Antalyaspor'un bu yeni uygulamasını nasıl buluyorsunuz?

Antalyaspor'un maçlarında çocuklar seremonide yer almak için artık ücret verecek.
Anadolu maçları: 200 TL
4 büyük maçları: 350 TL
#Antalyaspor


1|2

En İyi Erkek Görüşü

  • 22 tane çocuk 200 TL verse, bir maç için 4.400 TL birikir ve bir Süper lig kulübünün zengin çocuklarından koparacağı aylık 8.800 TL'ye muhtaç kalması trajikomik bir durumdur.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Kötü bir karar
    Çocukları sporla bulaştırmak için yatırım yapmak yerine para alıyorlar

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • çok saçma ve aç gözlülükten başka birşey değil 11x200=2200+rakip takımdan da aynı miktar etti 4400 peki koca antalya maç başı 4400 alsa 17x4,400 74.800 ile kar mı etmiş olacak hadi 80.000 diyelim böyle saçma ve karaktersizlik söz konusu olmamalı önce stadın rakip taraftar bölümünü kafe çevir ve en üstte yer ayırt korkudan sonra ailelerden para alıp forma şort çorap hediye et 2000 veren gider kendine daha farklı şeyler alır. Gerçekten söylenecek söz bulamıyoruz antalya yönetimi fazlası ile şaşırdı be yapacağını bilemez oldu

    1|0
    0|0
  • Saçma.

    1|0
    0|0
  • haha sanırsın çocukları messinin elini tutsun diye babalar açık artırmaya giriyorlar, iyi fikir lan aslında 3 büyük maçlarında yapsalar biraz gelir elde ederler :D

    1|0
    0|0
    • beşiktaş farkını konuşturmuş
      www.hurriyet.com.tr/ebeveyne-seremoni-600-lira-40065066
      galatasaray kombine bilet alımını şart koşuyor, fener ise kombinesi olmayanı muhatap bile almıyor

      Antalya'da yapılan ise Dernek adına yapılan bir organizasyona doğru gidiyor, kulübe gidecek olsa kombine aldırırlardı, birileri içten rant sağlıyor anlaşılan

  • Beşiktaşlıyım aslen antalyalıyım dolayısıyla destekliyorumda lakin yeni başkan yüzünden takımdan nefret ettim inşallah düşerler

    1|0
    0|0
  • Cocuklarin belki de hayatlarinda unutamayacaklari bir ani olacak bir olay bu.
    Simdi maddi gucu olanin cocugu gidecek ee zaten o parayi verecek gucte birisinin cocugu o topculari zaten gorusebilecek.

    1|0
    0|0
  • kim ücret verecek çocuklar mı

    1|0
    0|0
  • Ücretleri güzelmis..
    Bilemedim güzel bir uygulamaya benziyor.. :/

    1|0
    0|0
  • Mantıklı

    1|0
    0|0
  • 😈 Bence saçma bir karar 😉

    Çocuklara spor'u para ile değil,
    Çağırarak çook daha güzel bir şekilde
    teşvik edebilirlerdi 😉

    1|0
    0|0
  • saçmalamışlar

    1|0
    0|0
  • muhim olan para tabi ki.

    1|0
    0|0
  • nasrinin parasını böyle çıkaramazlar..

    1|0
    0|0
  • Acizlik resmen

    1|0
    0|0
  • Nasilsa oraya cikan cocuklar alt yapinin degil zenginlerin çocukları. Bulurlar merak. etmeyin

    1|0
    0|0
  • Bayağı ücretler dolgun 😂

    1|0
    0|0
  • Klasik türk aklı işte neyi kazanca dokebilirim peşinde ama tam karaktersizlik olmuş

    1|0
    0|0
  • mac kazanamiyorlar , tranferler bir ise yaramadi para bulacak yer arıyorlar

    1|0
    0|0
  • Uygulama demem ben ona sadece...

    1|0
    0|0
  • Çocuklara para vermeliler aslında!

    1|0
    0|0
  • Ayrıca çocuklara Antalya Spor forması şort ve çorap da verilecek.
    Haber eksik yazılmamalı.
    İyi akşamlar.

    0|0
    0|0
    • forma şort çorap verilse ne koca antalya her maçta kişi başı 200 alsa 11x200=2200 ile kalkınacak mı zengin mi olacak asıl formayı şortu menfaatsiz bir şekilde vermeli para alarak değil

    • rakip takımı da hesaplarsak 4400 yapar yazık yani antalya yönetimi iyice şaşırdı

  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor... ;