Siz olsanız ne düşünürsünüz ?

arkadaşlar bn neredeyse her gün sevdiğim kzın evının oraya gıdıyorum oda benı görüyo onu sevdiğmi biliyo onun için oraya gıttıımıde bılıyo sız olsanız onun yrnde ne düşünürsünüz?


0|0
23

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

  • geldi gene tipini zittt...m...

    0|0
    0|1
  • bu çocuk bana aşık derim:))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Valla kız olsaydım daha iyi cevap verirdim kardeş, ama şu durumda kızın ne düşündüğünü kestirmek zor, inş güzel şeyler düşünür hakkında

    0|0
    0|0
  • egomu tatmin ettiğim için mutlu olurdum.

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;