Evlendiğimizde "bulaşık makinasına gerek yok hayatım " diyen hatunu nerde bulabilirim?

Ya arkadas 9 yildir bekar yasiyorum.. bugune dek mutfagim cicek gibiydi bulasik yonunden ve surekli elde yikardim.. Tezgahda bir tane bardak tabak bulundurmazdim kirli.. Dedim aliim bir tane nasil biseymis hemde 2 programli... Olum ayni sey elde yikayip ondan sonra tekrar makinaya atiyorsun.. Bu nasil sey anlamadim... Simdi bu rahatlik mi saflik mi anlamadim :D


2|1
4717

En İyi Kız Görüşü

  • Sgsfs dimi bizde de resmen yıkayıp makinaya koyuyoruz😂 ama o artik bir demirbaş.

    0|2
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • zor.. sanmam yani... bu zamanda bulaşık makinesi istemeyen hatun bulmak zordur :)

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 46

  • Ilk bastan boyle dersin sonra alisinca da iyi ki de var dersin oyle kiz da bulamazsin.

    0|1
    0|0
  • Bulaşık makinası temel ihtiyaç artık bence

    1|1
    0|0
  • Bulaşık makinesi kolaylik, üstelik tutup bardağı yıkadıktan sonra makineye koymuyorsun 😂 sudan geçir makineye 😂

    0|2
    0|0
  • Elde yıkadığın zaman önce kirini alıyorsun sonra köpüklüyorsun. Makinede yıkatacağın zaman sen kirini alıyorsun makine köpüklüyor. Ve aynı anda senden daha çok bulaşık yıkıyor. Sen de o ara büyük kupanla çay keyfi yapıyorsun. Yengemle benim bulaşık felsefemiz bu. 😄

    0|0
    0|0
  • Butun kizlardan Nah bulursun cevabi ile seni ugurluyoruz 😅

    1|2
    0|0
    • Arkadasin dedigi gibi "Ölemi kizlar " :( ?

    • Vardir illa elde yikamayi seven ama oyle zamanlar oluyorki elin ayagin kalkmiyor o zaman suya sokup cikarmak bile avantaj gbi gozukuyor gozune emin ol yani elde yikamayi sevselerde dursun o bir kenarda diye aldirirlar 😉

  • Asıl senin gibi erkek kaldımı lan resmen 9 yıldır bulaşıkları yıkıyomussun helal :d

    1|1
    0|0
  • Katıldığım fikir makine ama olmasa da olur diyemiyoruz çok bulaşıkta bir saat ayakta durmak kolay olmuyor nitekim.

    Sen yıkamaya devam edersen rahat bulursun kardeş. Eş kriterine ekletebilirsin de herkesin kendince özel istekleri olabilir.

    0|0
    0|0
    • Bak bu yonude var tabi.. tecrube konusuyor sanirim?

    • evdeki bulaşık makinesi saksı niyetine duruyor bir de temizliyorum çalışmayan makineyi kalabalıklarda kullanıyoruz ama ileride evlilikte lazım kardeş çocuk durumunda vb. hastalıkta hayatta her şey imkan dahilinde.

  • Aynı sey degil elde yıkamak zaman kaybettiriyo yemekten sonra direkt makineye at yıkasın oh mis 😄😄

    1|1
    0|0
  • yedikten hemen sonra suyun altına tutarsan kurumaz artıklar ve hemen makineye at

    1|1
    0|0
  • ... çünkü bulasigi ben yikarim diyen erkeği bulmak kadar imkansız,)

    1|1
    0|0
    • Araba yikamaktan nefret etmekten olsa gerek cam silmek haric tum isler gelir elimden haci beni kimse bulmadi bugune dek xxx hep ben aradim :D :D :D

  • Bu zamanda zor

    0|1
    0|0
  • Hijyen bakimindan daha iyi.

    0|0
    0|0
  • Evlenince bulaşık makinasına gerek yok hayatım sen yıkarsın benim için sorun değil 😀

    0|0
    0|0
    • Oda cok kestirme ya :) derse diye dusunuyorum da bir kadinin bunuda bir erkege hic yakisik degil

  • sen yikarsan bulursun

    0|1
    0|0
  • Aynı kafadanız, evde makine var ama ben elde yıkıyorum.
    Gerçi bulaşık çok olduğu zaman yani eve misafir geldiğinde o zaman bulaşık çok olduğu için hepsini makineye koyuyorum.

