Arkadaşınızın evine gittiğinizde hemen uyusa, ne tepki verirsiniz?

Arkadaşımın işi varmış internette, bize gelecek. Öğlen gibi gelirim dedi ama henüz gelmedi, başka arkadaşıyla buluşmuş. Benim de başım çatlamak üzere şu an, uyusam çok mu ayıp olur? Gelsin işini görsün yatsın uyusun sonra 🙈


0|1
1924

En İyi Erkek Görüşü

  • İşini görsün yatsın derkene? ? ?

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ben de uyurum

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 23

  • Not düş not. Durum böyle böyle kırılıp gücenmece yok. Rahatsızdım uyudum biliyorsun kendi evin gibi işin bitince uyu sende. Kıyamam sana falan filan 😉

    2|0
    0|0
  • Mevlana değilim gelme derim tepik atarım, gündüz gelsin uykumdan ödün vermem :/

    2|0
    0|0
  • bende uyurum

    1|0
    0|0
  • Bak keyfine ya bir çay iç yat :D

    1|0
    0|0
  • uykusu vardır diye düşünüp üstünü örterim

    1|0
    0|0
  • Bilmem.

    1|0
    0|0
  • Öyle birşey olmaz, çok ayıp ama. 😂

    1|0
    0|0
  • Gelseydi oglen onun yaptigi ayip olmus.. uyu bence. :)

    1|0
    0|0
  • Sonucta senin için gelmiyor, internetin için geliyor :D

    1|0
    0|0
  • çıkar giderim =)

    1|0
    0|0
  • Uyku bulaşıcıdır 😃 bende uyurum 😃

    1|0
    0|0
  • Onun yaptigi ayip s enin y aptigin da ayip olur

    1|0
    0|0
  • bişi olmaz sıkıntı çıkarmazsa

    1|0
    0|0
  • Bir benmi fesat dusundum 😮

    1|0
    0|0
  • ayıp olur tabi ev sahibi uyuyor olurmu öyle şey :D

    1|0
    0|0
  • :D aynen uyusun

    1|0
    0|0
  • kafana göre takıl her şekilde haklısın

    1|0
    0|0
  • erkek arkadaş mı

    1|0
    0|0
  • ben hoş karşılamam , O gelene kadar kestir azıcık

    1|0
    0|0
  • Uyu, zikebadınxa uyanırsın

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 18

  • oglen gibi gelecegim demis sen soruyu bir saat once sormussun ve hala gelmemis.
    ayip eden o sen degilsin.
    yat uyu.

    1|0
    0|0
  • Ben de uyurum😂

    1|0
    0|0
  • Arkadaşın geç gelerek ayıp etmiş ama sen uyursan sen de ayıp etmiş olursun. :/

    1|0
    0|0
  • Bende uyurum'/

    1|0
    0|0
  • O gelicem diyip geç kalmış sonuçta sen de uyusan ayıp olmaz bence :D

    1|0
    0|0
  • Kalkar giderim evime

    1|0
    0|0
  • Mesaj at böyle böyle diye anlayışlı olsun bir zahmet

    1|0
    0|0
  • Uyuyamaz. Uyutmam ki. :D

    1|0
    0|0
  • Hic yasamadim yani genelde bayilana kadaf uyumamaca

    1|0
    0|0
  • Uyu canım

    1|0
    0|0
  • Hahaha samimiyet derecesine bağlı

    1|0
    0|0
  • O seni ekmis sen onu eksen nolcak?

    1|0
    0|0
  • Bisey olmaz uyu jsjsjsj

    1|0
    0|0
  • Yakın arkadaşsınız ayıp olmaz

    1|0
    0|0
  • Uykusu var derim

    1|0
    0|0
  • yakın bir arkadaşımsa sorun olmaz

    1|0
    0|0
  • Ne işi

    1|0
    0|0
  • Uykum olduğu zaman ne aklım çalışıyor ne de konuşabiliyorum. Eski bir arkadaşım bizde kalıyordu bazen saat gecenin 3'ü olmuş hala konuşuyor bilgisayarın başında benimde uykum geliyordu uyuyordum o da inadına uyandırıyordu.

    1|0
    0|0
Yükleniyor... ;