Düzenli olarak spor yapar mısınız? Ne yapıyorsunuz?


Sahilde yürüyüş yapmayı çok seviyorum ben. Aynı zamanda pilates de yapıyorum. Spor, fit kalmaktan öte insanı gerçekten mutlu ediyor. Siz neler yapıyorsunuz?

Düzenli olarak spor yapar mısınız? Ne yapıyorsunuz?


0|1
2332

En İyi Erkek Görüşü

  • Yok yapmıorum uyuyabilmek için geceleri 10 km yürüyorum sadece o kadar ama sağlık için değil yani yürürken 10 tane falan sigara içiyom zaten dkvkclkv

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

En İyi Kız Görüşü

  • Yapmıyorum. Soru spor sorusu, fenomen olduğun kategoride sormak için az daha zorlasan ağız dişte soracakmışsın

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 31

  • Evet tabikide hiç aksatmadan yapıyorum 2 ay fitnessla uğraştm 2 ayda power lifting yaptım şuanda body building yapıyorum

    0|0
    0|0
  • Spor güzel bir bağımlılık 😊 45 dk koşu, 2 günde bir sırayla bacak, kol, sırt ve karın kası çalışıyorum 😊

    1|0
    0|0
  • hafta da 6 gün spor yaparim.. bazen 4-5 oluyo ama.. ne kadar tembel olduguma bagli

    1|0
    0|0
  • Tekrar başlıyorum bu ara. Vakit bulamadım son zamanlarda.

    0|0
    0|0
  • Evet yapıyorum. Fitness ve futbol. Bahar geldiği zaman tenis.

    0|0
    0|0
  • Salona gidiyorum evet, kendimi iyi hissedip forma sokmak adına.

    0|0
    0|0
  • Sakatlığımı atlattım bu hafta başlıyacam inşallah 😅

    0|0
    0|0
  • Kendi vücut ağırlığımla antrenman yapıyorum her zaman...

    0|0
    0|0
  • Bazi sevmediğim kişilere teknolojik ataklar yapiyorum..
    İcimin yaglari eriyo zahmetsizz😎

    0|0
    0|0
  • Bodybulding

    1|0
    0|0
  • Evde koşu bantim var ve okculuk yapiyorum

    1|0
    0|0
  • fitness cardio falan

    1|0
    0|0
  • Düzenli olarak tuvalete falan yürüyorum

    1|0
    0|0
  • duzenli olarak dinlenme sporu yapiyorum

    1|0
    0|0
  • Yılda bir kere yapıyorum. Buda bir düzen sonuçta..

    1|0
    0|0
  • Yapmam

    1|0
    0|0
  • Tenis

    0|0
    0|0
  • Yapmıyorum

    0|0
    0|0
  • Elbette ben yaparım.

    0|0
    0|0
  • Spora karşıyım 65 kiloyum zaten morelim bozuk.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 22

  • Sabahları mekik cekıyorum öğlen squat ama duzenlı degıl bazen 50 bazen 100 bazende30 😃😃 birde saatı belli deıl ozman duzensız sanırım 😃

    0|0
    0|0
  • Her gün yürüyüş ve eliptik bisiklete biniyom. Sonra pilates ve yoga yapmayı planlıyorum. Yavaşça ilerlemeyi düşünüyorum çünkü spor geçmişim yok, bir anda başlamak belki fazla gelebilir.😌

    0|0
    0|0
  • koşu bandı değil de sahilde yürüyüş :)

    0|0
    0|0
  • Valla spor salonları pahalı geliyor ve rahat hissediceğimi düşünmüyorum o yüzden evde elden ne gelirse hatta dünde yaptım bacaklarım tutmuyor 😕

    0|0
    0|0
  • kick boks yapiyorum

    1|1
    0|0
  • Koşu, fitnes, badminton.

    0|1
    0|0
  • Yürüyüş, koşu açık havada

    1|0
    0|0
  • Hafta üç gün yapıyorum

    1|0
    0|0
  • Yapck vakit yok

    1|0
    0|0
  • Haftada 5-6 gün fitness

    1|0
    0|0
  • Sonsuz bir döngüde başla-bırak yapıyorum.

    0|0
    0|0
  • Spor neydi?

    0|0
    0|0
  • Boks ve pilates yapıyorum

    0|1
    0|0
  • Yoga

    0|0
    0|0
  • Hayir

    0|0
    0|0
  • Evet, bu aralar yapıyorum.

    0|0
    0|0
  • Mümkün olduğunca evet

    0|0
    0|0
  • Yapmam.

    0|0
    0|0
  • 4 gündür yapıyorum. Umarım böyle gider.

    0|0
    0|0
  • Yaparım. Koşu, yüzme, bisiklet, fitness falan.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    2

Benzer Benceler

Yükleniyor...