Hangi spor dalı ile uğraşıyorsunuz?

ben önce basketbol oynuyodum sonra bıraktım ve tenise başladım peki siz site kullanıcıları

  • Futbol
    A seç
  • Basketbol
    B seç
  • Voleybol
    C seç
  • Tenis
    D seç
  • Diğerleri....
    E seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0
1960

En İyi Erkek Görüşü

Ayakkabı Modası

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 59

  • Beyin jimnastiği :)

    Yok ya. Bazan yatmadan önce yatım 30 şınav çekiyordum. Yaz geldi terin gölün içinde kalmkatan onu da yapamıyorum artık.

    0|0
    0|0
  • düzenli olarak basketbol

    0|0
    0|0
  • Küçükken Bruce Lee filmlerinden esinlenerek Judo kursuna gittim, bir süre sonra bıraktım, ardından body kursuna gittim onuda bıraktım. Bir şey fark ettim, spor salonları bana göre değil, çok canım sıkılıyor. O yüzden eve ufak spor aletleri aldım, onlarla uğraşıyor ve mekik, şınav gibi yöntemler ile zaman geçiriyorum.

    0|0
    0|0
  • Çok iyi kürek çekerim :D

    Acayip şekilde yüzerim :D

    Kick boskla 2 sene ilgilendim

    1.5 sene basketbol oynadım

    5 ay fitness yaptım

    Hentbolle ugrastım ama fazla değil takım oynunda sırıtmadan oynayacak derecede biliyorum :D

    Arada tenis oynarım

    Ramazan nedeniyle suanda sadece sabah ve akşam sporları yapıyorum oda

    Şınav Mekik zıplama hızlı tekme atma gölge boksu yapıyorum o kadar :D

    0|0
    0|2
  • Şu an ramazan ayı münasebetiyle parmak güçlendirme sporuyla uğraşıyoruz malum :D Ama sonra biraz vücut geliştirmeye çalışıcam :)

    0|0
    1|0
  • Taekwondo ile

    0|0
    0|0
  • Hatun avı :/

    0|0
    0|0
  • Basketbol <3

    arada tenis

    0|0
    0|0
  • Barfiks çekiyorum. Şu an ara verdim. Onun dışında, yoga ve meditasyon yapıyorum.

    0|0
    0|0
  • tr sampiyonu olmus teakwondocuyum.ve her sporu yaptım diyebilirim.besyo okuyorum her bransı görmek güzel ve zevklı oluyor

    0|0
    0|0
    • Jeet Kune Do stili ama zaten wing chunun kendisi bir stil tarzıdır

    • Hepsini Göster
    • Ebmas Prpwes emin ve cemil abiyi yakınen tanırım bu aralar ayakda sorun var

    • emini tanıdıgın ıcın sanslısın :)

  • Profosyonel olarak uğraştıgım bir spor dalı yok

    0|0
    0|0
  • Sol parmaklar "ASD" tuşlarında iken yere düşen çakmağı alma .. sanırım balkan şampiyonu falan olabilirim jacghkjach

    0|0
    0|0
  • hangisi rastgelrise

    0|0
    0|0
  • Basketbol bırakılır mı ? :/

    0|0
    0|0
  • bilgisayarda tenis oynuyorum.

    0|1
    0|0
  • Diğerleri ( hentbol )

    0|0
    0|0
  • Fitness ile uğraşıyorum 1 yıl sonra Wing Chun dersi alıcam .)

    0|0
    0|0
  • taiboks yapyodum bezdim hocadan dayak yemekten :))))))))))

    0|0
    0|0
  • amerikan futbolu(kosucu kaptan)

    0|0
    0|0
    • hangi şehirdesin

    • Hepsini Göster
    • çok zevk alıyosun dimi

    • söyle anlatıyım ilk macımda elimi kırdım oyunu bırakmadım topu hep kolumla tasıdım ilk maç sakatlanmama ragmen devam ettim arkadasın kemigine ayakkabı geldi resmen deriden dısarı cıktı gene devam ediyo benim bacak bağlarım koptu gene yola devam cok farklı birsey bu omzumda cok cıktı :) ama bu kadar acıyı o zevk unutturuyor düsün artık cok farklı bir hazzı var tabi bu kadar düsüp kalkarak kaptan olduk belki ondan cok seviyorum bilmiyom ama seviyorum yani anlatılcak gibi birsey değil :))

  • Eskiden taekwondo, basketbol. Şimdi düzenli fitness & yüzme düzensiz bir şekilde de bisiklet.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    39

Kızlar Ne Diyor 19

  • badminton,koşu

    0|0
    0|0
  • E dedim-kick boks

    0|0
    0|0
  • Tenis oynuyorumm :)

    0|1
    0|0
  • yüzme

    0|0
    0|0
  • voleybol ile uğraşmıştım bir ara ama uzun değil zaten sonra rahatsızlandım

    0|0
    0|0
  • ben sadece günde 2 saat fitness, ardından da kum torbası ile antrenman yapıyorum..

    0|0
    0|0
  • yüzme tenis karete hepsinde en 1 madalyam var

    0|0
    0|0
  • futbolu seviyorum,voleybol oynuyorum.

    0|0
    0|0
  • futbol antrenörü olucağım inşallah yani futbolla ilgileniyorum ayrıca fitness,voleybol :D

    0|0
    0|0
  • Voleybol oynuyorum :))

    0|0
    0|0
  • spor mu? oo bu konuda tek rakibim TD başka da tanımam

    0|0
    0|0
  • Basketbol ve voleybol sıklıkla. Ama yeri geldiginde futbol da oynarim, ayrim yapmam :D

    0|0
    0|0
  • Voleybol oynadım iyi süre sonra kısa süre tenis başka da yok

    0|0
    0|0
  • oturma ,yeme ,içme,arada basket .

    0|0
    0|0
  • Futbol izlerim arada

    0|0
    0|0
  • tenisi çok severim bence tenis en güzeli

    0|0
    0|0
  • Basketbol,yakında fitness inş

    0|0
    0|0
  • Koşu ve yüzme.

    0|0
    0|0
  • Tai chi

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;