Arkadasım evlilik dısı hamile kaldı?

Bebeği aldırmak istemiyor ama doğru düzgün bir işi bile yok o bebeğe bakabilecek kapasitede değil bebeğin babasıda istemiyor tek arkadaşı benım bende aldırmasını istemem bir halt yedin bari adam akıllı arkasında dur cana mâl olmasın diyorum ama napıcagımızı bılmıyoruz?

Ahlak dersı vermeyin zaten bir hata var ortada bı yanlıs yapmıs artık napabılırız lütfen yardımcı olun beynimiz durdu öğrendiğimizden beri bir akıl verin?


0|0
1631

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Canım olan olmuş aldırmasın ondan daha büyük bir hata olamaz dünyaya getirsin sosyal yardıma devlete başvurabilir toparlanana kadar nasibiyle gelir bebişler

    1|0
    0|0
    • Bizde böyle bişey düşündük devlete sığın falan dıye ama imkanlar nasıl bilmiyoruz

    • Hepsini Göster
    • Bir yol her zaman vardır Allah çaresiz bırakmaz yanlış yapılmış ama o şerefsiz de üstlenecek bu bebeği ya seve seve ya cebren dava açacağını soylemen bile korkmasına neden olacaktır kararlı olsun bu durumda

    • Hak var hukuk var gidin polise savcılığa alın önlemleri korkarak hiç bişi çözülmez kimse kimseyi kafasına göre temizleyemez

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 30

  • Beter olsun.

    1|0
    1|0
  • ahlak dersı verılcek durum kalmamıs zaten de bakamıosa yurda verıceksınz sen evlı ısen esının durumu ıyıse sen yardım edceksın oda olmadı en dogru yol evlendıkten sonra ya da cocuguyla kabullencek sorun etmck bı es adayı hamıle bırakanı dava etsın dna testı falan derken nafaka alsın nıkahsız oluosa tabıkı

    0|0
    0|0
  • HAmile kalmasaydı muhtemelen bir hata ya da ahlak dışı birşey olmayacaktı :) Doğursun çocuğu onun suçu ney ki? ALLAH rızkını verir.

    0|0
    0|0
  • Sonuçta yapılacak şey belli.

    0|0
    0|0
  • aldırması lazım şu an canlı falan değil vücudunda bir hücre topluluğu sadece. asıl dünyaya gelince çekeceği sıkıntıları düşünün

    0|0
    0|0
  • Evlenmek istemiyorsa o şahıs. Dava açabilir onun hakkında o da olmadı bebeği dünyaya getirip kendi bakacak. Onu da yapamam derse evlenecek birini bulmalı

    0|0
    0|0
  • mantıklı davranın bir insana acı dolu bir hayat yaşatmaktansa hiç var olmaması en mantıklısıdır.. ama yapcak bişey yok siz bir kere kaşınmışsınız acı dolu bir hayat bekliyor o günahsızı..

    0|0
    0|0
  • Kız ailesiyle mi yaşıyor? Anne babasının haberi var mı?

    0|0
    0|0
  • Evlensin

    0|0
    0|0
  • Bebeği dogursunlar ikisini öldürsünler

    0|0
    0|0
  • devlet alır bilgi versin

    0|0
    0|0
  • Bebeğin bir şekilde doğmasını sağlayıp gerekli kurumlara dava açın.

    0|0
    0|0
  • aldırın

    0|0
    0|0
  • Ne diyelim, o çocuğa yazık. Bunu yapanların başı da kesilse az

    0|0
    0|0
  • Ailesine açıklayıp o çocuğu doğurmalı

    0|0
    0|0
  • Yapmak hata, düzgün bir hayat sağlayamamak daha büyük hata

    0|0
    0|0
  • Yaparken bizemi sormuş?

    0|0
    0|0
  • bişey olmuş ama yol yakınken dönülmesi lazım

    0|0
    0|0
  • Adını Jon snown koysun

    0|0
    0|0
  • gitsin evlensin o herifle çözüm bu.!

