Benim enişte kafayı yemiş :D

Hanzo bir eniştem var biraz kavgalıydık kendisiyle geçmişten sorunlar. Simdi arada arıyo konusuyoruz iyi davranıyım diyorum ama dengesiz konusmaları rahatsız etmeye basladı yok evi yenilicem ablanı boşucam yeni alcam yok yattıgını kalktıgını anlatıyo şaka dicem anlardım amacı ne onuda çözmüş degilim


0|0
1040

En İyi Erkek Görüşü

  • O adamdan uzak dur ileride hayatını karartabilir.O senin için tehlikeli bir kişi.Ben senin yerinde olsam hiç konuşmam.

    1|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 39

  • ne istiyon akıl mı verek kafayı yemiş diyon bir de gülüyon hoş mu karşılıyon yoksa bildiğin terbiyesizlikmiş onun yaptığı anlamayacak bişe yok

    1|3
    1|0
    • Hoş karşılamakla ne alakası var şaşırıyorum sadece yüzyüze bakıcaz sövüp kapatmayıda bilriim telefonu eniştem olmasa. Daha düzgün bişekilde çözüm arıyorum anlatabildimmi ?

    • esprili cevap verenler vardı benim de aklıma geldi böyle bir mesele olduğundan doğru görmedim ama sen başlıkta :D işareti kullanmışsın sanırım konuya aynı ciddiyetle yaklaşmıyoruz

    • doksan dokuz ADAMIMSIN +1

  • " Baldız Baldan Tatlıdır " değimi sanırım buradan geliyor. Seninle yatmak istiyor. Bir kere yeter ona, yoksa içine dert olacak. aajsdhhafsdaGSDF

    1|0
    1|0
  • anlamayacak kadar saf olmajtan ziyade sadece emin olmak için yazdığını varsayarak cevaplıyorum.emin olabilirsin sana sulanıyor; seni yokluyor; zarf atıyor.

    1|2
    0|0
  • Yaw enişte bak sana uyuzum bazen eniştemdir sevcem artık diyorum bu şunu ağzını yaya yaya oç oç konuşmuyonmu gavatmısın nesin lan sen lanet olası pislik de ama o lanet olası pisliği çok yüksek sele söylemen lazım etkisi göreceksin dua etcen bana

    0|1
    0|0
  • süzme bir o.ç olduğu kesin karakterini s...tığımın adamı işte ne oldu ortada değilmi

    1|3
    0|0
  • cep telinin ses kaydedicisini aç kaydet, ablana şikayet et sende ya da şantaj yapabilirsinz az bile o davara

    1|0
    0|0
  • Aa Sevcan gelmiş; hoş geldin kız, neredesin

    Çöp bidonunda arıyorum ben de seni

    O hayvanla dialog kurma, ablana da tavsiye et o dümbüü dine diyanete yönlendirsin, camiye alıştırsın

    Gerçi herif camiye gidiyorum diye karıya gidebilir, gözetlemek lazım

    1|0
    1|0
  • fazla yüz verme abim kesin gözü sende.

    nedeni dersen hic bir erkek eşinin kardesine boşanma sözü açmaz.

    bence dikkat et ona karşı.

    1|0
    0|0
  • Sana yavşıyor olabilir.

    0|1
    0|0
  • bu tür şeylerin şakasını bizim akrabalarda zaman zaman yapmıştı teyzemi sana ezdirmeyiz bak ona göre davran falan diyorduk bizde hala evliler ve mutlular

    şakası güzel

    ama ciddi ciddi bu hareketleri yapıyorsuz kansız şerefsizin teki olduğu için yapıyordur.

    0|1
    0|0
    • Ben hiç öyle ezdirmem yaptırmam demedim biraz ters kendisi he he dedim geçtim hep

    • şakasına diyorsa büyütmenin anlamı yok bence


      teyzemler İzmire gelince hele öyle kelimeler etsin eniştem hemen güreşe tutuşuyoruz onunla ben kardeşim kuzen üç tane haşere bizden 20 yaş büyük bir de taaaaaa 7-8 senen öncesinden bahsediyorum ama

  • Bak ben evliyim ama tek eşli yaşayan biri değilim diyor resmen. Evi yenileyeceğim param da var sugar daddy olabilirim sana diyor. Sen eniştenle aynı ortamda yalnız bulunmamaya dikkat et, enişten sana sulanıyor zira.

    0|1
    0|0
  • Enişte baldız arasina girmeye gelmez bize laf düşmez:)

    0|1
    0|0
  • biraz y.şak die bir tabir vardır ya kusura bakma :D otarz bişiy bu gibilerde..

    iyi kaptırdık arada senin enişteyede heee :)

    0|0
    0|0
  • bu profildeki sensen normal :D mm sınır koy sevgilim var artık diye bir yay aileye sahte haberi hoop susar baktın susmuyo açıkca vur kafasına :D

    0|1
    0|0
  • Ya ne kadar karaktersiz,dengesiz insanlar var.

    Hiç muhattap olma.İnsan öyle şeyin şakasını bile yapmaz.

    0|0
    0|0
  • Böylesini şöyle kuzeye doğru domaltıcaksın :))

    Şerefsi kanı bozuk. Ne konustugunun farkında degıl.

    0|2
    0|0
  • Senin enişte sağlam değil...

    0|1
    0|0
  • Enistenizin sizinle böyle konusma cesaretini azda olsa sizden almis olabilirmi? bunu hic düsündünüzmü?

    0|0
    0|0
  • adamdakı felsefe baldız baldan tatlıdır. bu yolda yuruyo :p

    0|1
    0|0
  • gözü sende.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    19

Kızlar Ne Diyor 10

  • senle konuşurken telefona kaydet çaktırmadan ablana dinlet ya da aile üyeleri hep birlikteyken aç ailece dinleyin sonrasına ablan karar verir

    1|0
    0|0
    • mantıklııı aslında herkez tatilde bidahakine bunu göz önünde bulundurucam teşekkürler :)

  • oha desem nolur acaba ?

    0|0
    0|0
  • Niyeti farklı olabilir sen çok yanaşma.

    0|0
    0|0
  • Aile iliskileriniz cok baskaymis.

    1|0
    1|0
  • muhattap olma gercekten cok dengesizmis ablana yazik olmus bir erkek karimi bosucam dermi ya :/

    0|0
    0|0
    • Bilemedimki bende acaba ablama söylermiyim falan diyemi anlatıyo anlamadımki

    • ablanla samimiysen ve araniz iyise caktirmadan anlat derim ben annende ablanda bilmeli bence oda ona göre ayagini denk alir baskalari isin icine girerse cunki konusmalari basit degil

  • adamın niyeti çok kötü kesinlikle uzak durmalısın

    0|0
    0|0
  • kafayı yememiş niyeti bozmuş

    1|0
    0|0
  • Muhattap olma canim

    0|0
    0|0
  • Fazla muhattap olma

    0|0
    0|0
  • Ablama,anneme söylerim bu dediklerini de.

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;