Önüne gelenle çıkarmısınız ?

Kaç tane sevgiliniz oldu önüne gelenle çıkarmısınız?_


0|0
621

En İyi Erkek Görüşü

  • Aşaği yukari otuz sevgilim oldu. Önüme gelenle çikma gibi bi' huyum yoktur. Bu otuz kizin hepsine de aşik olmadim tabii. "Aşk kariyeri" diye bişey var benim kafamda. Her çiktiğim kiz, bir önceki çiktiğim kizdan güzel olmali. Şimdi boş geziyorum, memlekette güzel kiz kalmadi anasini satiyim.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 20

  • skor kasmıyoruz beybi

    0|0
    0|0
  • üj tane. çıkmam lan nereye çıkıyom öyle

    0|0
    0|0
  • Önüme gelene 100 tekme diyorum ben :D

    0|0
    0|0
  • bugüne kadar asla yapmadım hatta başkasına bakmadım bile biriyleyken ama bu saatten sonra değil herkesle çıkmak 5 kişiyle aynı anda bile çıkabilirim :)

    hayat şartları ve kızların egoistliği bunu gerektiriyor bence

    0|0
    0|0
  • Önüme gelene çıkmadığım için bir kişi oldu şu ana kadar... Ben seçerim seçilen olmak istemem... Kolay kolay seçemiyorum benim için karakter çok ön planda geldiğinden...

    0|0
    0|0
  • bni kimler istedide bn istemedim yaaa işte böyle:)

    0|0
    0|0
  • Saymam imkansızdı her önüme gelenle değill seçtiklerimle.

    0|0
    0|0
  • Şu anda çıkarım çünkü yalnızım 3 ay oldu ya.

    0|0
    0|0
  • hyr

    0|0
    0|0
  • Canım sıkıldıkça çıkarım birileriyle

    0|0
    0|0
  • asla öyle bişi olmaz olamaz

    0|0
    0|0
  • cıkmam ole kalıtesız ısler yapmam ama walla sayısını bılmıyorum cok oldu

    0|0
    0|0
  • önüme gelenle yatıyorum o yeter fazlası bozuyor beni..

    0|0
    0|0
  • hatun guzel ve seksi olmazsa işim olmaz

    0|0
    0|0
  • Tabiki Hayır ... !

    0|0
    0|0
  • :) hepsiyle cıkarsın iyide peki seveni nasıl bulucaksın?

    0|0
    0|0
  • hiç sevgilim olmadı

    ve hiç çıkmadım

    0|0
    0|0
  • 29 yaşındayım 4 tane flörtüm oldu bunlardan biriyle evlendim boşandım

    0|0
    0|0
  • hiç çıktığım olmadı bişey diyemicem

    0|0
    0|0
  • hayır benim prensibim var çıktığım kız çok güzel olacak ondan şimdiye kadar 3 defamı ne oldu yani zoru seviyorum galiba baya uğraşıyorum falan sonra teklif eden kızla hayatta çıkmam kız teklif etmemeli bence

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Çıkmam herkesi hayatıma sokamam sevemem

    sadece 1 sevgilim oldu ona da aşıktım çok zor kabulleniyorum bundan sonra ne olur bilmiyorum hayırlısı diyorum.

    0|0
    0|0
  • Hayır önüme gelen herkesle çıkmam.

    O yüzden 2 senedir sevgilim yok :S

    0|0
    0|0
  • Önüme gelenle çıkmam tabiki bişeyler hissetmem lazım.

    0|0
    0|0
  • hava soğuk çıkamam :(

    0|0
    0|0
  • Hayır tabiki.

    0|0
    0|0
  • Cıkmam :DDDSA

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;