Seyahat ederken yemek yemeyi seviyor musunuz?

Dinlenme tesislerinde veya yolculuk esnasında yemek yemeyi, bir şeyler atıştırmayı seviyor musunuz? Tabi arabayı süren siz değilseniz! Bir de kendi aracınızla seyahat etmiyorsanız bu diğer insanlar için sinir bozucu bir durum olabilir.
- Benim sanırım yemek yemeyi en sevdiğim anlardan biridir seyahat. Bir ara arabada 1- 2 kilo yeşil mandalina yemiştim. Çok güzel.
Seyahat ederken yemek yemeyi seviyor musunuz?#Mireya #SeyahatEtmek #Mandalina

1|1
6052

En İyi Erkek Görüşleri

  • Fazlasıyla seviyorum. Hele şu dinlenme tesislerinde yapılan gözlemeler sabahın ilk saatlerinde yanında çay ile yiyilip içildiği zaman çok çok başka ve zevkli oluyor. Bir de yanında kafa dengi insanlar varsa yeme de yanında yat.. Canım çekti şimdi bak 😄😄

    1|0
    0|0
  • Ben sevmiyorum yemek yerken seyahat etmeyi. Keyifli olmuyor, rahat edemiyorum. Ama uzun uçuşlarda yemek zorunda kalıyorum.

    0|0
    0|0
    • Çok teşekkür ederim en iyi görüş olarak değerlendirdiğiniz için. Saygılarımı sunarım.

En İyi Kız Görüşleri

  • Yani yolculuk ettiğim araca bağlı. Uzun yol otobüslerinde severim, uçakta bir şeyler içmeyi sevmiştim çünkü uçak yana yattığında o bardağın hiç kıpırdamaması hoşuma gitmişti 😂 Ama normal günlük kullanılan toplu taşımalarda zorunda kalmadıkça bişi yemem.

    0|0
    0|0
  • Ewet sewerim seyahat ederek yemek yemek istahimi açar 😅

    0|0
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 50

  • hayır sevmem..
    daha doğrusu yolda durmayı da sevmem..
    dip gaz gideceğim yere varmalıyım..

    0|0
    0|0
  • Çok seviyorum, götürüyorum direk

    1|0
    0|0
  • Gıda mezunu, mevzuatı ezbere bilen, sektör çalışanı olarak dışarda yemeye karşıyım hele ki yolculukta. Çok çok uzunsa Çorba önerimdir

    0|0
    0|0
  • Yemek yemeyen insandan uzak durun. Bir ünlü düşünürün dediği gibi ( beni Türk kebapcılarına emanet edin ) en sevdiğim söz

    1|0
    0|0
  • Evet severim. Hatta eğer kendi aracımla seyahate çıkıyorsam özellikle durduğum yerlerdeki yöresel yemeklerin tadına bakarım.

    1|0
    0|0
  • Yolculuk sırasında araba kullanırken bir yandan ufak çerez ve cips atıştırmalik severim birde bolca cola

    0|0
    0|0
  • Yakıt ikmali dışında duraklama yapmadığım için mecbur seyir esnasında yiyorum

    0|0
    0|0
  • Otobüs ile yolculuk yapmayı sevmiyorum, uçak ile gidersem yemek yerim.

    0|0
    0|0
  • arabanın içinde sevmiyorum bir lokanta olur temiz hava

    1|0
    0|0
  • Yerim severim :)
    En güzelide evde yapılmış pizza oluyor

    0|0
    0|0
  • Aç olayım tok olayım Susurluk’ta tost ayran, Aydın’da çöp şiş. Bursa’da Köfteci Yusuf

    0|0
    0|0
  • Bozüyükte bir tesisin yanında Köfteci Yusuf efsanesi vardır bilenler mı

    0|0
    0|0
  • Otobuslerden nefret ediyorum genelde yemem arabayla gitsem yerim

    0|0
    0|0
  • Yemek mecbur yiyorsunda
    Kasıt eğer abur cunursa ewet

    0|0
    0|0
  • Bayılırım ama arabada yemem hele resimdeki gibi bir audi A6 da asla

    0|0
    0|0
  • Hic acikmiyoz ac kaliyoz sevilmezmi yemek da bu sist z

    0|0
    0|0
  • Yemek yemeği seviyorum. Ancak yağlı yemeklerden uzak duruyorum. Mideyi bozabilir.

