Kadının da çapkını olur mu ? :)

evet beyler bayanlar kadınların da çapkını oluyor mu hiç rast geldiniz mi :))


0|0
138

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • kadının çapkını vardır ama millet olarak kasar dendiğinden hani dişi çapkın filan denmez sen duydunmu esra iyi çapkın çıktı... demezler esra bu aralar bozdu derler :D

    2|0
    0|0
  • Kadınlar artık çok hızlı. Eskiden kızla konuşurken yüzünde hafifte olsa bir utanma olurdu şimdi kızların yaptığı hareketten ben utanıyorum.

    0|0
    0|0
    • aynen çok cool takılıyorlar hiç yüz kalmamış

    • Hepsini Göster
    • Eskiden de iyi ve kötü vardı, şimdide aynısı var. Ama önceden biraz daha sakin ve oturaklıydı insanlar.

    • evet artık işler değişti

  • olur da başka isimle anıyorlar..

    0|0
    0|0
  • Çok rastladım. Halk arasında çapkın değilde orxxxpu olarak geçer .Ama şunu sölim aradan zaman geçtikçe pişman oluyolar genelde

    0|0
    0|0
  • evet oluyor ama onlara halk arasında motor deniyor :)

    0|0
    0|0
  • Olur elbette neden olmasın :) Çok gördük

    0|0
    0|0
  • Rastgelsek burda değil onunla olurduk :)

    0|0
    0|0
  • olur olur genelde tatlı dilli , kendini saf gösterenler ama saf olmayanlar çapkın kadın olarak ortaya çıkarlar :)

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • evet oluyor.

    0|0
    0|0
  • Olur da kadına çapkın demiyorlar.

    0|0
    0|0
  • Toplumumuzda ; erkek yapar ''capkın ''olur kadın yapar ''kaşar'' olur..bu yuzden sadece ıısım olarak erkegın capkını vardır:)ben cok kadın gordum evlı ve cocugu olupta capkınlıklar yapan(tabı toplumumuzca capkınlık degıl baska bı tabırı var ama neyse:)

    0|0
    0|0
  • En yakin arkadasim. Psikolojik sorunlarin var diyorum ona. Kadina baska bir laf soylerler bu durumda ama bence her iki cins icinde capkin daha uygun olur. Erkek yapinca iyide kiz yapinca niye baska?

    0|0
    0|0
  • Haha olmazzzmiiii

    0|0
    0|0
  • ben ne erkeginkini ne kadınınkini capkınlık kelimesini kullanmıyorum oyle capkın kelime akılda iyi seyler olusturuyor nedense baska kelimeler daha uygun düsüyor

    0|0
    0|0
  • ooooo hemde nasıl

    0|0
    0|0
  • Evet oluyor.

    0|0
    0|0
  • olur evet rastladım liseye giderken =))

    0|0
    0|0
  • Olur tabi ki

    0|0
    0|0
  • Bence çok:)

    0|0
    0|0
  • Evet olur

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;