Beyler neden minibüste kızların ücretini ödüyorsunuz?

senelerdir otobüste/minibüste yanıma oturan ve hiç tanımadığım bazı erkekler ücreti ödüyor, bozuk param vardı ihihi diyip salak salak gülüyor. pek çok kez yaşadım bunu. hayır paramızı ödeyince oha ne kadar centilmen diye düşündüğümüz mü sanılıyor? hiç anlam veremiyorum bu harekete. sebebi nedir bunun?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • ilk defa duydum bunu. ciddi misin sen

    1|0
    0|0
    • evet, bir keresinde tam parayı uzatacakken kolumdan tuttu şahıs, ben ödeyecem ben ödeyecem diye çırpındı. ne bileyim tuhaf

    • ahahahaha yok artık :D

En İyi Kız Görüşü

  • Salladın bence. 😃😃

    0|0
    0|0
    • neden böyle bir şey uydurayım? yaşadım ki soruyorum

    • Tek Sen denk geldin demek ki😃😃

    • belki de yöreden dolayı. çünkü şehirdeki çoğu kız bu durumu en az bir kere yaşamıstır yani öyle söylüyorlar

Erkekler Ne Diyor 36

  • Kirk yillik soforum, boyle dolap gormedim :D

    3|1
    0|0
  • Bir kez bile ödemedim saçmalık yani ha kendi rica ederse veririm

    1|0
    0|0
  • sevap puan vs potansiyel yataga atma cabalari baska bir bok degil ben yapmam

    0|0
    0|0
  • ben yer bile vermiyorum :)

    2|0
    0|0
  • İstanbul'da metrobüste bazı insanların kartında para olmuyor rica ediyorlar, para almıyorum kadın erkek fark etmiyor yani.

    0|0
    0|0
  • Ilk defa senden duyuyorum. Tanimadigi kizin ucretini odemek cok komik ve basit bir hareket.

    0|0
    0|0
  • ülke bukadar salak ve canım Mal doluyken herşey normal..

    0|0
    0|0
  • oha paramı ödedi onunla sevgili olmalıyım mantığı mı

    1|0
    0|0
  • Hiç öyle bir şeyle karşılaşmadım

    0|0
    0|0
  • mallar

    0|0
    0|0
  • salaklığında böylesi

    0|0
    0|0
  • Ben 20 senedir istanbuldayım,
    İstanbul'da boyle bisey yok.

    0|0
    0|0
  • Sevap ve puan kasma çabası :)

    0|0
    0|0
  • Yıllardır minibüs kullanırım ilk defa duyuyorum

    0|0
    0|0
  • hiç öyle bişey yapmadım ama yapanlar iş atıyor kızlara belki muhabbeti kurarım diye

    0|0
    0|0
  • Otobüse Binmiyorumki :)

    0|0
    0|0
  • Hiç yapmadım öyle bir şey

    0|0
    0|0
  • Şşş ses etme fırsattan istifade et.

    0|0
    0|0
  • Hayatımda hiç duymadım sallama erkekler seni takmıyor diye böyle yalanlara gerek yok

    0|0
    0|0
  • yoo ödemiyom

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    16

Kızlar Ne Diyor 26

  • Hoşlanmıyorsan verme kardeşim diyeceksin..
    Sebebinide biliyorsun eminim..
    Ah ah..

    0|0
    0|0
  • Benim de basima geldi bir defa
    Ama oncesinde adres sormustu yi niyetinden odemek istedi bence yani yanlis bisey dusunmedim ben

    0|0
    0|0
  • öder arkadaşlarım bazen

    0|0
    0|0
  • Saçmalık

    0|0
    0|0
  • Benim hiç odenmedi bizde kent kart var.
    Basan geçiyor kartı

    0|0
    0|0
  • Ödettirme o zaman sende. Benim için paramı ödeyen olmadı ki olsada ödettirmem

    0|0
    0|0
  • Allah allah ben niye hiç görmedim.

    0|0
    0|0
  • Valla sevgilim dışında kimse ödemedi. Hele yanıma oturan biri hiç yapmadı o çok gereksiz bir şeymiş

    0|0
    0|0
  • Ben hic gormedim ve saskinim su an. Ama bugun tuhaf bir sey yasadim, sofor meslektasiyla telefonda tartisti herhalde sonra ikisi de most wanted daki gibi drift yaptilar musteri falan umrunda degildi 20 dklik yere 5 dk da goturdu. Cok bilincsizler, kac kere kaza tehlikesi gecirdi hem de bazen insanlari anlamiyorum :D

    0|0
    0|0
  • Bizim buradakiler hiç ödemiyo 😀 uyanıklar 😀

    0|0
    0|0
  • saedec orda mı ödüyorlar sanıyorsun?

    0|0
    0|0
  • Kartı /akbili anlarımda para olayı degısıkmiş

    0|0
    0|0
  • Ne derler. 250 gram için dansöz gibi kıvranıyorlar.

    1|1
    0|0
  • hic denk gelmedim

    0|0
    0|0
  • Ne gördüm ne duydum ne de böyle bir olayı yaşadım.

    0|0
    0|0
  • Hiç görmedim, ilk defa duydum.

    0|0
    0|0
  • hıç karşılaşmadım boyle bır durumla. ilk defada senden duyuyorum.

    0|0
    0|0
  • Yürümenin başka bir yolu..

    0|0
    0|0
  • Bozukluğu varmış demek ki ödüyor. Hiç başıma gelmedi :D

    0|0
    0|0
  • Biri benim yerime ödeme yapsa kafasını o para kasasına sokarım herhalde

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    6
Yükleniyor... ;