Florya ve Rivadan Gelecek Parayla Galatasaray ın Sırtı Bir Daha Yere Gelirmi?

Seneye imparatorda takimin başina gelecek. Florya ve Rivadan gelecek parayla imparatorun Avrupada kupa kaldiracak kadroyu kuracağini tahmin ediyorum


0|0
011

En İyi Erkek Görüşü

  • Keşke arazi satarak değil oyuncu satarak ve başarılardan gelen paralarla bir takım hedefleri gerçekleştirmeye çalışsak.
    Bugün geldiğimiz noktaya yani borç batağına da bu şekilde gelmedik mi? Basıcaz parayı alacağız oyuncuyu. Sonra şampiyon biziz. Bu taktiğin yanlış olduğunu anlamıyoruz bir türlü. Porto gibi yapıp hem oyuncu yetiştirsek hem de ileride değerlenince satsak daha iyi olmaz mı? Diyebilirsiniz ki "Doktor, Türkiyede insanlar üretmiyorlar, tüketiyorlar. Biz oyuncu falan yetiştiremeyiz." Ona da haklısınız derim. Üretmeyi öğrenmediğimiz müddetçe ne icat yaparız, ne edebiyatımız gelişir ne de sporumuz.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 10

  • Buna inanıyo musun sen? Galatasaray'da leş yiyiciler olduğu sürece takımımndan hiçbir şey beklemiyorum.

    0|0
    0|0
  • o para transfer için değil. ayrıca borcu da kapatmayacak o para. boşa umutlanmaya gerek yok yani. ha bir de şu var fatih terim ne zaman galatasaraya geldiyse gitikten sonra takım hep ekonomik olarak zor dönemler yaşadı. o yuzden mali açıdan bu zorlu dönemde gelmesini istemiyorum ben açıkçası. hem hoca mı yok dnyada

    0|0
    0|0
  • gelse ne olcak satmış arazi yi zaten külüp borç batagına saplandıgı zaman neleri satacak da borçları kapatacak bu külüp

    0|0
    0|0
  • GALATASARAY'lıyım ama fatih hocanın bize hiç bir katkı sağlayacağını düşünmüyorum.

    0|0
    0|0
  • Oradan gelecek para borcunuzun 3te 1 i sadece

    0|0
    0|0
  • O para kısa vadeli borçlara ancak yeter

    0|0
    0|0
  • kahkaha attım 😂😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Umut fakirin ekmeğidir.

    0|0
    0|0
  • para borçlarımızın 4 de 1ini kapatıyormuş

    0|0
    0|0
  • fanayik kiz gelir tabi. bu kafadaki yoneticiler olduktan sonra zor

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor... ;