Sizce bu görüntü hoş mu?

Sizce bu görüntü hoş mu?gecen gün arkadaşlarla aramızda tartışma konusu oldu bu görüntü. Bence moda insanın kendine yakıstırdıgıdır. Benım kafamdakı erkek profılıne uymuyor. Bu çok çirkin bı görüntü bence. ya da ben biraz cahılım bilmiyorum. Sizce?


0|0
3032

En İyi Erkek Görüşü

  • Eskiden böyle giyene tiksinerek bakarlardı şimdi moda oldu.
    Başlarım öyle Moda'ya hangi erkeğe yakışır böyle giyinmek.
    Düşük bel pantolon kapri uzun ayakkabı yırtık kıyafetler
    Sokakta gariban giyse tiksinirler kendileri giyince moda oluyor
    Adam dediğin adam gibi giyinir

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • bencede itici bir görüntü insan nasıl rahat hissediyorsa ve kendine neyi yakıştırıyorsa onu giymeli bir tabir vardır altı başka telden çalıyor üstü başka bu öyle sanki şaklabanımsı bir havası var xd

    1|0
    0|0
    • :D aynen sirke gosterıye gıdıyo gbi katılıyorum.

    • birde pantolon kısa duruyor paça kısmından ayakkabıda babet gibi ben zaten kadınlarda bile babeti sevmiyorum erkeklere hiç olmamış :D

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 31

  • Bende hiç yakıştırmam şuana kadar böyle birşey giymedimde :)

    1|0
    0|0
  • Bencede haklisin o yüzden kendime ne yakistiriyorsam o sekilim :)

    1|0
    0|0
  • Cahillikle alakası yok. Moda denilen şeyi kim kafasından uyduruyor ben anlamıyorum ya. Bir erkeğe yakışmıyor şu görüntü. Bir karış sakalı var ama kıyafete bak!

    1|0
    0|0
  • Kiro isi
    Disardan normal insan yapsa guleriz ama unluler yaptiginda moda oluyor

    1|0
    0|0
  • Yaaa bu nedir böyle kısa pantolon ve bu komik ayakakbı modelini giyenler arttı piyasada :D
    komik yaaaa hiç şık ve erkeksi değil, beğenen bay ve bayanlar kusuram bakmasın ama saçma bir model :))))

    0|0
    0|0
  • Soldakinde neyse de sağdakinde çok iğreti durmuş

    0|0
    0|0
  • Arda'nın düştüğü komik durumlardan biri işte.
    O değil de, keşke Atletico'da kalsaydın be çocuk...

    0|0
    0|0
  • Çok kötü bence de çok saçma ve iğrenç

    0|0
    0|0
  • Herkese yakışmaz

    0|0
    0|0
  • hoş değil

    0|0
    0|0
  • Cahillikle veya kültürsüzlükle alakası yok. Sonuçta moda bu her insandan insana değişir. Zevke bağlı şahsen benım hoşuma gidiyor. Ama herkesin düşüncesi kendine.

    0|0
    0|0
  • Ben de pek yakıştıramıyorum ama zevk meselesi

    0|0
    0|0
  • benlik değil

    0|0
    0|0
  • Saçmalık ötesi

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • Sevmem öyle modayi bir erkege yakismaz

    0|0
    0|0
  • Bacağı uzun olana bence yakışıyor. Ama hayatta giymem ben bunu

    0|0
    0|0
  • Hemde çok çirkin

    0|0
    0|0
  • bu modaysa ben cahil olmak istiyorum

    0|0
    0|0
  • Bence güzel değil

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 29

  • bende senin gibi düşünüyordum :)) ama yakışana yakışıyor yahuu

    0|0
    0|0
  • Değil kötü

    0|0
    0|0
  • Hiç hoş değil, Berkecan kombini resmen hiç sevmiyorum :/

    0|0
    0|0
  • Beğenmiyorum

    0|0
    0|0
  • Kötü

    0|1
    0|0
  • Boy pos kalıp yok ondan kötü görünüyor :D

    0|0
    0|0
  • Bacak boyunu kısa gösteriyor. Sevmiyorum

    0|0
    0|0
  • Ne hoş ne de itici

    0|0
    0|0
  • Begenmiyorum hiç. Laubali geliyor bana 😁

    0|0
    0|0
  • Sevmiyorum bu tarzı.

    0|0
    0|0
  • Ben begenmiyorum yakışmıyor

    0|0
    0|0
  • bence de hiç hoş değil ya

    0|0
    0|0
  • rezzillik

    0|0
    0|0
  • Moda diyolar da resmen kıroluk

    0|0
    0|0
  • Çok itici duruyor bir kadını cezbedecek bir şey asla değil bence

    0|0
    0|0
  • ben normalde hoş bulurum ama bu fotoğraftakilere gitmemiş :D

    0|0
    0|0
  • Kotu bende begenmiyorum

    0|0
    0|0
  • Şık değiller

    0|0
    0|0
  • iğrenç

    0|0
    0|0
  • İki sd ide bk gibi

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    9
Yükleniyor... ;