Sizce ben hangi bölgedenim?

Bugüne kadar bana söylenen bölgeler 2 :) ama aslen (x) ahaha söyleyemem :) sizce hangi bölge?

Sizce ben hangi bölgedenim ?





  • Akdeniz
    A seç
  • Ege
    B seç
  • Karadeniz
    C seç
  • Doğu Anadolu
    D seç
  • İç Anadolu
    E seç
  • Marmara
    F seç
  • Güneydoğu Anadolu
    G seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim
Güncellemeler:
Guncell
güncell

0|0
85

En İyi Erkek Görüşü

  • Ege diyecektim ama Karadenize verdim yanlışlıkla.
    Ama Karadeniz demek de geçmişti içimden.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 8

  • Bence ic anadolu

    0|1
    0|0
  • Güneydoğu anadolu

    0|1
    0|0
  • Kastamonu falan

    0|1
    0|0
  • doğulu gibi geldin bana :D hatta mardinli birini tanıyorum ona çok benziyorsun :D

    0|1
    0|0
  • Marmara dedim

    0|1
    0|0
  • Trabzon ordu giresun falan mı

    0|1
    0|0
  • Hangi bolge bilmem ama yakisikli oldunu biliyorum

    0|1
    0|0
    • onu herkes biliyo canım :)

    • Hepsini Göster
    • Uyucam uykum var sohbet edemem. Hem sende eklemeyince ciktim

    • öyle olsun madem :) kendine cici bak sohbeti eksik kalsın

  • İç Anadolu dimi l*n

    0|1
    0|0
    • eğer öyleyse e. i. g seccem zaten l*n

Erkekler Ne Diyor 4

Yükleniyor...