Ailem hamile olduğumu öğrenmiş ne yapicam?

18 yasindayim 2 aylik hamileyim ailem hamile oldugumu ogrenmis ne yapicam su an bir arkadasim var onun yaninda kaliyorum ama korkuyorum?


0|0
1223

En İyi Erkek Görüşü

  • Şöyle çok kötü ve ahlaksız soruları görmemek için ne yapmam gerekiyor? Hepsini engelledim buradan mı soruyorsunuz lütfen bizi rahatsız etmeyin görmek istemiyoruz ahlaksızlıklarınızı... Kızınca hakaret edince yok şöyle diyorsun insanlara böyle davranıyorsun ne diyelim , her pisliği yapın söyleyince biz suçlu olalım yok ya?

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 22

  • kızım aklınızı peynir ekmekle mi yiyorsunuz da düşünmeden a-ptalca hareketlerde bulunuyorsunuz sizi anlamıyorum

    0|1
    2|0
  • Sakin ol , anneni ikna ederiz , sen doğurmak istiyor musun onu söyle

    1|0
    1|0
    • Evet istiyorum sevgilimi de cok seviyorum ama ailem karsi cikiyor

    • Evlenin o zaman , biliyorsunuz evlilik dışı çocuğa samimi bakmıyor toplum
      Ama toplum mühim değil dersen , aileni de çok takma bence. Öğrensinler napalım

  • Seni hamile bırakan cocugun agzini burnunu kiracaksin baska ne yapican. Totoya giren semsiye acilmaz derler. Pasa pasa dogurcan.

    0|0
    0|0
  • Vermeden önce düşünecektin! Allah bana kız evladı vermesin inşallah. Sizden korkulur. Ama ailen solcuysa rahat ol bir şey olmaz. Kadın hakları ndan bahsederler sonuçta..

    1|0
    1|0
    • öyle deme yaa kız da evlattır

    • Hepsini Göster
    • @sekreter_hanım bu yüzden hiç olmasın kalbini istemeden olsada kırarım sonra herkese beni kötüler.

    • valla Allah en iyisini bilir :)

  • 0|0
    0|0
  • Zevk-i Sefa aleminde yaşarken bize mi sordun da şimdi soruyorsun.

    1|0
    0|0
  • Aldır la cocuğu neden aldırmıyon

    0|0
    0|0
  • Bittin ya gidip çocuğu aldırırsın, ya da ailen seni aldırır. (Bence)

    1|0
    0|0
  • Erkek saglamsa evlen geç ailene soyle

    0|0
    0|0
  • Bu saatden sonra yapacak bisi yok herseyi goze alip karsilari da dyracaksin bu isi ailenle cozsbilirsin ancak kotur bir durum tabiki ama yapacak bisi yok iyiside ailen kotusundede ailen gerisi yalan

    0|0
    0|0
  • Niye aldirmadin ki

    1|0
    1|0
  • kimden hamile kaldığını biliyorlar mı biliyorlarsa çoçuğu evlenmeye zorlayacaksın oda olmazsa günaha girip aldıracaksın korkunun ecele faydası yok çoçugun babası ile anlaş derim allah yardımcın olsun

    0|0
    0|0
  • Beter ol allahin salagi

    1|0
    0|0
  • Gel bna yardmcı olurum

    0|0
    0|0
  • Git aldir niye bekledin bu zamana kadar te allam ya

    0|0
    1|0
  • Ölüceksin kökten çözüm awk 😂

    0|0
    0|1
  • valla aileni bilmek lazım önce

    0|0
    0|0
  • Reşitsin doğurursun da şayet babasını hatırlıyorsan.

    0|0
    0|0
  • yaparken nerdeydi aklın kızım

    0|0
    0|0
  • Yemeden düşüncektin ne yapacağını

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 11

  • Valla şu an yapmayacağın şey burada durup akıl aramak olan olmuş adam gibi çıkıp ailenin karşısında durcaksin

    0|1
    0|0
  • Doğurmak istiyorsan eğer ailelerinizle konuşup evleneceksiniz, olay çıkartmanın bir alemi yok bence olan olmuş artık.

    0|1
    0|0
  • O çok kötü işi yapmadan önce düşünecektin şimdi başına ne gelirse hepsini hekettin bari masum yavrunu koru ona kıyma sakın eğer ona kiyarsan Allah hayatını alt üst eder tamamen

    1|2
    0|0
    • Sevgilimle 2 yildir beraberiz ailem bana karsi cikti hep ama biz birbirimizi cok seviyoruz asla oyle bir sey yapmam zaten

    • Bir kimseyle evlenmeden altına yatan bir kadını almayan erkeğin alnından öperim malesef

  • ortalık karışacak oww, yazık ailene

    0|1
    0|0
  • oha ben şok.

    1|1
    0|0
  • nasıl öğrenmiş? kimden hamilesin? evlen?

    0|0
    0|0
  • yapmadan önce düşünecedin onu ama o da canlı onun ölmesine izin verme korkma herkes hata yapar ailen anlar.

    0|1
    0|0
  • mertce cik karsilarina de ki: cok sevdim ve hamile kaldim. dünyanin sonu degil. bu bir hata da degil. o bebek benim ve bununla gurur duyuyorum. beni kabul eden böyle etsin.

    bazen rest cekmek herseyi daha kolaylasitirir. eger o bebegi sevdiysen aldirma. cok cici bir anne olursun. biraz medeniyet gelsin su ülkenin insanlarina artik ya!

    0|0
    1|0
  • nasıl hamile kaldın ya?

    0|0
    0|0
  • ailenden gizlimi bu ise kalktin kor bencede ailen siterdi beyazlar icinde evden cikasin anlamiyorum bu kizlari ya biraz aileninizi dusunun yazik yaa

    1|0
    0|0
  • Babasi nerde

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;