Modlar bot mu yoksa Türkçe bilmiyorlar mı?

Siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? Abi adam soruma gelip bana hakaretli yorum yapıyor ben adama hakaret ediyorum benim yorumum siliniyor adamın yorumu duruyor AR YU CİDDİ?


0|0
85

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 7

  • Ayni durumdayiz

    0|1
    0|0
  • Modlar aslında kot.
    kotlar kışın üşüttüğü icin keten tercih ediyorlar.

    0|1
    0|1
  • Yoruma uzun 😂

    0|1
    0|1
  • Onu @KizlarSoruyor adminine şikayet edebilirsiniz. Hakaret etmesi doğru değil.

    0|1
    0|0
    • 3-4 kişi olarak şikayet ettik fakat halen duruyor ve yönetim benden link istiyor bu kadar acınası bir yönetim mi var cidden bu demektir ki şikayetlerimiz boş yere gidiyor?

    • Hepsini Göster
    • Oldu olacak dağdan su getireyim gidip hiç gereği yok cidden bu resmen şikayetlerimizin boşa gittiğinin bir belgesidir. Teşekkürler yardım için.

    • Öyle demeyin lütfen. Şikayetler boşa gitmez. Siz direkt olarak yardım sayfasından şikayetinizi dile getirin.

  • Link atarsanız yardımcı olabiliriz.

    0|1
    0|1
    • Link atsın da soruyu da kaldırın.

    • Hepsini Göster
    • Yönetim uyuyor yani bunu mu söylüyorsunuz? Şikayetlerimiz boş yere gidiyorsa üstelemenin bir nedeni yok bırakın yorum dursun bu da yönetimin acizliğidir sizin değil. Teşekkürler yardımınız için.

    • Er ya da geç sikayetinizle ilgilenilir. Rica ederim iyi geceler.

  • bot ne alaka onu anlamadım ben

    0|1
    0|0
  • Cok saygisizca bir hareket yaptigi. kiniyorum.

    0|0
    0|0
    • Bende sizi imla hatası yaptığınız için kınıyorum, lütfen imla hatanızdan dolayı yorumunuzu kaldırın!

    • Kendi yorumumu kaldiramiyorum cepten yaziyorum hatalarim olabilir koca sitede kinayacak benimi buldun @MangekyouSharingan

Erkekler Ne Diyor 4

  • aynısı başıma geldi geçen. kızla hakaretleştik. benim cevapları silmişlerdi. kızınkiler duruyordu.. belki verir ümidiyle mi yapıyorlar bilmiyorum ama bildiğim tek şey var, çok kalitesiz insanlar yönetiyor burayı.

    0|1
    0|0
  • AR YU CİDDİ ne ya :D Gülmekten nefessiz kaldım :/

    0|1
    0|0
  • Mod olunca g. tleri kalkıyor... kenarımın modları!

    0|1
    0|0
  • ya kendisi mod sa ve o an başka rumuzla seninle konuşmuşsa? :D

    0|0
    0|0
    • Uuuu a beautiful mind.

    • Hepsini Göster
    • Beynim yandı krdş :'(

    • :D :D :D

Yükleniyor...