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 15

  • Hayal görmeye lüzum yok ayaklarınız yere bassın gerçekçi olun. Bebeğe bakabilecek işi yok, ortada sahip çıkan bir baba yok, yok efenim bebeği doğuracakmış. Neye dayanarak, elde ne var? Çocuk dünyaya gelse mutlu mu olacak? Babası istemiyor bir kere.

    Ee maddiyat? nasıl bakılacak o çocuğa? annenin daha kendine hayrı yok bir işi yok. Ailesinden destek alıyordur ki yorumlardan anladığım kadarıyla ailesi öğrense kıyamet kopacak? Dolayısıyla huzur falan da yok.

    Çocuğun her anlamda sağlıklı, mutlu ve huzurlu büyümesi için elinizde hiç bir şey YOK. Gerçekler acıdır ama hayal görmekten iyidir. Bebeği aldırması lazım. Sende vicdan yapıp aklını karıştırma arkadaşının, kendi iradesine bırak bu kararı sonuçta bebek onun.

    Duygusal bakınca ve hayale dalınca bebeği doğurması gerektiğini düşünüyorsunuz.. 'Allah rızkını verir' gibi saçma düşüncelerden de çıkmalısınız, öyle bir şey olmuyor. Gücün yoksa bakamazsın ilahi bir yardım gelmeyecek. Mantıkla bakınca aldırılması gerektiğini göreceksiniz. Zor bir durum kolay gelsin.

    0|0
    0|0
  • Bebegin babasi bakamayiz diyorsa o cocugu dogursada bir sure sonra iliskilrri kotu duruma gidebilir cok zor bir durum allah yardimciniz olsun insallah aldiginiz karardan pişman olmazsiniz

    1|0
    0|0
  • Bence de aldırmasın ama malesef aldirmasi gerek. Türkiyede şu an bunu yasal olarak yaptırmaniz imkansız, umarım doğru dürüst bir çıkış yolu bulursunuz.

    1|0
    0|0
  • Allah yardimciniz olsun aklima birsey gelmiyor allah buyuk :/

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle aldırmasın zaten doğurunca kucağına aldığında iyiki aldırmadım diyecek

    0|0
    0|0
  • kızın ailesinin haberi var mı?

    1|0
    0|0
    • Hayır duyarlarsa yaşatmazlar

    • e nasıl saklayacak 9 ay bu çocuğu hadi sakladı bunun doğumu var emzirmesi var. s ay allah yardım etsin

  • Aldırsın.

    0|0
    0|0
  • Aldircak yavrum o zaman. Baba istemiyor anne calismiyor. Ailesi baksin bakmiosa aldirsin. Bidahada karaktersiz erkeklerle yatmasin bir zevk ugruna.

    0|0
    0|0
  • aldırması lazım. bakamayacağı bir insanı dünyaya getirmeye hakkı yok kimsenin

    0|0
    0|0
  • Ortada söz konusu bir can yok aldırırsa bebeğe iyilik yapmış olur

    0|0
    0|0
  • Aldırsın daha fazla beklemeden

    0|0
    0|0
  • Allah yardımcısı olsun.

    0|0
    0|0
  • Bakamayacağı bebeği dunyaya getirmesin. Hem annenin psikolojisi açisindan hem de bebegin gelecegi acisindan iyi olmaz diye dusunuyorum. Zor bir karar allah kolaylik versin

    0|0
    0|0
  • bir tanıdığımın başına geldi ayni şey ama adamın haberi bile yoktu
    Bebeğini aldırmadı ama onun destekçisi çoktu

    Çok zor bir durum ALLAH yardımcısi olsun iyi düşünsün

    0|0
    0|0
  • Insan kendi o durumda olmadigi zaman konusmak veya aklil vermek daha kolay oluyor.
    Ama bence mantikli düsünmeniz gerekiyor, olaya duygusal bakmayin.
    Ve Sonra karar Verin.
    Unutmayin Ama annelik istifa edilmiyor.
    bir anlik zevk Icin Ztn bir hayat yanmis.
    O bebek de babasiz büyüycek sonucta.

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;