    0|1
    0|0
  • Bizim evin bulaşık makinası benim :D

    0|1
    0|0
  • Elde yikamana gerek yok

    0|1
    0|0
  • Direk tıkayın içine makina düşünsün :D

    0|1
    0|0
    • 10 tabak bir tencere sekiz on catalla doluyor ya :D bide sepetimidir nedir pervanesinin uzerine dusmus heralde donmemis bir cikardim peh bide ne görimm makina bummm :D :D

  • Karnindan sipayi da eksik etmez, tarlaya gonderirsin o kizi

    0|0
    0|0
    • Karim olacak kisiye imkanlatim dahilinde ayagina herseyi sererim coxukta 2 tane versin allahin izni ile kafi.. ne demek istedin anlamadim yani ne alaksi var bu benim sorumla

    • Anlamissin iste dogru savunmayi yaptigina gore. Dalga gecmistim acik soyliyim bari.
      Makineyle normal yikama bir degil. Muslukta bir calkayip makineye dolduruyoz, hallediyo. Normalde ise gene calkallayip, sonra yikiyoruz. Yikama, durulama zahmetinden kurtariyo yani. Bunu istemek yerine niye gerek yok desin, hizmetci mi kiz?

    • Niye ben eve bakiuorsam amelemiyim hayatim diyorum ona...

  • senmi yikican bulaşiklari

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    26

Erkekler Ne Diyor 16

  • Haci ona yikamak denmiyir durulayip koyacan

    0|1
    0|0
  • Evlendignizde esine "Yemek yapma disarida yiyelim bu aksam." diyecek duruma geldiginde bulursun.

    1|1
    0|0
  • Az kullanilmissa alirim kanka ben evleniyorum :D

    0|1
    0|0
  • alter versuch mal mit dem arsch zu waschen )

    1|1
    0|0
  • Kendine bulaşıkçı mı tutuyorsun evleniyor musun?

    1|1
    0|0
    • Moruk bana isten gelince filan bir kapiyi acsin merhaba hayatim hisgeldin desin bide cay yapsin yeterli ya.. ne hizmeycisi ahamminagoyim hizmetci nerden cikti asfgzxdzfg

    • Terbiyeye davet ediyorum. Bu türden bir insanla , saygın sahibi olmayan bir insanla. Hiç bir kadın hayat geçirmek isteyeceğini sanmıyorumm.

    • Srn iyimisin xxx senide makinaya atarim bak :D :D :D

  • Şimdi gelir; "hizmetçi mi arıyorsun sen?" diyenler...

    0|0
    0|0
    • bir yane vardi :). ifsa etmiim simdi ayip olur.. ma abenim duaunvem o degil tabikide anliyor onlar beni

  • 4 kişilik bir evde bile bulaşık makinesine ihtiyaç yoktur hem elektrik hem su harcıyor kalabalık olsa dağ gibi bulaşık çıksa anlarım ama 2 tabak için de makine calistirilmaz ya

    0|0
    0|0
    • Aynen iste ben aslinda iki kisi olmama ragmen aldiim icin gereksiz gordum heralde

  • Bulasik makinesi pis yikar zaten. Ovalanmasi lazim. bulasiklarin:)

    0|0
    0|0
  • zor be

    0|1
    0|0
  • banada lazım oyle biri

    0|1
    0|0
  • tek kişi oldugun için elde yıkamak makineden daha tasarruflu ve hızlı olur ama 5-6 kişilik ailede sıkıntı oluyor bulaşık makine tam bu anda çok rahatlatıyor

    0|0
    0|0
  • Tortular pislikler makinede birikmesin diye hafif durular koyarsın. Yıkamak nereden çıktı :)

    0|0
    0|0
  • Elde yıkayıp ondan sonra makinede niye yikiyon kardeş. Boşuna zaman enerji kaybı bana göre. Bendede var hiç kullanmadim

    0|0
    0|0
  • Marsta aga :)

    0|0
    0|0
  • Bu tamamen kapitalizm karde

    0|0
    0|0
  • Salak salak sorular sormayin

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;