Almış olduğunuz ayakkabıların kutularını n'apıyorsunuz ?

Malum biz hatunlar ayakkabı delisiyiz *-* Bir sürü bos ayakkabı kutum var .. Napsam ki bunları aadfh?

Siz napıyosunuz ? *-*


0|0
2427

En İyi Erkek Görüşü

  • Boş ayakkabı kutularınızı lütfen çöpe atmayın, değerli devlet büyüklerimiz onu kumbara olarak kullanıyor..

    Geri dönüşüme destek verin, lütfen duyarlı olalım..

    2|1
    1|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

  • valla ben genelde atıyorum ama sanırım çok daha iyi değerlendirme yöntemi bulanlar olmuş.. şöyle evlerinde boşta duran 4.5 milyon doları filan istiflemekte kullananlar varmış.. düşünsene ne kadar harika bir geri dönüşüm örneği..

    1|0
    0|0
  • Fazla kutusu olan varsa alabilrim.Benim 200lük bankotlardan 1,5 milyonum var ama bir kutuya sığdıramadım :'(

    2|0
    0|0
  • ayakkabı kutumdan 10kuruş çıktı esilop beni de içeri alırlar mı ?

    1|0
    0|0
  • o değilde cemaat iyi attı golü,bakın gülen tayyip erdogana ne diyor , https://www.youtube.com/watch?v=TCx2j6oZF8Q

    1|0
    0|0
  • atmıycam bundan sonra belki para filan saklarım

    1|0
    0|0
  • Nan bizim acliktan agzimiz kokuyo bu ne musriflık sizin bu ayakkabilarinizi toplasak bir magaza acilir!

    Zaten internette yok cafeden yaziyorum 5 dkkam kaldi nan abi 10 dakka daha uzatirmisn:/

    Ayrica o kutulari ber satıp uc bes yolumu bulim ben

    1|0
    0|0
  • yeni ayakkabı aldığımda annem 2 susmuyor <3

    1|0
    0|0
  • boş ayakkabı kutularını kütüphaneye koyun. içine de biraz çim tohumu koyun. sonra ara ara kontrol edin. içi yeşil yeşil dolarcıklarla doluveriyor.

    1|0
    0|0
  • içine milyon dolarcıklar koyarım belki diye dolapta saklıyorum :$

    1|0
    0|0
  • Reklam kokan hareketler bunlar ...

    Şahsen yeni aldığım ayakkabı kutusunu annem çöpe atıyorum dedi ve çöple buluştu ...

    1|0
    1|0
  • fakire fukaraya dagıtıyorum

    1|0
    0|0
  • içine para koy :)

    1|0
    0|0
  • Ayyaşlara veriyoruz.Gece sızıp kaldıklarında kullanıyolarmışlar.

    1|0
    0|0
  • Benim, özel koleksiyonum var, içlerinde dolar biriktiriyorum..

    0|0
    0|0
  • kapının önüne bırakıyorum belki para girer diye -_-

    1|0
    0|0
  • para koyuyodum ama artık deşifre oldu koymucam

    1|0
    0|0
  • ben koye yolluyorum cok seviniyolar

    1|0
    0|0
  • belkı para koyarlar evde dursunnn

    1|0
    0|0
  • kutu lazım bana..bir balya para vereyim sana o kutuları bana ver..

    0|0
    0|0
  • Bozukluk demir paraları koyuyorum ben :)))))))))))))

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 24

  • Akplilere vermeyi düşünüyorum onlara lazım olur severler onlar ayakkabı kutusunu

    2|3
    2|0
  • Döviz bırakıyorum içine sddfgdf

    1|1
    1|0
  • En yakın bankaya götürüyorum para koyuyolar

    1|0
    0|0
  • aşkımı koydum içine belki bir operasyonda bana yaparlarda kurtulurum o kutudan ^.^

    1|0
    0|0
    • Culsuzuz biz ya *-* Millet $ ? koyar biz asfjk

    • Hepsini Göster
    • Olasım var ehehhehe narkozun etkisi melemm :*

    • enemm yirim <3333

  • paracıklarımı ona koyabilirim hahah

    1|0
    0|0
  • Kutuyla dolaba dizerim canim,acik olunca süet ayakkabilar toz kapliyor

    1|0
    0|0
  • Biriktirip TBMM önüne bırakayım diyorum maksat onların işi görülsün.

    1|1
    1|0
  • Atıyorum evde tutmam

    1|0
    0|0
  • ben güzel kumaşlar alıp kaplıyorum. çok takı oje makyaj malzemesi var çekmecelere sığmıyo kaplayıp o kutulara kokuyorum hem odanın bir köşesinde hoş bir dekor oluyo

    1|0
    0|0
  • Kullanmadığım ayakkabıları koyar kaldırırım. Ayrıca ıvır zıvırları sakladığım kutudur. :)

    1|0
    0|0
  • En son yapıcağım şeydir heralde para koymak. Annem alır kesin başka bir yere koyar daha da bul parayı bulabilirsen

    1|0
    0|0
  • ayakkabılarımı giyerim yine kutusuna koyarımm kutuda dururlar

    1|0
    0|0
  • Paralarımı koyuyorum ama sığmıyor :D

    1|0
    0|0
  • ayakkabılarımı içine koyuyorum odmda bir köşede duruyo

    1|0
    0|0
  • ayakkabılarını kutularında sakla :)

    1|0
    0|0
  • Ayakkabı kutusuna koyabileceğim bazı şeyleri başka bi' yere koyuyorum.

    Kutuyu da çöpe fırlatıyorum.

    1|0
    1|2
  • taaksime eyleme gidelim boşa gitmez :D

    1|0
    0|0
  • milyon dolarcıkları tıkıyorum :D

    1|0
    0|0
  • Ayakkabılarım duruyor çoğunun içinde, bazamın altında depoladım.

    1|0
    0|0
  • Ayakkabı kutularına koyacak param olmadığından çöpe atıyorum :)

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    4
Yükleniyor... ;