Sokakta insanları iplememek yani kimseye bakmadan yürümek sizce o kişi hakkında ne düşündürür?

Sokakta yürürken karşıdan gelen bayanlarla çok bakıştığım oldu yani. Ben bakmasam bile kafamı çevridiğimde bana bakan bazı kadınlar yakalıyordum. Karar verdim ki artık çirkin güzel kız erkek farketmez sokakta yürürken kimsenin yüzüne dahi bakmıcam. Bu beni nasıl gösterir ki? Zaten çok kasıyorum sokağa çıkınca sinir stresten inanılmaz terliyorum yüzümden boncuk boncuk ter akıyo ama yalnız kalınca hiç terlemiyorum. Bu da bir etken yani pis olduğumdan değil her gün duş alırım sabah. Psikolojiden.


0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Ben sokakta başım hep önde yürürüm, çocukluğumdan beri. Bakan olmuşsa da hiç görmedim. Ama bir kızın tavrının kesinlikle böyle olmasından yanayım

    0|1
    0|0
    • Bir kadinin tesetture girmesinden yanamisin peki? :D

    • Hepsini Göster
    • @latinamoon sende haklısın gardaş

    • Yapiyordum*

  • Abartma bence önüne bak.

    0|0
    0|0
    • İşte bundan sonra kimsenin yüzüne bakmıcam

Erkekler Ne Diyor 1

  • Bilmiyorum yav sakat konu :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;