4 Ayda kaç kilo veririm ve vücudum nasıl şekillenir?

Sporcular yardım edin !
Kilom 88 boyum 1.60 spor salonuna yazıldım fakat vücudum alışık olmadığı için yürüyüş eliptik bisiklet yapıyorum şuanlık. Artık hareketlere de başlıcam yağlarım kasa dönüşsün istemiyorum 4 Ay kadar bir sürede kaç kilo veririm? Ve kasa dönüştürmeden nasıl Vücudumu şekillendiririm?
not : program hazırlamıyorlarmı demeyin çünkü hazırlamıyorlar.


0|0
215

En İyi Erkek Görüşü

  • Yağları vücudumuz enerjı olarak kullanmak adına depo eder, yaglarin depolandigi yer kisiye gore degisir.. kimi gobekte kimi basende kimi yanlarda ve bazende tum vucuda yayilabilir, o nedenle bölgesel yağ yakımı diye birşey yoktur inanmayın böyle şeylere... yağlarından kurtulmak için günlükk alacagın kalori miktarını hesapla mumkun oldugunca dusuk kalorili beslen ve bu aldıgın kalorının fazlasını enerjı olarak yak.. kilo vermenın altın kuralı kalori açığı yaratmaktır.. yani örnek bugun 1000 kalori aldıysan 1500 kalorilik spor yapmalısın 500 kalori açığın olmuş oluyor bu 500 kalori nereden gidiyor dersin.. elbette ki enerjı olarak harcanan yağlardan gidiyor ayrıca kaslarını korumak adına proteinli beslenmeyide unutmamak gerek.. umarım anlatabilmişimdir.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Duzgun bir diyetle 15-20 kg arasi verirsin

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • İnsan aldığı enerjinin %10 nundan daha azını mekanik olarak kullanıyor.
    Dolayısı ile spor önemli bir kalem değil.

    Diyetle ilgili olarak, kural aslında basit. İnsülin "zig-zag" ı yaptırmazsanız karınınız aşırı acıkmaz ve sağlıklı metabolizma için ilk şartı sağlarsınız.

    Metabolizmayı hızlandırabileceğiniz diğer şey ise nitelikli gıda. Sebze (çiğ) ve kaliteli protein işinize yarayacaktır.

    Dukan diyeti ekolü işinizi görebilir. Ancak burada dikkat edilecek önemli bir nokta şu; böbreklerin sağlıklı şekilde çalışabilmesi için vücut pH belli noktalarda olmalı. Asit kaynakları yani proteinler pH ınızı düşürür, alkali kaynakları ise yükseltir. Dolayısı ise ne kadar protein o kadar sebze mantığı işinizi kolaylaştırır.

    Kana hızlı karışan karbonhidratlardan sakınmanız da menfaatiniz icabı iyi olacaktır.

    0|0
    0|0
  • bu spor programın ve beslenme programınla alakalı olsada iyi bir süre istersen tam anlamıyla fıtlesebılırsın

    0|0
    0|0
  • 88 nedir ya yuh günde bir kere tuvalete gitseydin bari

    0|0
    0|0
  • yemeyi kesersen eger yagli yiyeccekler abur cubur falan yemessen cardio haraketlerine bakabilirsin youtubeden ve birde mekik squat falan yapmani oneririm bide basketbol gibi sporlara yonel ben 3 ayda 15 kilo vermistim ^^

    0|0
    0|0
  • spor salonunu değiştir o zaman.

    0|0
    0|0
  • kas yapmak çok zor birde böyle kolaymış gibi yazıyorsunuz pingu hanım 😅

    0|0
    1|0
  • 16 veebilirsin sıkı çalışmayla

    0|0
    0|0
  • Yağ kasa dönüşmüyor zaten :D
    Detaylı yazıcam bir ara

    0|0
    0|0
  • Boşver yemeni içmeni kesme ölümlü dünya

    0|0
    0|0
  • senin disiplinine bağlı

    0|0
    0|0
  • 15 16 kilo veririsin ☺ eğer boğazında kesersen tam olur

    0|0
    0|0
  • diyet yap ve eve bir koşu bandı almanı oneririm

    0|0
    0|0
  • Düzenli yaparsan sporu 4 ayda istediğine ulaşırsın yemeğini de kes düzenli yersen tabi

    0|0
    0|0
  • kosu bandi bisiklet isine yarayacakir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • bence spordan cok diyet yap yani

    0|1
    0|1
Yükleniyor... ;