Ağız gargaralarının gerçekten faydasını görüyormusunuz ?

Ben listerine aldım bugunde kullanıcam siz faydasını görüyormusunuz ve hangi markayı kullanıyorsunuz önerirseniz sevinirim teşşekkürleer.


0|0
57

En İyi Erkek Görüşü

  • Dişini yavaş fırçala ve kanatma sakın ama zararlı da olabiliyor düşük ihtimal olarak görüyorum bunu link Oral B

    1|0
    0|0
    • zaten kanser yapmayan birşey kalmadı ülkede ölelim biz ozaman.

    • Hepsini Göster
    • cok teşşekkür ederim denicemm :)

    • Ne demek yardımcı olmak görevimiz :)

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 6

  • tabiki faydasını görüyorsun ...

    1|0
    0|0
    • diş taşlarına etki edermi peki ? ne gibi fayda sğlıyor

    • ağızdaki bakteri oranını minumuma düşürüyor boğazdaki akıntı ve balgamı bir nebze olsun çözüyor diş çürümelerini engeller saymakla bitmez

  • O adamı melek mi yapmak istemişler pembe giymiş ama şeytana benziyor (Şeytan Pembe Giyer) olmuş resmen amk :)

    0|0
    0|0
  • colgate kullanıyporum güzel gibi ama.

    0|0
    0|0
  • yutkunma zorluğu yeni başlarken yaparsan hafif geçiriyorsun o kadar.

    0|0
    0|0
  • çok etkili olduklarını duymadım ama kullanacaksanızda Listeril kullanın bence

    0|0
    0|0
    • onu aldım bugun kullanıcam bakalım nasıl olcak.

    • Hepsini Göster
    • bende öyle düşünüyorumm

    • evet, ben genelde kullanmam, ama diş ipini eksik etmem, ayrıca bazen karanfil çiğnerim, güzel oluyor :)

  • faydası var yarayı yakıyo mu ne ediyosa artık yara kuruyo

    0|0
    0|0
    • hım peki hangi marka kullanıyorsun ?

    • Hepsini Göster
    • aa hadi canımm :) ilk defa duydum gerçkten faydası oluyormu

    • ayıp ediyosun hem ekonomik hem kullanışlı :D

Kızlar Ne Diyor 5

  • dişlerini fırçalamadan önce kullanırsan daha faydalıymış diye okumuştum. fırçalama öncesi kolaylık sağlıyormuş bakteri açısından

    1|0
    0|0
    • ama üzerinde sonradan kullanın diyor :S

    • dediğim gibi bir yerde okudum ben kullanmıyorum zaten :) fırçalamaya ön hazırlık gibi düşün

    • anladım sağol bilgilendirdiğin için :)

  • Listerine kullanıyorum

    0|0
    0|0
  • bende listeril kullanıyorum, bilmiyorum fikrim yok açıkcası.

    0|0
    0|0
  • Listerine zero kullanıyorum bir faydası yok gibi diğer çeşitlerinide denicem bakalım

    0|0
    0|0
  • oral B kullanırım yıllardır çok memnunum

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;