Maaşlarınıza zam aldınız mı ?

Maaşlarınıza zam aldınız mı ?

Benim patron gibisi düşman başına , alamadım zama zam zamm^^

Şarkınız efenim link


0|0
841

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 40

  • Enflasyon oranında alsam 700 tl gibi zam gelir, performans değerlendirmemde olumlu olursa 1500 tl ye kadar zam alabilirim :) Ay sonu belli olacak en geç..

    0|0
    0|1
  • devlet baba 175 diye haberlerde boy boy gösteriyo ama vergisini falan kesersek 125 kalıyo bir yıl boyunca.. hep o şerefsiz sendikalar yüzünden

    0|1
    0|1
  • yok ya nerede zam mam

    bu arada saçların güzelmiş uzun siyah

    0|0
    0|1
  • Valla böyle bağırmayı deneyecem eğer vermezse: https://www.youtube.com/watch?v=ptHSGaYutMA

    0|2
    0|1
  • Ooo merhaa sevgili saygıdeğer kardeşim Steplona

    Güzel kardeşim öncelikle teşekkür ederim harika bir soru benden beş yıldız

    Maaşlarımıza zam alsak neye yarar ki azizim.

    Hayvanoğlu hayvanlar ha bire zam yapıyorlar...

    Serbest piyasayı diyorum...

    Herşeye zam gelmiş..

    Kedime ciğer alacaktım, bir baktım 2 liradan 3 liraya çıkmış.

    Zamlar yılbaşından sonra

    0|0
    0|1
  • vergi mükellefi olduğum için öyle bir şansım yok.ama müşterilerime fiyat arttırmaya başladım ufak ufak:)

    0|0
    0|1
  • Yaşayıp göreceğiz.

    0|0
    0|1
  • Henüz tıkırtı yok bakalım bekliyoruz

    0|0
    0|1
  • maaşı düşünmek bile istemiyorum :)

    0|0
    0|1
  • benim masraflarım şirkete zaten aldığım yanıma kalıyor günümü gün ediyorum zamma ihtiyacım yok şu an ki maaşım iyi yeterince :D

    0|0
    0|2
  • sağlam zam aldım :D

    0|0
    0|1
  • Şubatı bekliyoruz hakkımızı alacağız

    0|0
    0|1
  • bizim ulkemizde genellikle az para cok is :)

    adamlar sana verdigi maasi sanki bagisliyor sanar

    0|0
    0|1
    • hiç sorma, sanki babasının hayrına veriyolar

    • boyle tipler genellikle luks araclara 300 500 bin TL acimadan verirler ama is calisanlarina gelince baska bahara kalir

  • Maasli degilim. Calistigim dönemlerde kurus zam yapardi deyyus patronlar

    0|0
    0|1
  • Beni zamma 6 hafta kala işten çıkardılar iyi mi :)

    0|0
    0|1
  • hala aylık 400 liraya çalışıyorum 9 saat lanet olsun :D iş yok yahu :D burgere falan gittim almadılar saçını kestirirsen gel dediler istemedim :D birinin yanında barmenliği öğrenmeliyim en iyisi :D

    0|0
    0|1
  • senin yine zam alamayacagın bir maasın var. ben ogrencıyım

    0|0
    0|1
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 8

  • elinden gelse verdiğini de alacak terbiyesiz

    1|1
    0|1
  • Yok be bacım...

    Geçen seneye nazaran düşürttüler bile şerefsizler...

    0|0
    0|1
  • zam vermeyen patronlarin g* patlican girsin :DDDDDDDDDDDD

    0|0
    0|0
  • Şubat'ta alıca inşallah cimri herif 50 tlden fazlasını yapmıcaktır muhtemelen

    0|1
    0|1
  • Aldım.

    Zam yapmayan patronlara gelsin o zaman.

    youtube.com/watch?v=OqTA56y25U0

    0|0
    0|1
  • Zam alıcak bir işim bile yok =/

    Babacıma söylim de harçlığıma zam yapsın <3

    0|0
    0|1
  • ocak ayını beklıyoruz yılbaşından sonra bellı olcak inşş %10 bekloıyoruz :))

    0|0
    0|1
  • ağustosta aldım stepim :)

    0|0
    0|1
Yükleniyor...