Kedim beni ne sanıyor?

Arkadaşlar 8 aylık erkek kedim var fakat bir kaç gündür acayip sesler çıkararak kollarıma ve bacaklarıma saldırıyor. Bugün bacağımı iki bacağının arasına aldı ve ileri geri yapmaya başladı başlarda anlamadım fakat sonradan anladımkovduğumda bacağımdaki ıslaklığı fark ettim neyin nesidir bu hiç başına gelen oldu mu böyle bir şey. bir de o bıraktığı şey sperm miydi. Kedi spermi insanı hamile bırakır mı? Dalga geçmezseniz Mutlu olurum. En mantıklı yorumu eigseçicem

Güncellemeler:
Sokağa salamam arkadaşlar daha önce hiç sokağa çıkmadığı için çok savunmasız dayak yer diğerlerinden :)

0|0
1123

En İyi Erkek Görüşü

  • Kedin çiftleşmek istiyo işte kimbilir e zamandan beri yalnız hayvan artık her gördüğü deliğe hallenir o kedi spermiylede insan hamile kalmaz

    1|0
    0|0
    • Olabilir hep yalnız hiç dışarıya çıkarmadım

    • Öyle devam ederse git gide hırçınlaşır tırmalar herkesi her yeri geceleri abuk subuk sesler çıkarır uyutmaz

    • En iyisi kucaklayıp veterinere götürmek. Teşekkür ederim :)

En İyi Kız Görüşü

  • hamile kalmazsın korkma, kromozom farklı :D

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 22

  • Kızışma donemleri olur kısırlastrmanzda fayda var cnku kedı o durumda acı cekecektir ihtyacı olan seyi yapamadgı için ezıyet olcaktr aglar gbi sesler cıkartıcaktır.

    0|0
    0|0
    • Evet evet tam olarak öyle ağlar gibi sesler çıkarıp saldırıyor

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ederim pazartesi günü bu durumla ilgilncem:)

    • Rica ederim :)

  • kediler böyle şyler yapmaz.

    0|0
    0|0
  • Sokağa sal, kendi işini görsün acıkınca geri gelir.

    0|0
    0|0
  • Hamile bırakamaz tabi ki. Kediler bazı dönemlerde yapar böyle normal

    0|0
    0|0
  • sacmalama ayten cocukmu olur g ten :)

    2|0
    0|0
  • benımde aksıne terıyer cıınsı dısı kopegım vardı oda bana aynısını yapardı canı cınsellık ıstedgınden yapıyor

    0|0
    0|0
  • Seni kısaca ikaz etmiş eğer dikkate alırsan canım çok çekti bana ya birini bul yoksa seni hallederim affetmem demiş bence ayağını denk al 😅

    0|0
    0|0
  • Çiftleşmek istiyor belliki :S normaldir baddaniye verseniz ona bile sarar yani Mart ayında ne yapacaksınız? :) kedi spermi ile insan hamile kalmaz.

    0|0
    0|0
    • Çok teşekkür ederim bir nebzede olsa rahatladım :) obsesif bozukluğum var zaten :)

    • :) Rica ederim arkadaşım

  • Hayir hamile kalmazsin tabiki evin içi sicak mi ışıklar surekli açık mi kediler mevsime bağlı olarak cinsel aktivite gösteril ve genelde Mart ayinda gunler uzayinca ama evin sıcaklığı etkiliyor hormonlari

    0|0
    0|0
  • dışarı salda işini görsün yoksa sen tehlikedesin

    0|0
    0|0
  • kızgınlık döneminde kısırlaştırmanız gerek bende 9 tane var biliyourm :D

    0|0
    0|0
  • Bacağında prezervatif yok muydu? Tüh kesin hamilesin!
    Mantıklı yorum bekliyorsun da ablacım, soru mantıklı değil ki? Bu ne mantıksız beklenti allahımmmm :D

    0|0
    0|0
  • Aman dikkat et aziz basanin olmasin :)

    0|0
    0|0
  • Dene bizede habi

    0|0
    0|0
  • Sizin artık evlenmeniz lazım ya da bende kediden şikayetçi ol ortada cinsel istismar var

    0|0
    0|0
  • Kedi sana halleniyor. en kisa zamanda gotur kisir ettir

    0|0
    0|0
  • Mart ayı erken gelmiş desene :)

    0|0
    0|0
  • kedin azmış diyebilirim çiftleştir ya da kısırlaştır

    0|0
    0|0
  • Dedi troll

    0|0
    0|0
  • Kedini bir çiftleştir :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 10

  • Kedini bence çiftleştirmen lazım ya da kısırlaştırman anladığın şey doğru ama bir çinsel ilişki söz konusu değilse hamile kalmazsın korkma gerçi cinsel ilişki olsa da hamile kalır mısın orası da muamma

    0|0
    0|0
  • "kedi spermi insanı hamile bırakır mı?"
    ciddiysen komik, değilsen yine komik

    0|1
    0|0
  • öncelikle kedi spermi insanı hamile bırakmaz Dna farklı çünkü,
    insanda olduğu gibi kedininde temel ihtiyacı bu,
    ona bir partner bulmalısınız :)

    0|0
    0|0
  • Çiftleşme zamanı gelmiş olabilir birde sahibini kedi gibi görüyor o gözle bakiyor olabilir Hayır hamile birakmaz

    0|0
    0|0
  • Mart ayına daha vardı oysa ki

    0|0
    0|0
  • Hayvanların ilişki istek zamanları geliyor ve galiba oda ilişkiye girmek istiyor artık benim arkadaşımın bir köpeği vardı oda bacaklara saldırıp ileri geri hareket ediyordu... bir veterinere götür gerekli olanı yaparlar zaten arkadaşım

    0|0
    0|0
    • hayvana bir arkadaş bul bnce çoluk öçoöuğa karıssın niye onun doğal bişeyini elnden almaya çalıyosunki seni ksısrlaştırsalar hoşuna gdermi. bu bana çok yanlş geliyor. yavrularına bakableceksen ya da sahplendrme imkanı her yerde her şeklde var sahplndrceksen nişya yavrularının olamsasını engelliyosunz bu gerçekten yanlış..

  • Bacagina gelmis sonucta baska yerine gelse olabilirdi

    0|0
    0|0
  • Hamile kalmazsın tabiki. Sokaga bırak azıcık kedini

    0|0
    0|0
  • Mart ayı yaklaaşıyor hm... Bırakmaz merak etme :)

    0|0
    0|0
  • Teyzemin köpeğide oluyo öyle bencede bir sokağa salmalisin

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;