    0|0
    0|0
  • Severim 😏

    1|0
    0|0
  • Koku yapmayacak gıdalar yiyebilirim evet.

    0|0
    0|0
  • Daha farklı bir lezzeti oluyor o yüzden evet.

    0|0
    0|0
  • Otobüste sevmem ama tren ve uçakta severim. :D

    0|0
    0|0
  • Çubuk kraker olmazsa olması be.

    0|0
    0|0
  • Yemek yerken seyahat etmeyi seviyorumm

    0|0
    0|0
  • Evet seviyorum.

    0|0
    0|0
  • çubuk kraker 7 adet

    0|0
    0|0
  • seviyoruz

    1|0
    0|0
  • severim

    0|0
    0|0
  • Evet.

    0|0
    0|0
  • uçakta nedense ben bir acikiyorum yok böyle birşey

    0|0
    0|0
  • Soğan halkası

    0|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    20

Kızlar Ne Diyor 58

  • Yok ya malak gibi oturuyorum koltukta dışarı bile çıkmıyorum hahaha midem bulanır diye korkuyorum sanırım

    0|0
    0|0
  • Yolculuk esnasında iyi olmuyor ama açık havada tesislerde gidiyo yani ama tekrar arabaya binince mide bulantısı sorunu var

    0|0
    0|0
  • Araba tutuyor 😒😒 Artık modern tıp şu işe de bir el atmalı..

    0|1
    0|0
  • Arabada yemek yemeyi sevmiyorum, sigara falan da içemem zaten. Oturup bir yerde yemek daha çok işime gelir :)

    0|0
    0|0
  • Pek sevmem eğer tesis temiz ise restoranı falan akşam bir çorba güzel oluyor gerçi kaç yıl oldu otobüsle gitmiyorum uçakta da uyuyduğum için pek yemem

    0|0
    0|0
  • bütün yol hiç bir şey yemem ve içmem tuvalet ihtiyacim gelmesin diye

    0|0
    0|0
  • Yol tutmuyor beni ama hiç bir şey de yiyemem. 17 saat yolculuk yaptığımda da yemedim

    0|0
    0|0
  • Evwt uzin yola cikocaksam. mutlaka arabamda meyve. Bulundurueum

    0|0
    0|0
  • Bayiliyorum ayni sinemada surekli bisey atistirmak gibi #foodislife ;d

    0|0
    0|0
  • Ben içecek içmeyi severim. Varsa sadece kraker yerim başka bişey yemem.

    0|0
    0|0
  • Otobüslerde yemeyi sevmiyorm ama kendi arabamizla giderken kahve içmeyi çok seviyorum ben 😏

    0|0
    0|0
  • Oo bayılırım gidene kadar 1 kilo alıyorum dermişim şxnccldls

    0|0
    0|0
  • evet zaman geçmiyo büyük boy cips favorim de oda çok ses çıkarıyo ya :D

    0|0
    0|0
  • Evet, seviyorum.

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
  • Evdekinden daha da çok 😍😻

    0|0
    0|0
  • ezilmiş kek yemeden ben yolculuk yaptım demem

    1|0
    0|0
  • Evet seviyorum çok keyifli

    0|0
    0|0
  • gerek duydukça

    0|0
    0|0
  • yemekle aram yok sevmem

    0|0
    0|0
  • Ufak tefek atıştırmalar yapıyorum

    0|0
    0|0
  • Yemeği her anımda seviyorum ☆

    0|0
    0|0
  • Tabi SEVeriz ya

    0|0
    0|0
    • Yani kendi aracımızla veya tanıdık gurubumuzla çıkılan bir seyahatse...

  • severım

    0|0
    0|0
  • Yemek yemeyi hep seviyorum ahsjsgs

    0|1
    0|0
  • Türkiyeye giderken çok güzel oluyor😍

    0|0
    0|1
  • Severim

    0|1
    0|0
  • Severim uzun yol ise

    0|1
    0|0
  • Ben her koşulda yemek yerim no problem😏

    0|1
    1|0
  • Ağzım durmuyor benim yolculukta

    0|0
    0|0
  • Kızlardan görüşlere devam
    28
Yükleniyor...