Ya iki tane geliyo dimi 1 adet yazıyoda? ?

Şimdi bunu almak istiyorum 1 adet yazıyo ama 2 tane geliyo dimi of?
Ya iki tane geliyo dimi 1 adet yazıyoda? ?



0|0
919

En İyi Erkek Görüşü

  • 5x2 diyorya 2 tane gelir 5+5=10kg yapıyo onu yazıyo. Sanırım dünde sormuştun 20tl civarı bulursun demiştim bulmuşsun kastım bunlardı işte işini görür ama 3kg ile başlasan daha iyi sanki bayanda 5kg baya ağır.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • evet qweeqw

    0|0
    0|0
  • 5 kilodan 2 adet diyor set olarak 1 adet diyor

    0|0
    0|0
  • 2 tane geliyor toplamı 10 kg yani 5 kg

    0|0
    0|0
  • Tabi ki de 2 tane gelicek 😃

    0|0
    0|0
  • EvetTe 5 kg sana ağır gelmez mi😄

    0|0
    0|0
  • Aynen iki tane

    0|0
    0|0
  • Haha belli olmaz

    0|0
    0|0
  • Güldüm, 2 x yazıyor dikkat edersen

    0|0
    0|0
  • eğer satıcı kelime oyunu yapmadıysa burdan anlaşılan 2 tane 5 kg. gelmesi lazım

    0|0
    0|0
  • X2 diyor ya

    0|0
    0|0
  • kafan çok güzel pırıl pırıl

    0|0
    0|0
  • 5 kg. x 2 diyo yani 2 tane gönderiyolar

    0|0
    0|0
  • 10 kilo

    0|0
    0|0
  • Evet iki tane gelir

    0|0
    0|0
  • tabiki :D:D of :D

    0|0
    0|0
  • ıkı adet gelır bur cıft ama ıkı adet

    0|0
    0|0
  • Hepsi burada dan mı aldın

    0|0
    0|0
  • Bir çift anlamında bir adet o.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Evet iki tane geliyor :)

    0|0
    0|0
  • 5x2 diyor set diyor yani 2 tane gelcek

    0|0
    0|0
  • Evet 2 geliyo :D kac geldigini bilmeden 5 kg alman ilginc olmus. Basarilar

    0|0
    0|0
  • 5× 2 diyor zaten bunnlar tek gelmez zaten

    0|0
    0|0
  • Bu kafadan istiyorum.

    0|0
    0|0
  • x2 yazıyor ya knk

    0|0
    0|0
  • bir tane gelir o muhtemelen

    0|0
    0|0
  • evet fjdkdkdd

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;