Sevgiliniz hediye olarak kazandığı çift kişilik tatile arkadaşıyla gitmek istediğini söylese siz nereye gidersiniz?

Varsayılım ki sevgiliniz bir radyo programından 5 yıldızlı otelde 1 haftalık tatil kazandı. Siz, nasıl olsa beraber gideceksiniz diye hazırlık bile yaptınız. Ancak o arkadaşıyla gitmek istediğini söyledi. Tepkiniz ne olur? Sevgiliniz hediye olarak kazandığı çift kişilik tatile arkadaşıyla gitmek istediğini söylese siz nereye gidersiniz?


0|0
3110

En İyi Kız Görüşü

  • Böyle bişey olacaksa önceden sormam sonra cevabımı almam ona göre hazırlık yapıp/yapmamam gerektiğinin farkında olur pek bir tepki vermezdim açıkçası. Benimle gitmekte zorunlu değil.😊😊

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Akrabası ile olsaydı kardeşi kuzeni kuzeni hemcinsi olması kaydıyla olurdu ama benim için bariz bir ayrılık sebebi 😡

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 30

  • Ben shok olurdum demekki arkadaşını benim yerime seçiyor benimle geçirebileceği vakidi bir başkasıyla geçirmek istiyorsa ben bu ilişkiden süphe duyarım.

    0|1
    0|0
  • Bozuntuya vermem hatta iyi yaparsin falan derim sonra bense naska yere tatile gider durum paylasip dururdum😂

    0|1
    0|0
  • Gitsin, bende 2 hafta arkadaşlarımla gitmediğim yerlere giderim 😏

    1|1
    0|0
  • O gitsin arkadaşıyla sıkıntı yok ama ben de ttatile giderim hemde öyle bir giderim ki bensiz gittiğine pişman olur..

    0|1
    0|0
  • valla tabiri caizse g*t gibi kalırım diyecek bir söz olmaz ağzımda aklım fikrim dumur olur

    0|1
    0|0
  • Cinsel tercihini mi değiştirdin senin için üzüldüm der ayrılırdım😄

    0|1
    0|0
  • Sevgilim ile zaten tatile gitmem. Eğer güveniyorsamda arkadaşı ile gidebilir sorun yok 1 haftada.

    0|1
    0|0
  • bir yere gitmem ama üzülürüm benimle gitmediği için.

    0|1
    0|0
  • Hos karsilamam da, su an tepkimi kendim de kestiremedim:)

    0|1
    0|0
  • Bende arkadaşımla tatile giderim.

    0|1
    0|0
  • "Oylemi cehennemin dibine git" derim heralde

    0|1
    0|0
  • Ahh canım benim yürek mi yedin sen ne derdim ;)

    0|1
    0|0
  • Ayrılırsak gidebilir

    0|1
    0|0
  • Oyle bisiy diyemez dilini keserim😁

    0|1
    0|0
  • Hiçbir şey demezdim

    0|1
    0|0
  • Kendisi bilir hic de bozuldumu belli etmem xD

    0|1
    0|0
  • Ben de sinsi sinsi peşlerinden giderim.😈

    0|1
    0|0
  • Aa öylemi bende knkamla gitcektim zaten.😇😇

    0|1
    0|0
  • "Afedersin sen ne diyorsun?"

    0|1
    0|0
  • Git bidaha dönme derim

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    10

Erkekler Ne Diyor 9

  • uzaklara :)

    0|1
    0|0
  • Bidaha arkadaşını arasın beni özlediğinde gayet normal karşılarım yani bende denk gelirsem canım isterse ara sıra anladın artık...

    0|1
    0|0
  • İlkten arkadaşına bakarım arkadaşmı diye sora ikisine birden ömür boyu mutluluk diler aralarından çıkarım😇😇

    0|1
    0|0
  • sonuçta yine benimle gider, o lafı dedikten sonra ancak arkadaşım olur kendisi :)

    0|1
    0|0
  • Gidemez..

    0|1
    0|0
  • Mutluluklar dilerim

    0|1
    0|0
  • Kafa atarim.

    0|1
    0|0
  • Satsin tatili ya benle ya hic

    0|1
    0|0
  • Sevgilim Yok ki olsada anlayışla karşılarım

    0|1
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...