Arkadaşla Çıkılan Tatilin Her Zaman Güzel Olmayacağının Kanıtı Niteliğindeki 5 Durum!

Rutinleriniz farklı olabilir.

Arkadaşla Çıkılan Tatilin Her Zaman Güzel Olmayacağının Kanıtı Niteliğindeki 5 Durum!

İlk bakışta zaten aynı şeyleri yapıyor gibi görünebilirsiniz ama bu her zaman böyle olmuyor. Sabah erkenden uyanan ve hazırlanmaya başlayan (dolayısıyla gürültü yapan) biriyken arkadaşınız 12'ye kadar uyuyan biriyse, işler sizin için biraz zor olabilir.

Farklı bütçeye sahip olabilirsiniz.

Arkadaşla Çıkılan Tatilin Her Zaman Güzel Olmayacağının Kanıtı Niteliğindeki 5 Durum!

Herkesin tatile ayırdığı bütçe aynı değil. Sizin ayırdığınız bütçeyle akşam yemeği tavuk dönerken arkadaşınızın bütçesiyle ıstakoz yemeniz gerekebilir. Bu da tabii iki tarafı da zorlayabilir.

Birinin özel fotoğrafçısı olmak zorunda kalabilirsiniz.

Arkadaşla Çıkılan Tatilin Her Zaman Güzel Olmayacağının Kanıtı Niteliğindeki 5 Durum!

"Ay beni bir de tek çek" diyen arkadaşlar hepimizde vardır bence. Bunu tatil boyunca yaptığınızı düşünün, çıldırırsınız. :D Denizin ortasında bile arkadaşımı çekmeye çalıştığımı bilirim.

Plansız yola çıkmak iki tarafın zevklerini anlamamak anlamına gelir.

Arkadaşla Çıkılan Tatilin Her Zaman Güzel Olmayacağının Kanıtı Niteliğindeki 5 Durum!

Hadi Antalya'ya gidelim diyerek Antalya'ya gidersiniz, çok eğleneceğiz dersiniz. Ama eğlence anlayışınız ne kadar aynı? Tüm gün deniz-kum-güneş keyfi yapan biriyle müze, tarihi yerler gezmek isteyen biri nasıl ortak paydada buluşabilir?

Ya bir tarafın sevgilisi var, diğer tarafın yoksa?

Arkadaşla Çıkılan Tatilin Her Zaman Güzel Olmayacağının Kanıtı Niteliğindeki 5 Durum!

Tatilde, özellikle yurt dışı tatilinde yeni birileriyle tanışabilirsiniz. Bu illa romantik anlamda olmak zorunda değil elbette. Ancak bir tarafın sevgilisi varsa genelde yeni insanlara karşı biraz tepkili olabiliyorlar. Tüm gün sevgilisiyle mesajlaşabilir ve ortada tek başınıza kalabilirsiniz.

Sizin arkadaşınızla çıktığınız ama pişman olarak döndüğünüz bir tatiliniz oldu mu? :)

Arkadaşla Çıkılan Tatilin Her Zaman Güzel Olmayacağının Kanıtı Niteliğindeki 5 Durum!
32
17
Görüşünü yaz

Senin Görüşün Nedir?

En İyi Erkek Görüşleri

  • recalar

    Bunları hiç düşünmemiştim bak yalnız yıllar önce bir avukat kız bana Kıbrıs'ı gezdir her şey benden demişti. Ben de kabul etmiştim ve de dediği gibi her şey ondan oldu. Yol, lüks otel, araç kiralama ve diğer tüm ücretler, asıl önemlisi ise muhabbeti ve arkadaşlığı. Daha da özenmlisi kendisini bana sunması.

    Görüş hala geçerli mi?
  • tiqen

    Herkesle yola çıkılmaması gerektiğini tecrube yaptiktan sonra anlayacaksiniz zaten ne desek bos ama dediklerin dogru kac kere geldi basima ve hala salak gibi ayni seyleri yapiyorum

    Görüş hala geçerli mi?

En İyi Kız Görüşleri

  • bahardan

    Tatilden zevk almak ve anı yaşamak yerine fotoğraf derdine düşeni hiç çekemem.

