Rus kızlarının gözleri mi güzel yoksa türk kızlarının gözleri mi?

rus kızlarının deniz mavisi gözleri yosun yeşili gözleri seni senden alıyor bir bakışına bir gülüşüne aşık oluyorsun o nasıl büyüleyici bakışlar öyle o bakışlara tutuluyorsun için bir garip oluyor kör kütük aşık oluyorsun...

  • Rus kızlarının deniz mavisi gözleri insanı yakıyor...
    A seç
  • Rus kızlarının yosun yeşili gözleri insanın yakıyor...
    B seç
  • Rus kızlarının bakışları büyüleyici....
    C seç
  • Rus kızları bir içim su....
    D seç
  • Rus kızları afeti dilber....
    E seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0
157

En İyi Kız Görüşü

  • Benim gözlerim huh !

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 14

  • Anasını satıyım bıkmadınızmı şu rus sorularıından

    0|1
    0|0
  • Yeter ulan bıktırdın

    1|1
    0|0
  • Bu masaya bir rus yazın evet sıradaki.. asdfgh

    Allah gönlüne göre versin inşallah.

    0|0
    0|0
  • Rus kızlarının ki güzel , Türk kızları çirkin

    0|0
    0|0
  • artık erkekler bile anlamış senin saçmalıklarini. Sen adamı ruslardan soğutursun ya. :D

    1|0
    0|0
    • bu adam benim sarışın manyaklığımı tekrar alvliyoe ya esmer kızları sevmeye çalışıyorum ama yapamıyorum

  • benım gözlerım guzelll

    0|0
    0|0
  • Rus Kızlar mı futboldan anlıyo Türk kızları mı diye sor bir de görürsün o zaman ezici bir üstünlük sağlayabiliriz asdfgh

    Dipnot ; Göz rengim deniz mavisi , yosun yeşili karışımı hıhhhh .. =@

    0|0
    0|0
  • privet ti govorish po russki ? :))

    0|0
    0|0
  • Renkli göz başkadır tabi

    0|0
    0|0
  • senin rus kızlarıyla alıp veremediğin ne anlamadım :D

    0|0
    0|0
    • O MAVİ GÜZLERE KAPILMIŞ GİDİYOR SOĞUK DİYARLARA BENCE SŞYAH GÜZ DAHA GÜZEL YANİ TUAF YANİ EŞŞEK GÜZ DEMEK İSTEDİM

  • Bilmem.

    Ben melezim.

    Gözlerim yeşil.

    Renkli göz iyidir.

    0|0
    1|1
  • ruslar götürsün sizi bu ne ya rus rus siz türk kizlarina kurban olun insanin kendi milleti gibisi varmi ya

    1|1
    0|0
  • gözlerim kahverengi ama badem gözlüyüm göz renklerimi daha güzel olsada badem gözlü türk kızlarının ki kadar hoş olamaz

    1|0
    0|0
  • rus kızları verici bunu kabul et

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • yav arkadas senın ruslardan alıp veremedıgınmı var yoksa turklerdenmı

    1|0
    0|0
  • Rus kızlarının deniz mavisi gözleri insanı yakıyor...

    0|0
    0|0
  • yurdumun kızları gibi var mıya

    1|0
    0|0
  • Rus kızlarının yosun yeşili gözleri insanın yakıyor...

    0|0
    0|0
  • Rus kızlarının bakışları büyüleyici...

    0|0
    0|0
  • Rus kızlarının deniz mavisi gözleri insanı yakıyor...

    0|0
    0|0
  • kanka bana bir rus ayarlasana sende tanıdık çoktur:)

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;