şehirlerarası otobüs ve kusmuk?

Yanımdaki 25-30 yaşlarındaki abla sağolsun üstüme kustu. Eşofmanım ve tişörtüm bayağı kusmuk içinde ve haliyle ıslak ve leş gibi kokuyorum. Bir sonraki mola yerine daha 4-5 saat var. Ne yapacağım?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • yedek kıyafetlerin yok mu valizde şöföre söyle otobüsün içerisinde orta kapının orada şöförün dinlenmek için yattığı yer var gizli bölme orada değiş üzerini

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Sende ona masaj yaptır ayaklarına filan hatta öptür ahhahha

    0|0
    0|0
    • Yaptıracağım zaten. Öyle anlaştık :)

    • Hepsini Göster
    • Bende giyiyorum spor ama çok az terletiyor kaç saattir yolculuktasın

    • Sekiz.

Erkekler Ne Diyor 17

  • Sende onun üstüne kus kanks

    1|1
    0|0
  • Söyle kadına yıkasın. Güzelse, ona kolonya koklat, ilgilen, yol boyu seni mutlu tutarsa onu affedeceğini söyle. Metro otobüslerini çok sevdiğini, muavinleri ile aynı kafada olduğunu söyle. Yalnız zor oluyor, bir el atın da rahatlıyim de. Çok Güzelse direk seviş, en iyisi bu.

    0|0
    0|0
  • Obaa basıma öyle bir sey gelse sinir krizi gecirirdim ve otobüsü elbet, ben birilerini öldürmeden durdururlardı.

    0|0
    0|0
  • Kusmuğa dua et üzerine attıran muavin yok ya ona bak sen :D

    0|0
    0|0
  • Yanındaki abladan para alıp mola yerinde bir tşört alacaksın.

    1|0
    0|0
  • kaptana söyle ilk petrol de dursun

    0|0
    0|0
  • Bence alış metro daki gibi boşalmadiklarina dua et

    0|0
    0|0
  • Yav benim kız arkadaşım üstüme kusmuştu düşünsene aylardır çıktığın kız psikolojik etkisi daha fazla idi benim açımdan ama wc yok mu otobüsde gir sırt çandanda kıyafet varsa değiş yoksa allah sabır versin

    0|0
    0|0
  • ne kadar su varsa getirin de yıka üstünü onlar düşünsün

    0|0
    0|0
  • Midem bulandı iğrenç

    0|0
    0|0
  • Muavine söyle petrole çeksin üzerini değiştir. YOksa hem kokar hem rezil olursun

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun şöföre söyle çeksin benzinlikte üzerini değiştir

    0|0
    0|0
  • Troll

    0|0
    0|0
  • İlk petrole sür orada üstünü değiştir. kusmukluları at

    0|0
    0|0
  • Ne var hiçmi kusmadın? Dağdanmı geldin ergenus

    0|0
    0|0
  • Yala len su kusmugunu de

    0|0
    0|0
  • kadını azarla

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Arka koltuğa geç değiş üstünü altınıda molada değişirsin. Kokusu buraya geldi sdf

    0|0
    0|0
    • 4-5 saat kusmuklu eşofmanla mı gideceğim?

    • Senin için söyledim sorun olmaz diyorsan altınıda değiş :D

  • Off, gece gece bu ne iğrençlik yaa

    0|0
    0|0
  • Bu ne rahatlık ya kuscan madem poşet var önlemini al nasıl bir insanın üstüne kusarsın geçmiş olsun kardeş

    0|0
    0|0
  • Teyze malmı neden üstüne kusuyo

    0|0
    0|0
  • Iyyy pis olmuş
    Otobüsün orta yerindeki kapınboşlupuna git ıslak mendil iste orada üstünü başını temizle

    0|0
    0|0
  • ama hak ver simdi :( benimde midem bulanıyor otobüste ama poşete kusarım o otobüs kokuları kadar kötü bişey yok :((

    0|0
    0|0
  • Keşke torba bulundursaymış. Ay birde biz Trabzona gideceğiz ablamın düğünü için. İstanbuldan Trabzona. Napıcam ben ya :(

    0|0
    0|0
    • Aslında uçak fobim var çok korkuyorum yükseklikten ölebilirim diye panik atağım var zaten binemem kesin. Ama 18 saati kim çekecek allasen ya? Valla uçakla gitsen 1 buçuk saate varıyorsun. Sadece iniş kalkış biraz ürkütücü o kadar. Ama otobüsü çekmekten çok daha iyidir bence. 10 gün kaldı birde off. Uçaklar pahalı ama ne yapalım :(

Yükleniyor... ;