Fitnes a gitmeden karın kası yapnak mümkün mü?

Mümkünse nasıl yapabilirim?

Güncellemeler:
Yok mu bu işden anlayan profesyonel biri?
Koşu bandı mı

0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Ya karin kasi sporada gitsen yerde bir ton debeleniceksin evde de yapsan degisen bise yok oyuzden nette egsersizler var simdi burda desem anlamissin ve besinlerine dikkat etmelisin karbonhidratli ve yagli yemeklerden uzak durmalisin protein agirlikli beslenmelisin

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • İrade lazım o paketlenmiş gıdaların hiç birini yemeyeceksin koşu bandı varsa her gun 25 dakika hiit kardiyo yap ip atla önce göbek gitsin sonra da kardiyo dan hemen sonra mekik, plank tarzı hareketler yap set halinde yağ oranın azaldıkça kaslar belirginleşmeye başlar bunları yaptıktan sonra da yarım saat içinde protein içeren şeyler ye unutma karın kası mutfakta yapılır kolay gelsin

    0|0
    0|0
    • Göbeğim var önce onun erimesi gerek, kaslar yağın altında kalmaz dimi? bir de bu hiit nedir?

    • Kasların gorunumunu engelleyen ustundeki yağ tabakasıdır zaten

Erkekler Ne Diyor 12

  • iyi bir programla evdede yapabilirsin ancak önce belli bir yağ oranında olman lazım

    0|0
    0|0
    • Göbekliyim

    • Hepsini Göster
    • Yaklaşık iki ay sadece kardiyo yapıp sonra kardiyo artı göbek eritici hareketler düşündüm

    • bunun yanı sıra protein ağırlıklı beslensen iyi olur

  • mümkün değil

    0|0
    0|0
  • Evet ama sor

    0|0
    0|0
  • evet mümkün ama diyet olmazsa olmaz ve biraz karin calisman gerekicek tabi

    0|0
    0|0
    • Diyeti zaten anladım da öncr koşup göbeğimi eritip sonra karın yapmam gerekiyor galiba.

  • salona felan gitmene gerek yok. evinde çok rahat yapabilirsin bunu. ama salona gidersen motivasyon olacağın için daha verimli olailir tabi

    0|0
    0|0
    • Motivasyonum var yeterince :)

  • Mekik ile

    0|0
    0|0
  • Sabah ac karnina 30 dk kosu ardindan gunde arttirarak mekik ve plank hareketi ile dolgun ve belirgin karin kaslarina sahip olabilrisi

    0|0
    0|0
    • Güvenilir bir bilgi mi bu, göbeğim var bir de, vücudum zayıf ama.

    • Hepsini Göster
    • Boş ver diyetisyenden vaz geçtim sporumu yapıp akışına bırakıcam

    • Yanlis yapilan spor ve beslenme iyice dengesizlestiri

  • duzenli programla neden olmasn

    0|0
    0|0
    • Ne tür program

    • Hepsini Göster
    • Gaza geldim zaten, sabah iş güç var diye mecburen akşamları yapıcam.

    • hadi görelim seni. ddd

  • yağ oranı düşük olacak ve bununla birlikte mekik çekeceksin diye tahminde bulunabiliyorum

    0|0
    0|0
    • Kimse emin değil

    • bakın bayan. orada kas olabilmesi için bu dediklerimin olması gerek bu bir. ikincisi ise yine aynı şey. estafirullah önemli değil

    • koşu bandı ile alâkası yok. senin vücudunda ki yağ oranına bağlı bu şey

  • Yag oranina bagli

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • Ahh mümkun 😢😢😢

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor... ;