    Görüş hala geçerli mi?
  • busekanık

    Arkadaşını zaten tanırsın ve tatile çıkıp çıkmayacağını bilirsin

    Görüş hala geçerli mi?
    • arkadaşını tanımak ile tatile çıkmak bence biraz farklı şeyler. okuldan arkadaşın olduğunu varsayalım, her gün zaten aynı saatte uyanıp okula gidiyorsunuz, eğer okul dışında birbirinizde 1 hafta kalıp kaçta uyandığını uyandıktan sonra ne yaptığını biliyorsan o ayrı tabii.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

1530
  • RuuDy_RuuD

    Sevgiliniz ile evlenmeden önce mutlaka tatile çıkın derler ya da arkadaşınızı yakından tanımak isterseniz. İşte hep bunlara sebep :)

  • Catutigernos

    6. Eğer arkadaşın sevgilisiyle geliyorsa tatile, o tatilin zehir olacağı kesindir :D

  • Her şey planlı olursa sorunsuz, harika bir tatil oluyor 🌺

  • kafa yapımızın uyuşmadığı arkadaşımla tatile çıkmadım ve çıkmam :/

  • GönülFatihi

    Evet arabama atlayip gittigimiz gezide gaza gelip hizdan ceza yiyip suratimiz asik geldik 😂😂Haliyle Alman usulu hesabida boluşemiyorsun tabi

  • Çocuk_gibiyim

    Ya para dışında hepsi bos paran yoksa asil tatil bombok olur sevgiliymis oymus buymus boş

  • purplehogwarts

    kafa denginse de dünyanın en güzel tatilini yaşarsınız.)>

  • Captain_black

    En iyisi tek başına ya da aile ile yapılan tatildir.

  • Canyildirim66

    Arkadasla çıkardın tatıle kız arkadasla. Bence güdel olur ama mesafeli olmak lazm yoksa arkadasını kaybedebilirsin

  • Lonelyness

    Fena fenaa.. Herle bir de ay ben yemek yemiyorum falan diyorsa hiç çekilmiyor

  • JoNaThaN34

    hayır çıkmakta istemem otelde arkadaş edinmek yeni kişilerle tanışmak daha iyi

  • Gozdce

    Benim arkadaslarim ciktigim tatilden suana kadar hic pisman donmedim

  • єjɗєrƙυɾƭ

    Bu konularda farklı olduğumuz arkadaşlarla tatile çıkmak, zulüm.

  • Böyle bir tatile hiç gitmedim. Kafamın uyuştuğu, iyi anlaşacağım kişileri seçtim hep.

  • zenci21

    bence daha önceden bunu istişare edip konuşup planlamalılar

  • Bu durumda ne yapmamız lazım?

  • spacescom

    kesinlikle bu durumların hepsine katılıyorum

  • Evet o yüzden kafa dengi olması önemli

  • Arkadaşla tatile çıkmak pek huyum değil zaten.

  • Bah_ar

    Çok kötü bir durum böyle olursa

  • elyasa80

    Evet ya değil mi

  • MagRipOgLu

    Kesinlikle çok doğru

  • FucsMachine

    Çok güzel tespitler

  • ErosOkuKırdı

    Düşman başına. :)

  • hiç arkadaşlarla tatil yapmadım

  • Evet mantıklı

  • samsan-XX

    Güzeldir ya her zaman

  • samsan-X

    Yoo bence gayet güzel olur

  • murat-sonann

    Her zman süper olur bence :)

  • muratsoydan_x

    Kalabalık tatiller iyi oluyor

  • BaRaNNaRaB

    Güzel paylaşım

  • En güzel tek başına tebrikler

  • En güzeli tek başına

  • Emrefatih09

    Çooook ama çook tek kalmistim

  • abdi_acizz

    Kafalar uyuşması lazım yoksa güzel olmaz.

  • O sevgili olup olmama durumu çok kötü ya

  • fero_06

    Planli olursa daha guzel olur

  • hndrcl

    Yakin arkadasinla cikarsan sorun olmaz bence

  • NicqBulamadım

    Hiç arkadasimla tatil yapmadım

  • Eagle09

    Hepside birbirinden güzel

  • Gizli Üye

    Evet cimri arkadaşımla tatil alacaktık ben diyorum 5 gün alalım kız diyor 2 gece bana yeter ben sıkılırım diyor. Lan zaten o kadar yol gitmiş olacaksın 2 gece ne lan geldiğin günle gittiğin günü sayma zaten yorgun olacaksın uyumakla geçiyor o günler. Zor ikna ettim 4 geceye, sonra hiçbir sosyal aktiviteye katılmak istemedi, benim daha evvel gittiğim bir yere tekne turuna katılmak istedi ben de hiç gitmediğim yere tekne turuyla gitmek istedim kızdı küstü falan.

  • Gizli Üye

    En iyisi tek gitmek

  • Gizli Üye

    Eğer yeterli para yoksa o tatil kabus gibi olur.
    Başkaları yiyip içip eğlenirken, sen öylece bakarsın ancak
    O yüzden sadece konaklama ücretiyle, bogaz tokluğuna tatil yapılmaz

  • Gizli Üye

    Anlaştığın biriyle çıkarsan bir sorun olacağını düşünmüyorum.

  • Gizli Üye

    Hic arkadasmla tatil yapmadm

YÜKLENİYOR...