Arkadaşınıza kızla buluşacağınızı söylememişken ondan buluşacakmışsınız diye haber alıyosunuz, bu sizce kötü bir şey mi?

hoşlandığınız bir kız var ve bunu yakın arkadaşınıza anlatmıyorsunuz. o yakın arkadaşınız da kızı tanıyor kızda onu tanıyor ama öyle muhabbeti yok . o yakın arkadaşda kızın yakın arkadaşının arkadaşı oluyo ve buluşma olayını kızın arkadaşı o çocuğa söylüyo . o kızla buluşçaksınız ve arkadaşınız oğlum şu kızla buluşçakmışsın hayırdır diyor. yani arkadaşınıza bu kızla buluşçağınızı söylememişken ondan buluşçak mişsiniz diye haber alıyosunuz bu sizce kötü bişey mi ne düşünürsünüz böyle bir durumda?

Güncellemeler:
ne düşünürsünüz kötü derken acar mısınız :/
simdi sizin yakın arkadasınız var adı ali olsun.buluşcagınız kız ayse aysenin yakın arkadasıda elif olsun. siz aliye ayseyle buluşcağınızdan onunla konuştuğunuzdan bahsetmiyosunuz. kızla buluşcagınızın aksamındada ali size mesaj atıyo mesajdada şöyle yazıyo : oglum ayseyle buluşcakmıssınız hayırdır.ertesi gun oluyo ayseyle buluşuyosunuz alinin konusu acılıyor sizde kıza ali bana boyle dedi diye anlatıyosunuz.kızda size hadi ya elif biliyordu o soylemiş olmalı diyerek konuyu kapatıyor.
bu arada elifle alide birbiriyle arkadas. simdi kızla buluşucağınızı arkadasınıza anlatmamısken ondan buluşuymussunuz diye mesaj almanız hoşunuza gider mi yada ne düşünürsünüz boyle bi durumda. umarım anlatabilmişimdir şimdi

0|0
112

En İyi Erkek Görüşü

  • kim kimin arkadaşı oluyor yahu kafam karıştı ...

    nasıl bir arkadaş ortamı bu ?

    0|0
    0|0
    • isim vermeden anlatıyorum ya karıstı iyice. bak simdi cocugunn yakın arkadasıyla kızın yakın arkadası arkadaslar.ve kız kendi yakın arkadasına buluşucağiını soyluyo kızın yakın arkadasıda cocuğun yakın arkadasına soyluyo. o cocugun yakın arkadasıda gidiyo cocugun kendisine buluşuyomuşssunuz hayırdır diyo :S anladın dimi

    • Hepsini Göster
    • ama ondan hoşlandığımı düşünür imi?

    • Düşünür :D

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 11

  • Yanlış hatırlamıyorsam yüksek lisans için giridğim ALES sınavında sorulmuştu bu soru. Ben de bir şey anlamadan, kısa yoldan evet bakabiliri işaretlemiştim. :)

    0|0
    0|0
  • Anlatım bozukluğu var anlamak çok zor baya uğraştım okudum ama olmadı.Güncelde daha net anlaşılır biz özet geçerseniz daha iyi olur.

    0|0
    0|0
  • biri anlatsın sunu yaw aşçı şöföre şöför uşağa sonra hepsı aşcıya bu ne yaw kafam karısdı ısım kullansan super olur

    0|0
    0|0
    • cocugunn yakın arkadasıyla kızın yakın arkadası arkadaslar.ve kız kendi yakın arkadasına buluşucağiını soyluyo kızın yakın arkadasıda cocuğun yakın arkadasına soyluyo. o cocugun yakın arkadasıda gidiyo cocugun kendisine buluşuyomuşssunuz hayırdır diyo anladın mı

    • ahaha çok iyi sıhfjskddfgdf

    • yanii?

  • O bundan hoşlanıyor bu şunun yakın arkadaşı o diğerine söylememiş şu diğerine söylememişsse pufff aklıma bulandırdın yeminle

    0|0
    0|0
  • çok kötü :'(I

    0|0
    0|0
  • kim ne yapıyor kimle ne olmuşş.. anlatsın biri

    0|0
    0|0
    • anlamadın mı :/

    • Hepsini Göster
    • yok ne haddime

    • neyse sağol düşüncelerin için

  • e heralde...

    0|0
    0|0
  • ben kotu dusunurumm ne bu beoyle neler oluyor fılannn

    0|0
    0|0
    • ne gibi yani açar mısın biraz

  • kötu bır sey

    0|0
    0|0
  • yemin ediyorum aşk sarmalı

    0|0
    0|0
  • kötü şey düşünürüm evet

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • ne demek istediğini hiç anlamadım güncellemde isim vererek anlat tekrar olayı.

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;