İlk aşkınız ile ilgili unutamadığınız birşey var mı?

İlk aşklar unutulmaz derler...peki ilk aşkınızla ilgili unutamadığınız bir şey var mı?

Güncellemeler:
İlk aşkım bana ilk çıkmaya başladığımızda...sen şaka yapıyorum sanıyorsun ama ben seninle evlenicem kızım bak gör sen demişti...daha 17 yaşındaydık ve bu o yaş için çok büyük birşeydi bence şimdi 24 yaşındayız ve nişanlıyız yani herhalde bunu ömrüm boyunca unutamam :)

0|0
819

En İyi Erkek Görüşü

  • kim ne düşünür bilmem ama bence ilk aşk lar asla unutulmaz ben unutmadım ne derlerse buna ister takıntı desinler ister geride yaşıyosun falan unutamıyorum arkadaş çünkü ne ben ona verdiğim başkasına verdim ne de o başkasına bana verdiğini vermiştir..Çünkü onunda ilkiydim biliyorum şu zamanlarda kendisi nişanlanmış tuhaf ama pişmanlık duymaktan öte seviniyorum yani mutlu olması beni kötü hissetmiyor ilk ayrıldığımızdaki gibi ama şimdi biliyorumki yollarımız ayrı o yüzden sadece mutlu olmasını diliyorum..uzun oldu baya içim dolmuş :D

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • Var 2 kelime konuşmam diye bin takla atardim

    0|0
    0|0
  • evet gezdiğimiz dolaştığımız güzel günler

    0|0
    0|0
  • Hic bir zaman beni sevmeyecegi gercegini..

    0|0
    0|0
  • onunla ilk göz göze gelmem elini ilk kez tutmam bir kıza ilk kez açılırken o heyecan o korku onun o dudakları ona sarılırken kendimi bir yunan mitlerindeki tanrılar kadar güçlü hissedişimi ama ondan ayrıldıktan sonra kendimi Dünyanın en acizi hissetmem onla geçirdiğim her dakika işte unutamadıklarım aşağı yukarı bunlar

    0|0
    0|0
  • ilk oluşu :D

    0|0
    0|0
  • ilk aşkım

    ilk öpüşmem vs. bir sürü ilk işte. unutmam.

    0|0
    0|0
  • Ekmek arası tavuk + ayran offf ne iyiydi lan

    0|0
    0|0
  • Yok

    0|0
    0|0
  • Aşk diye bişey yok ya hepsi boşluktan..

    0|0
    0|0
  • Terkedişi var unutamadığım

    0|0
    0|0
  • Çok yalancıydı. Hemde Çakal

    0|0
    0|0
  • O kadar çok şey var ki yaz yaz bitmez...

    0|0
    0|0
  • varda burda paylaşılmaz öyle şeyler

    0|0
    0|0
  • Aşk diyebileceğim kadar büyük bir şey yaşayamadım daha :)

    0|0
    0|0
  • Gözleri. Yeşil gözeri beni benden alırdı.

    0|0
    0|0
  • hıcbırseyı unutmadım ona dair

    0|0
    0|0
  • Herşey yalanmış

    0|0
    0|0
  • olmazmı be neler neler var hemde offffffffff :(

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Oturur düşünmeye zorlarsam kendimi,bir şeyler hatırlarım illa ki ama genel olarak cevap verirsem, hayır..

    Unutamadığım bir şey yok.

    0|0
    0|0
  • birtek adını hatırlıyorum ama kendisini görsem tanımam...

    0|0
    0|0
  • ah ah olmaz mı..

    0|0
    0|0
  • unutamadığım tek şey onu çok sevdiğim hiç çıkmadık :)

    0|0
    0|0
  • utangaç halimz :)

    0|0
    1|0
  • Olmazmı, beni cok sevmişti bir goz yaşıma kiyamazdi cok ilgiliydi yani biz birdik ama nasip işte anne baba istemiyence olmuyor uzak kaldık birbirimizden 7 sene sonra bir düğünde gördüm gözlerini alamıyordu öyle bı bakıyordu ki sanki kalbi çıkçak yerinden ama nasip değilmiş...

    0|0
    0|0
  • Evet.. Ben onu kalpten severken o bana icindeki ne renk diye sormustu o an dedim ki nerden buldum bu öküzü :)

    0|0
    0|0
  • İlk aşkım kreşteyken olduğu için birlikte boya yaptığımızı falan hatırlıyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;