Mesajlara Neden Cevap Vermezsiniz?

Bazılarına Selam Yazarsın cevabını bile vermez genelikle kızlar acaba nedeni ne selam küfür mü 😂😂

Güncellemeler:
Genel olarak sordum kişisel degil
...

0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bazıları o kadar art niyetli olabiliyor ki. En son mesajımda çocuk selam yazdı, bende yazdım, sana bir şey sormak istiyorum falan dedi, sor dedim, cinsellikten konuşalım mı bak bu ayıp bir şey değil tarzı devamını sen anla artık yazdı da yazdı. bir süreden sonra insan cevap vermek istemiyor.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Selam cok klasik.

    0|1
    0|0
  • bende vermem

    0|0
    0|0
  • Önyargı

    0|0
    0|0
  • Önüne gelenle konuşmak istemeyen biridir belki. Herkesin yavşamasından bıkmıştır.

    0|0
    0|0
  • O selam la başlayan cümlelerin gidecegi yer pek belli olmuyo o yuzden her yazana yazamam k. bakmasın :D

    0|0
    0|0
  • Genelde sapıklık yapmak için mesaj atıyorlar da ondan..

    0|0
    0|0
  • Değilde sizinde bu ısrarla yazmanız nedir tanımıyoruz konuşmak istemiyoruz zorlamı :D tanımadığımız biriyle niye konuşmak isteyelim.

    0|0
    0|0
  • Paşa gönlüm cevap vermek istememiştir.. Olamaz mı?

    0|0
    0|0
  • Ona asıldığını düşünüyordur

    0|0
    0|0
  • Her kez yaazınca insan bıkıyor

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Belki beklentileri yüksektir.
    Bir de selam kelimesini tersten yazmayı dene.
    Kim bilir belki şansın yaver gider...

    1|0
    0|0
  • Mecbur mu insanlar mesajlara cevap vermeye?

    0|0
    0|0
  • küfür galiba :)

    0|0
    0|0
  • gonderme sende mesaj abaza

    0|0
    0|0
  • çünkü muhabbetin sevigli olmaya çalışmanla biteceğini ve abaza, kız düşürmek isteyen bir dengesiz olduğunu biliyor da ondan, atma mesaj yani nolur ölür müsün

    0|0
    0|0
  • Ben buradaki kızların çoğunun 'havalı' olmak için bunu yaptığını düşünüyorum. Ayrıca rahatsız edici erkek üyelerin mesajlarından dolayı cevap vermek istemeyenler de var.

    0|0
    0|0
  • yazma kanka niye yazıyosun ki boşver

    0|0
    0|0
  • Demek seni abaza yerine koyuyorlar😂

    0|0
    0|0
  • Gelmiyo zaten sjjd

    0|0
    0|0
  • Ulan senin gibiler kaldırıyor bu kızların bir tarafını
    Kız yolda yürümeyi bilmez burda bir hava bir hava

    0|0
    0|0
    • İstedinde vermedilermi bu isyan neye :)

    • Ben istediğimi alırım bana kimse hayır diyemez mevzu ben değil buradaki ego yapmayı bile beceremeyen kızlar boşverin paşam mesajla selamla sabahla olmaz bu iş

  • bende cevap vermiyorum gerçi kimse mesaj atmıyoda atsa vermem heralde

    0|0
    0|0
  • ortalık ultra sapık dolu haklılar yani sonuçta sanal ortam kime ne kadar güvenilir ki

    0|0
    0|0
  • Olum sen ben gibi sap mı onlar günde kaç tane selam mesajı geliyordur haberin var mı?

    0|0
    0|0
  • Selam ney abi? Varsa bir derdin bir sıkıntın direk söylersin ilk okul çocuğu musun yani selam ne? Demekki insanlar boş beler mubabbet peşinde değiller bu kadar basit

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;