Yönetim belirtmediği blogda yazmadığı ama uyguladığı "gizli" site kurallarını da üyelerle paylaşmalı mı?

Ben de dahil çoğu üye bundan mağdur.Mod olmam yeni kurallara şaşırmamı engellemiyor.Blogda belirtilmeyen ama uygulanan yeni ve ilginç kurallar öğreniyoruz her gün:) Siz de blog yazısında belirtilmeyen ama uygulandığını söyledikleri kuralları paylaşır mısınız? Öğrenelim de ona göre paylaşım yapalım:) Bence geç kalınmış bir uygulama ama blog yazılarına kurallarda geçmeyip uyguladıkları (!) kuralları da koymalılar.


0|0
725

En İyi Kız Görüşü

  • Bu siteyi çözmek evrenin sırlarına ulaşmak gibi . . .

    3|3
    0|3

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 25

  • ergenekon bile aydınlatıldı bir tek ks yer altı dünaysı hala gizli

    2|1
    0|0
  • İmla hatası ve soruda üye adı vermeyi daha ayrıntılı anlatsalar, üyeler de rahat eder diyeceğim ama gidip oradaki kuralları okuyanların pek fazla olduğunu sanmıyorum.

    Tek kelimenin son harfini soru uzasın diye gittiği yere kadar tekrarladığınızda, o soru kalkar üyecanlar. O kafalarınızı biraz da cümle kurmaya harcayın emi.

    1|0
    0|0
  • Gizli kuralı nereden bileyim ben yav, müneccimle mi kahvaltı yaptım? :)

    Adı üstünde gizli işte, ben bir tek soru-cevapları gizli sanıyordum. Kurallarda mı gizliymiş?

    Ben susuyorum, linkim konuşsun... :D https://youtu.be/nGqEVhohdy8

    1|0
    0|0
  • Şu reklamlardan birinin yerinede o kuralları koysalarda bizde bilsek.

    2|1
    0|0
  • ya bu demokrası bızı bozmasın sonra:)

    1|0
    0|0
  • Aslında kural yok ..

    Birilerinin basit ve ucuz keyfi var ..

    Vvvooav. s çok sert ! !

    Yönetim tek yıldız basmış olabilir mi ? sdfsd

    1|0
    1|0
    • sanmam yoğunlar:)

    • Hepsini Göster
    • kanunen cinsel içerik paylaşımı 18 yaş altı üyelerle olamaz.Site kuralı değil.Cinsellik bölümü kapansa o zaman sorun olmaz.

    • yanlış ifade ettim:) site kuralı aynı zamanda ama kanunlarla belirlenmiş bir yaş sınırı var bu konuda.

  • Sonuna soru işareti koymadım diye sorum kaldırılmıştı soru niteliği taşımıyo diye. :)

    1|0
    0|0
  • Yönetim düşeceksin Gekas'ı al.

    Bu aralar baya bir sadırılıyo yalnız yönetime.

    Anarchy in the KS hell yeah!

    2|1
    0|1
  • Ah bu gizli kurallar "cappy34" reyizimizi bizdeen aldı :((((88

    1|0
    0|0
  • Blogdaki kuralları okuyan mı varmış? Hani kim? :))

    1|0
    0|0
  • bu kadar kasılacak ne var ki yani nasıl kurallar ki bunlar altı üstü sor soruyu al cevabı ver cevabı :)

    1|0
    0|0
  • Tamam itiraf ediyorum modları cazibemi kullanarak etkiliyorum ben nasıl ıstersem öyle davranıyorlar.

    1|0
    0|1
  • şimdi herkesin bir özeli var onlar öyle mutlu oluyodur

    1|0
    0|0
  • ben kurala kaideye uymam abla bilirsin bıçkın bir serseriyim kovulana kadar limitleri zorlarım hatta az daha konuşursam site sahibine söverim :)))

    1|1
    0|0
  • köprü isminin yavuz selim olması ne kadar doğru diye sormak yasakmış :/

    3|1
    0|2
    • o sorudan bana kinlisin ama ben kaldırmadım onu bilesin.

    • Hepsini Göster
    • öyle osmanlı ve türklüğe laf yok eyvallah olmasın ama kürt erkeklerini beğeniyorum diye soru açılınca kalkıyor.ona bile tahammül yok komedi resmen

    • herkes fikirlerini belirtsin bence mahsuru yok hakaret olmadığı sürece.hakaret edene hakaret ederim.

  • sasırıyomusun nasıl modsun sen cabuk bu arkadasın balonunu alın cabık burdan yetkılılere seslenıyorum !

    1|1
    0|0
  • kolaylık versin

    0|0
    0|0
  • Patron yazim soru niteligi tasimasa da.sonuna caktirmada soru isareti koysam yutarmisiniz ?

    1|0
    0|0
  • ha bir de şu var geçen msn'e girdim mesaj kutusundan kaldırılan birkaç cevabıma baktım nasıl kızlardan hoşlanırsınız demiş soruda ben de sarışın beyaz tenli demişim kalkmış kjdklasjdlka esmer modu arıyorum ne zamandır

    1|3
    0|1
  • haberidar olmadığımız yasak, yasak değildir

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 6

  • Kaldırılan cevaplarıma bakıp bunu ne yazıp kaldırdılar acaba diye düşünüyorum.

    Ya her şeyi "alakasız" buluyor olmalılar ya da "kaba" ..

    Ne kadar cici bir kız olduğumu biliyorsun değil mi neo link :))

    1|0
    0|0
  • harbiden yaa. ben soruyorum bilmediklerimi öyle yapcan bunu kaldırayım mı apla bu yasak mı apla sizce ne yapayım apla :D

    1|0
    0|0
    • paylaşım kaldırmak problem değil.Ama öyle kaldırılan paylaşımlar oluyor ki neden kaldırıldığı belli değil.

  • Koysunlar tabii... Kurallar hiç gizli kalır mı? Çok saçma.

    Bazılarını saklıyorlarsa bize de üye olmadan önceki "kabul et" şeyi koymasınlar.

    1|0
    0|0
  • neymiş onlar? cia mi izliyor hayırdır, anlamadım ben :)

    1|0
    0|0
  • Nelermiş? Merak ettim bak şimcik.

    1|0
    0|0
    • bir cevabın altında tartışma yapılıyorsa tüm yorumlar silinirmiş o cevap altındaki:) yani naber diyenin de yorumu gidiyo ahaha

    • Biz şimdi napıyoruz? :) Bunlar da mı gidecek?

    • onu çözemedim ahaha tartışma çıkması lazım galiba gitmesi için:))

  • Bazen kaldırılan cevaplarıma bakıyorum da neden kaldırıldığını ben bile anlamıyorum afsdafs

    1|0
    0|0
    • Neo sen kaldırıyorsan söyle neden kaldırdığını da bileyim nolur adfsfas

    • bi daha öyle yaparız ahaha kaldırdığımızla mesajla bildirelim de bari merakımız giderilsin ahaha

Yükleniyor... ;