Yerimde olsanız napardınız?

İlişki yaşadığım kızla ayrılalı 2 sene kadar oldu. Yakın oturduğumuz için sürekli görüyorum ve onu sevdiğimi biliyorum.

Numarasını değiştirmiş ve şimdi sanırım biriyle ilişkisi var benim yerimde olsanız napardınız?

Güncellemeler:
4 Senelik bir ilişkiydi

0|0
59

En İyi Kız Görüşü

  • Hayatımı yaşardım

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 4

  • Hiçbir şey yapmayacaksın ayrılmışsınız üstüne iki yıl olmuş bir alakanız yok ki .

    0|0
    0|0
    • Bir de gelip birşey olmamış gibi benimle konuşmaları var yazmayı unuttum

  • 2 sene önce bitmiş kız numara değiştirmiş yeni sevgili yapmış napacam oturup izlerdim yapacak bir şey yok :D

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey yapmazdım. Kız zaten unutmuş seni.

    0|0
    0|0
  • başka birini sevmeye çalışırdım

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • kabullenmek zor biliyorum ama yapcak bişi yok ne yazık ki.. bunu kendine bir sınav olarak alıcaksın iradeni eğitmeye çalışacaksın.. yani bardağın dolu tarafına bakmaya çalışıp pollyanna cılık oynıcaksın.. işte bu yüzden hiç sevmiyorum şu s.ktiğimin pollyannasını...

    0|0
    0|1
  • Kızın yeni bir ilişkisi var ve sen napardınız diye soruyosun?

    Bi mikim yapamazsın hoca napıcan .

    0|0
    0|0
  • Taşınırdım.

    aslında yalan söyledim lan.ben eskide olsa biriyle görmeye dayanamam tekrar bir şans yaratmaya çalışırdım.ama sen yapma tabii.

    0|0
    0|0
  • Bence kıskandığın için etkilendin..

    0|0
    0|0
  • cay koyar icerdim iftardan sonra eyi oluyor

    0|0
    0|0
  • sende kendini yolunu çizeceksin

    0|0
    0|0
  • Hiç bişey yapmam 2 yıl önce bitmis.

    0|0
    0|0
  • Hiçbi ok yapmazdım, biten bitmiştir.

    0|0
    0|0
  • 2 yıl oldu hala seviyorsun. sana acırım ve giderim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;