Özel ders hocanıza aşık olsaydınız açılırmıydınız?

aranızda uçurum bı yaş farkı olduğunuda düşünün ( 10-15) gibi..

çok ama çok sevıyorsunuz fakat ne yapıcagınızı bılmıyorsunuz


0|0
612

En İyi Erkek Görüşü

  • Yaşın kaç bilmiyorum ama sanırım daha çok gencsin . Hocana solesen bile hocan sana gulecektir yaşı gereği sende hocanin yaşına geldiğinde bu anı 'n aklına gelince ayni hocanın yüzündeki gibi senin de yüzünde tebessüm belirecek :)

    1|0
    0|0
    • çok küçük değilim 22 yaşım.

    • Hepsini Göster
    • saol kardeşim

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 11

  • O karıyı istiyosam o karı benim olur. Da, prensip olarak benden çok büyük kadınlarla ilgilenmiyorum. 24 yaşındayım, 34 yaşındaki kadınlar ilgimi çekmiyor.

    0|0
    0|0
  • bırakırım kendimi olayların akışına :)

    0|0
    0|0
  • açılmazdım olmıyacak bir şey

    0|0
    0|0
    • sebebnı sölermısın bana neden olmasın çok küçk değil benım yaşım

    • olmaz ondan mutlu bir yuva olmaz bu tür olaylarda sonu hep hüsran sen dene istersen sonucunu beklerim merak ettim

  • adam seni kullanır kullanır kullanırrrrrrrrr

    sonra selpak mendil gibi atar

    acı ama gerçek

    1|0
    0|0
  • Açılmayı geç yol yakınken gel sen vazgeç bu sevdadan.

    0|0
    0|0
  • sana söyliyeyim ergen kardeşim zamanında çoğu kişi böyle şeyler hissetmiştir zamanla sende hata yapıcagını anlıcaksın aman adama belli etme sakın kendini bir dakikada yatakta alırsın soluğu iş işten geçer :))

    1|0
    0|0
  • açılma sen ona aşık sayılmazsın sadece ilgini cekmis olabilir

    0|0
    0|0
  • rehberlik hocam fena asıldı ama ama hocam olduğu için saygı ile reddettim...

    0|0
    0|0
  • saatine kaç lira veriyorum ona bağlı :D

    0|0
    0|0
    • ücret almıyor benden

    • Hepsini Göster
    • beni gece 12 den sonra çıkan erkeklerden sandın galiba arayın beni 757 10 10 :D sen önce gizli olmayı bırak istiyorsan karşıma şeffaf gel uleyn :D

    • :D

  • Kız başına adama teklif mi edeceksin otur oturdugun yerde.

    0|0
    0|0
  • okumana bak

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • böyle düşünen tek kız sen değlsin

    0|0
    0|0
  • Dum gece bu ruyama girdi. Ruyamda benden yasca buyuk birine asik oluyodum. Ruyamda hic aldiris etmedim soylemedim. Gercektede soylemem

    0|0
    0|0
    • söyleyı duusnmuyorum ama bı yandanda sölesem ne kaybederım dıye dusunuyorum

  • SenCe oda senden hoslaniyormudur ?

    0|0
    0|0
  • yaşını söylersen daha doğru cevap verebilirim. yaşın çok küçükse olmaz çünkü güzelim

    0|1
    0|0
    • 22 felanım

    • Hepsini Göster
    • tamam çok teşekkür ederim zamana bırakıcam galıba bu durumu

    • aynen öyle yap

  • Ne gıcık bir durum :D yemeğe çıkıp ders çalışmayı teklif et sdfghjk

    0|0
    0|0
    • hep ders çalışıyoruz zaten

    • başka türlü gelmez yemeğe :D ya da ne biliyim iki bira kap çalışırken felan:D:D

  • Sakın yapma komik duruma düşme



    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;