Cinlerden çok korkar mısınız

geceleri otururken evde yalnızken kendinizi izleniyor gibi hissettiniz mi ? şahsen benim çok garip bir olayım var gece yattğım yastık sabah kalktığımda yoktu kış ayıydı camdan atma gibi bir ihtimalim yok ama evi aradık taradık bulamadık 3 ay oldu koskoca yastık o gün bugün çok tırsar oldum şahsen araştırdım cinler insanların eşyalarını alıp kullanabiliyorlarmış


0|0
1411

En İyi Erkek Görüşü

  • merhabalar .

    arkadaşım lütfen bu konulara merak sarma.

    korkma. korktuğun başına gelmesin.

    lütfen başka şeyler ile ilgilen ve unut .

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 14

  • 3 harfliler diyin. İsimlerini söylemeyin anıldıkları yere damlarlar onlar. Hepimizin evinde var onlardan. Kapı arkalarında, tuvalet ve banyoda. Geceleri evde tekseniz banyoya girmeyin veya tuvalette fazla zaman geçirmeyin. He bide aynaya uzun süre bakmayın. Zira karşılaşabilirsiniz. Ben bikere amaaan nolucak aynaya bakarım demiştim ve uzun süre kendimi izledim.. Yüzüm değişik şekiller aldı. Açıkcası deli gibide korkuyorumm :) Korktuğunuz zamanda FELAK ve NAS sürelerini okuyun...

    0|0
    0|0
  • enteresan bı durum gerckten. benımde bır ıkı seyım öyle sır oldu gıttı bıtane ceketım vardı o bıanda yok oldu bırde ıstanbul yazan bır tısortum vardı noldu onlara bılmıyorum:S

    0|0
    0|0
  • suan altıma apmak üzereyimm ...aşşırı korkarım ama duanın gücüne inan nas ve felak diyorum baskada bidi demem

    0|0
    0|0
  • eşyaları yerine Besmele ile koy ve al

    1|1
    0|0
  • İnanmam

    0|0
    1|0
  • Korkmam. Onlar benden korksunlar.

    0|0
    1|0
  • çinlilerden diye okuyunca niye korkalım falan olsum meğersem cinmiş :D aklıma getirdin bugün uyyamıcam hakkımı helal etmiyorum :)

    0|0
    0|0
  • benim de oyuncak beebeğim yok. en son yanıma alıp uyumuştum o gun bugundur yok :((

    1|0
    0|0
  • Sen bir yastiktan korktun bide benim gordumu gorsen ya da yataktan cekilsen hic uyuyamazsin :)))

    0|0
    0|0
    • aman aman :)

    • Hepsini Göster
    • Bak sana bir hikaye anlatayım.Babam küçükken bir hayali arkadaşı varmış.babam ona korty diyomuş.hep evde bununla konuşuyomuş.Korty babama kağıda 3 4 ve 6 rakamlarını yazdırıyomuş.Babam üniversitedeyken hocası bir kitaptan ödev vermiş.kitabın 346. sayfasında Korty isminde bir papaz var. (OHA) Kitap başucumda duruyor şuan.

    • Oda guzel valla :)

  • ya sen manyakmısın bu saatte töbe bismillah

    0|0
    0|0
  • çok tırsıyom :D

    0|0
    0|0
  • Cinlerin varlığına inanmıyorum

    0|1
    1|0
    • merhabalar,

      bir ataist arkadaşım var idi.

      cinler musallat oldukdan sonra iman etmişti.

      musallat olmasımı gerekir inanmanız için :/

    • ataist değil o ateist.


      eğer cinler gerçekten varsa,bana şimdi musallat olsunlar amin. bekliyorum :)

  • cenabet yatma

    2|1
    0|0
  • Korkmuyorum

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • https://www.youtube.com/watch?v=HlFdRJO6z0E bu filmden sonra daha bir tırsar oldum.

    0|0
    0|0
  • paylaş sende ... onlarla uraşmasan onalrda senine uraşmaz diye biliyorum !

    1|0
    0|0
  • Eminmisin peki yastığın kaybolduğundan?Annen kılıfını falan değiştirmiş olmasın sonradan?Soruya gelirsek cinlerden korkmam.Gece karanlıkta her şeyi yapabilirim .

    0|0
    0|0
  • yok ya ne korkcam onlar benden korksun görünmeyen varlıklar ne zararı olur ki :)

    0|0
    0|0
  • herkes kendi halinde takılsın sıkıntı ne ? :)

    0|0
    0|0
  • cinler benden korksun

    0|1
    0|0
  • götü yere yakın olandan korkacaksın

    0|0
    0|0
  • akıllı olsunlar öbür tarafta onlarda bizi görmeyecekler,yakarım çıralarını

    0|0
    0|0
  • Korkmam.Zarar vermeyeceklerse eşyalarımı kullanabilirler :D

    0|0
    0|0
  • bizim bir orhan abi vardı.her gece geliyolarmış buna.en son bir gece yüzüyle tuhaf hareketler yapıp gazoz içer gibi bir ses çıkarmış. bu hayvan korkup üstünden kalkınca sopayı alıp bütün evde koşturmaya başlamış.bidaha da gelmemişler.Bana hikaye gibi geldi de adam hafız be kardeşim uydurmuyodur :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;